vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg skjønner mange er skeptisk til at vi ikke kan bruke to slidere i Kid Icarus, men de utelot det faktisk med vilje. Grunnen er så enkelt at at ikke ville vært mulig å spille sånn. På de første brettene og på lav vanskelighetsgrad går det nok, men du skal ikke spille lenge før det ikke er mulig lengre. Spiller du med en slider og stylusen får du en mye bedre hastighet og presisjon, noe som absolutt er nødvendig. Tenk deg å spille et FPS på PC med mus og tastatur sammenlignet med kun tastaturet, så ser du problemet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Merket noe anneledes når jeg brukte stylusen, du er jo veldig kjapp med skytinga. Men jeg har kun spilt 1 1/2 time så er på vei å komme i godformen i Kid Icarus. Utenom knotete kontroll så er dette et spill man skaffer seg en 3DS for. Lekkert, fargerikt å tror faktisk dette er det flotteste 3DS spillet der ute. 3D effekten er herlig! Endret 14. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ja, det går kjapt å skyte med stylusen. Elsker dette spillet, og spesielt humoren. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 La merke til humoren selv ser du Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kanssje jeg skal tørke av støvet av 3DSn å kjøpe dette en casual dag Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Godt å se at dere koser dere med Kid Icarus! Til tross for kronglete kontroll (har jeg hørt, har ikke testet det selv enda), så virker det som et av de genuint friskeste spillene på lenge. Gleder meg til å gå i gang med det! Ellers hørte jeg litt på den siste Nintendo Voice Chat som er IGN sin Nintendo-podcast. Den holder ikke spesielt høy kvalitet lengre, men det dukker fremdeles opp interessante ting. Rich George som deltar på den podcasten hadde vistnok spurt en del av sine utviklerkontakter om de nye ryktene hvor anonyme utviklere vistnok sier at Wii U skal være svakere enn PS360, og fått følgende svar: Maybe those developers just suck. Endret 14. april 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Men circle pad addon koster bare 129,- da. Eller du får den sammen med RE:Revolutions. Hvor koster den 129,- ? Angrer på at jeg ikke kjøpe RE:R med Circle Pad på Coolshop til 499,- når de hadde. Nå finner jeg ingen som selger bundelen lenger. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Gode, gamle Nintendo Gamer anmeldte Kid Icarus og gav det 92%, og selv om de er enige at kontrollene er litt kronglete sier de at det er av de få spillene på lenge som har geniunt nye kontroller. Tar man seg tid til å lære å styre spillet på nytt er det noe av det beste og mest latterlige som har kommet på lenge. Jeg er helt enig der. Det er mulig å spille ved å bruke en slider samt X, Y, A og B-knappene, men hva er vitsen? Man spiller ikke bilspill med tastatur, og man spiller ikke RTS med gamepad. Så hvorfor spille Kid Icarus på vanlig måte? Pit: What? are you still speaking english? Palutena: Oh, sorry, let me make it easier for you to understand. Big monsters kill Pit and go "Grrrr"! Pit: Oh! That makes perfect sense! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg så RE:R bundelen i hylla på min lokale Elkjøp i Drammen i formiddag, faktisk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Mulig jeg må ta meg en tur i en fysisk butikk og se da. Har kun sjekket nettbutikker som cdon, coolshop, pk, gamezone, game osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det står nok noen bundles i hyllene her og der som ikke er solgt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Noen nærmere dato på wii u ? vurderer å forhånds bestille den snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Alt vi vet er mellom E3 og jul Jeg tipper oktober/november, akuratt i tide til jule handelen. Men for alt vi vet kan den komme i August. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Får vel hive inn en preorder på gamestop spill i full 1080p er verd konsollen alene Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Får tippe jeg også... Pris? Releasedato? Førstepartsreleasetitler? 360-faktor (styrke)? E3-overraskelse (before you leave-øyeblikk)? - Pris: $349.99 bundlet med et Wii Sports-lignende demonstrasjonsspill. Blir vel rundt 3000 kr. her til lands. - Release: November verden over. - Lanseringsspill: Nevnte Wii Sports-lignende spill, Pikmin 3 og et actionspill fra Retro Studios (som kan være et nytt Metroid). - Specs: 360-nivå på prosessor/arkitektur, men langt mer minne (1-2 GB) og mer moderne GPU. Totalt sett ca. 2,5 x 360. - E3: Trailer til Super Mario Universe, ny 3D Mario-serie, er det siste som vises. Tror Starfox eller F-Zero vises for første gang på konferansen, men det er vel for nisjepregede serier til at de kan regnes for en stor avslutning. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) To nyheter å rapportere: Den første er at spanske El Mundo har et intervju med Miyamoto. Så vidt jeg kan se er dette den viktigste biten av intervjuet: El creador adelanta que en el próximo E3, la feria más importante de los videojuegos, que se celebra en junio en Los Angeles, Nintendo presentará un nuevo Super Mario para esta plataforma, en el que se combinarán la pantalla del televisor con la del mando. Nintendo bekrefter altså at de vil vise et nytt Super Mario-spill til Wii U på E3. Dette er selvsagt ingen overraskelse, men at det presenteres slik får meg til å tro at dette ikke er snakk om New Super Mario Bros Mii (vist i fjor), men heller Super Mario Universe fra EAD Tokyo 1. Forhåpentligvis blir et slikt spill et av de viktigste til launchen, noe som gir mening siden det er snart fem år siden dette teamet forrige gang ga ut et spill (det orginale Galaxy). 50 dager igjen nå! Jeg har tidligere nevnt spillet Project Cars her inne, et spill som ble bekreftet under utvikling til Wii U på utviklernes nettside, før ninjaene fikk fjernet alle referanser til Nintendo. Nå har det imidlertid dukket opp noen nye screens fra spillet, og spesielt noen av de er interessante. Legg merke til enden: Det er vel ikke spesielt vanskelig å gjette seg til at dette kan være fra Wii U-versjonen siden bilen er Nintendo-brandet, dog er det selvsagt ingen bekreftelse. Det ser ihvertfall brukbart ut. Endret 16. april 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 To nyheter å rapportere: Den første er at spanske El Mundo har et intervju med Miyamoto. Så vidt jeg kan se er dette den viktigste biten av intervjuet: El creador adelanta que en el próximo E3, la feria más importante de los videojuegos, que se celebra en junio en Los Angeles, Nintendo presentará un nuevo Super Mario para esta plataforma, en el que se combinarán la pantalla del televisor con la del mando. Nintendo bekrefter altså at de vil vise et nytt Super Mario-spill til Wii U på E3. Dette er selvsagt ingen overraskelse, men at det presenteres slik får meg til å tro at dette ikke er snakk om New Super Mario Bros Mii (vist i fjor), men heller Super Mario Universe fra EAD Tokyo 1. Forhåpentligvis blir et slikt spill et av de viktigste til launchen, noe som gir mening siden det er snart fem år siden dette teamet forrige gang ga ut et spill (det orginale Galaxy). 50 dager igjen nå! Jeg vet er mye å håpe på, men jeg håper de tar Universe-biten helt ut. Å la Mario herje rundt om i universet er interessant nok, men hvorfor stoppe der? Det er mange som heller vil se Luigi få sitt eget spill (og da tenker jeg ikke på Luigi's Mansion, men et Super Luigi Bros. Selv Peach, Wario og Yoshi har fått sine egne plattformspill med bra hell, så hvorfor ikke Luigi?) Hva om de ikke bare lager et Super Mario Universe der vi spiller Mario på Wii U, men i tillegg gir oss et Super Luigi Universe på 3DS? Det vil være det samme som SMU (mer eller mindre), men der vi spiller Luigi? Om 3DSen kan kobles sammen med Wii U og f.eks brukes som kontroller burde det ikke være vanskelig å overføre Mario fra SMU til 3DSen for å få ham spillbar der, og flytte Luigi over fra 3DSen til Wii U'en og få ham spillbar der. Eller kanskje dra den helt ut og lage flere versjoner som f.eks Pokemon, så vi får Luigi Universe, Peach Universe, Yoshi Universe og så videre? Alle har selvstendige spill på 3DS, men alle kan kobles sammen (f.eks via Street- og/eller SpotPass, Local Play, 3DS-Wii U osv). Jo flere versjoner man kobler sammen, jo flere spillbare folk får man leke med. Det ville gitt oss en grunn til å investere i både Wii U og 3DS, og resultatet ville blitt, for å si det på denne måten, a whole lot of awesome. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nintendo offisielt bekrefter Mario-spill på E3: "In a recent interview, Mr. Miyamoto confirmed that a new Super Mario Bros. game for the Wii U system will be shown at this year's E3 Expo," a Nintendo spokesperson said. "We'll have more to announce about our plans for the E3 Expo at a later date." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Luigi er dømt til å være den evige toer. Spiller man New SMB multiplayer, er det alltid Mario som får klemme på prinsessene i cutscenes, mens Luigi blir stående alene. Mario stikker av med dama i en luftballong, mens luigi blir stående på bakken og sannsynligvis må gå. Luigi er alle outsiderne personifisert. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Nintendo offisielt bekrefter Mario-spill på E3: "In a recent interview, Mr. Miyamoto confirmed that a new Super Mario Bros. game for the Wii U system will be shown at this year's E3 Expo," a Nintendo spokesperson said. "We'll have more to announce about our plans for the E3 Expo at a later date." Ja, dette var vel det samme som jeg rapporterte ovenfor. Eurogamer bekreftet at dette bygger på den demoen som ble vist i fjor, så ikke noe Koizumi-godness enda dessverre Anngående Luigi, så har han jo Luigis Mansion, som til tross for at det kanskje ikke er verdens beste spill, likevel er et unikt konsept som passer bra til Luigis personlighet. Blir spennende å se hva de gjør med toeren der når den kommer senere i år! Endret 17. april 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå