kilik Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Miyamoto selv er direkte involvert i Luigi's Mansion 2, så det har jeg veldig tro på. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) "In a recent interview, Mr. Miyamoto confirmed that a new Pikmin game will be shown at the E3 Expo in June. He believes that anyone who has played Pikmin games in the past will enjoy playing." http://wii.ign.com/a.../1223063p1.html Mario og Pikmin til Wii U på E3. Nå begynne det å ligne noe. Endret 17. april 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Santar Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Skuffende at det bare blir enda et New Super Mario Bros. Jeg elsker 2d Mario, men please ikke la det bli like identisk de forrige spillene som NSMBWII var. Jeg vil at en tydelig skal kunne se at wow dette er et nytt Mario spill når en ser på screenshots fra spillet ikke. Hmm, ehh var dette wii versjonen eller wii u versjonen? "Sjekke bildeteksten, ahh Wii u versjonen." Ser en på alle nes Mario spillene er det en tydelig evolusjon på absolutt alle felt fra spill til spill. En kan ikke ta feil av spillene, Mario 3 er Mario 3, uten tvil. Virker bare så latmansarbeid fra nintendos side om dette viser seg å bare være NSMBWII med mii's. Endret 17. april 2012 av Santar Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det som tyder på at det blir et nytt new super mario bros spill? Uttalelsen sa " a new". Dette er to forskjellige ting.. Blir det et nytt new super mario som lanseringsspill så ler jeg og boikotter. Særdeles uinteressant for min del. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Er det som tyder på at det blir et nytt new super mario bros spill? Uttalelsen sa " a new". Dette er to forskjellige ting.. Blir det et nytt new super mario som lanseringsspill så ler jeg og boikotter. Særdeles uinteressant for min del. Offisiell uttalelse fra Nintendo: "In a recent interview, Mr. Miyamoto confirmed that a new Super Mario Bros. game for the Wii U system will be shown at this year's E3 Expo. This is based on the Mario experience that was demonstrated at last year's E3 Expo. We'll have more to announce about our plans for the E3 Expo at a later date." Kilde: Kotaku Endret 17. april 2012 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) I andre nyheter har jeg spilt to timer med Rythm Thief & The Emperor's Treasure til 3DS og storkoser meg. Ante ikke helt hva jeg gikk til bortsett fra at jeg trodde det logisk nok er et rytmespill, men i realiteten er det et adventurespill med en del rytmespill innblandet. Historien lover ganske bra, og det er mer enn nok variasjon til at man aldri helt vet hva som venter neste gang. Advenure-biten består (utenom historien) mest i å lete rundt på bildet etter mynter, noter og så videre, samt låse gåter og sånne greier. (f.eks spille å strengene på en fiolin i rett rekkefølge osv.) Interessant spill som anbefales til folk som er lei de evige skytespillene og plattformspillene. Demo er ute på eShop. Endret 17. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) "This is based on the Mario experience that was demonstrated at last year's E3 Expo" Det sier vel det meste. Dette ble vist i fjor: http://www.youtube.com/watch?v=owmU6KwWJgk Ser ut til at Nintendo går for den enkle løsningen ved lansering, så kommer det kanskje et revolusjonerende 3D Mario neste år?... Endret 17. april 2012 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Skuffende at det bare blir enda et New Super Mario Bros. Jeg elsker 2d Mario, men please ikke la det bli like identisk de forrige spillene som NSMBWII var. Jeg vil at en tydelig skal kunne se at wow dette er et nytt Mario spill når en ser på screenshots fra spillet ikke. Hmm, ehh var dette wii versjonen eller wii u versjonen? "Sjekke bildeteksten, ahh Wii u versjonen." Ser en på alle nes Mario spillene er det en tydelig evolusjon på absolutt alle felt fra spill til spill. En kan ikke ta feil av spillene, Mario 3 er Mario 3, uten tvil. Virker bare så latmansarbeid fra nintendos side om dette viser seg å bare være NSMBWII med mii's. Jeg er helt enig i dette, og spesielt eksempelet med Nes-spillene viser jo hvordan det bør gjøres. Dog er det ikke bekreftet at det blir i den samme kjedelige stilen enda, bare at det er et nytt Super Mario-spill. Forhåpentligvis gjør de New Super Mario World denne gangen! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Mii's burde bannlyses i Mario-spill. Håper de dropper det. Må da være EN eller annen fokusgruppe som kan forklare dem det? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Har Miier fungert sånn noenlunde bra i noen som helst spill? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Kjæresten min synes det er kult i Mario Kart, og det er vel egentlig god nok grunn til å ha det med. Jeg ser ikke noe galt i at man får valg om å bruke Mii-er i spill. Men jeg synes de skal fortsette å bruke Mario-serien til å være kreativ, og da er ikke et slikt potensielt "New Super Mario Bros Mii" riktig vei å gå. Det er dessverre nok av andre utviklere som pøser ut slike iterative oppfølgere allerede, så håper Nintendo holder seg unna slikt. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Jeg er helt enig i dette, og spesielt eksempelet med Nes-spillene viser jo hvordan det bør gjøres. Dog er det ikke bekreftet at det blir i den samme kjedelige stilen enda, bare at det er et nytt Super Mario-spill. Forhåpentligvis gjør de New Super Mario World denne gangen! Vel de har bekreftet at dette "nye" Mario spillet er basert på NSMBMII konseptet de viste fram på fjorårets e3. Endret 17. april 2012 av Santar Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Selv om jeg synes New Super Mario på Wii og DS var gode spill, hadde jeg selvsagt sett at det var et "ekte" Mario-spill som ble sluppet på launch. Men vi vet vel alle at det kommer, så får bare ha tålmodighet. Må si jeg er veldig spent på Nintendo sin E3 konferanse og å se hvilke spill som blir sluppet sammen med Wii U, og ikke minst releasedato for Wii U. Er også en del 3DS spill jeg gjerne vil ha dato på, som Professor Layton, Paper Mario, Epic Mickey: Power of Illusion og Luigi's Mansion 2. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Kjæresten min synes det er kult i Mario Kart, og det er vel egentlig god nok grunn til å ha det med. Jeg ser ikke noe galt i at man får valg om å bruke Mii-er i spill. Men jeg synes de skal fortsette å bruke Mario-serien til å være kreativ, og da er ikke et slikt potensielt "New Super Mario Bros Mii" riktig vei å gå. Det er dessverre nok av andre utviklere som pøser ut slike iterative oppfølgere allerede, så håper Nintendo holder seg unna slikt. Tja, så lenge de ikke begynner med noe Resident Miivil går det vel bra. Men ja, er enig i at jeg mer enn gjerne ville hatt en nytt 3D Mario. Kanskje ikke et Galaxy 3 (eller hva man nå kaller det) da vi allerede har hatt to av dem på rad, men noe som virkelig utnytter Wii U-en hadde vært noe. Et 2D Mario kan også gå, men jeg har en mistanke om at de lager et NSMBWii U i hovedsak fordi det blir lettere å fortsette spillet på brettet. For all del, jeg liker den muligheten, men jeg ville heller ha fokusert på å vise hva Wii U egentlig er god for. Spesielt med tanke på hvor "dårlig" Wii er i forhold til PS360. Det hjelper jo ikke hvor kraftig Wii U er om ingen viser det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Vel de har bekreftet at dette "nye" Mario spillet er basert på NSMBMII konseptet de viste fram på fjorårets e3. Pikmin var basert på Mario 128 også, så det behøver ikke å bety at det kommer akkurat det som ble vist i fjor, men du har vel rett i at det ihvertfall er en relativt god sjanse for det. Uansett håper og tror jeg Nintendo har vett til å utvikle konseptene videre heller enn å gi oss et tredje "New Mario"-spill, og for å være ærlig, så synes jeg det vil være veldig rart om de plutselig nå skal starte å gjøre Mario-serien rent iterativ når det har vært så kreativ så lenge. Vi får håpe det beste. Ellers har jeg lyst på både 2D og 3D-Mario, og New Super Mario Bros-spillene er veldig gode spill (spesielt Wii-versjonen), men jeg håper de forsøker å gjøre enda litt mer med konseptet ved neste korsvei, både fra et grafisk og et design-ståsted. Som jeg skrev tidligere, hadde det vært genialt om de knyttet seg tettere opp mot de tingene som World introduserte med alle hemmelighetene og en dynamisk verden. Kombinerer en det med en enkel, men flott grafisk stil, multiplayer og mange, vanskelige brett, så tror jeg nok også dette kan bli en vinner. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Kjæresten min synes det er kult i Mario Kart, og det er vel egentlig god nok grunn til å ha det med. Jeg ser ikke noe galt i at man får valg om å bruke Mii-er i spill. Men jeg synes de skal fortsette å bruke Mario-serien til å være kreativ, og da er ikke et slikt potensielt "New Super Mario Bros Mii" riktig vei å gå. Det er dessverre nok av andre utviklere som pøser ut slike iterative oppfølgere allerede, så håper Nintendo holder seg unna slikt. Tja, så lenge de ikke begynner med noe Resident Miivil går det vel bra. Men ja, er enig i at jeg mer enn gjerne ville hatt en nytt 3D Mario. Kanskje ikke et Galaxy 3 (eller hva man nå kaller det) da vi allerede har hatt to av dem på rad, men noe som virkelig utnytter Wii U-en hadde vært noe. Et 2D Mario kan også gå, men jeg har en mistanke om at de lager et NSMBWii U i hovedsak fordi det blir lettere å fortsette spillet på brettet. For all del, jeg liker den muligheten, men jeg ville heller ha fokusert på å vise hva Wii U egentlig er god for. Spesielt med tanke på hvor "dårlig" Wii er i forhold til PS360. Det hjelper jo ikke hvor kraftig Wii U er om ingen viser det. Tviler på at Capcom ville introdusert Nintendos karakterer i en serie som Resident Evil, så tipper du slipper å være redd for det Jeg håper personlig at de med neste 3D-Mario går tilbake til det space-motivet som preget det første Galaxy. Galaxy 2 var bra fordi det var veldig variert, men jeg elsket de brettene i Galaxy 1 som faktisk ga inntrykk av at man var i verdensrommet, med stjernebakgrunn og heftig orkesterert musikk. Super Mario Universe? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg likte Galaxy 1 og 2, men det jeg mislikte mest med Galaxy 2 var at det ble for likt det første. Nintendo kan være svært kreative, så hvorfor skal de låse seg fast i Galaxy-formelen? Tenk heller på det "fjerde" spillet etter Super Mario 64, Super Mario Sunshine og Super Mario Galaxy. Alle tre har vært svært forskjellig fra hverandre, så kan de ikke lage et nytt Super Mario som er like forskjellig som de tre? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Jeg synes faktisk ikke egentlig de spillene er så like selv om de deler fysikk og en del designvalg. Men jeg er uansett enig i at det alltid er å foretrekke med noe helt nytt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Grunnen til at Nintendo laget SMG 2 var jo fordi de hadde mange ideer og brett de ikke fikk brukt i SMG. Så jeg tror ikke de har låst seg fast. Var jo bedre med SMG 2 enn ingenting. Personlig likte jeg best SMG 2, men må og si at SMG er et helt fantastisk spill det også. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er enig i at Galaxy 2 er bra, men som du sier lagde de det fordi de hadde for mange ideer til Galaxy 1. Det gjør at for min del i alle fall føltes Galaxy 2 mer som et Galaxy 1.5, og ikke et "fullverdig" spill. Det var mer en frittstående expansion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå