Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Kongevideo LarZen Fikk lyst til å finne fram min N64 og spille Super Mario 64 når jeg så det! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har N64 og alle spillene i skapet. Sikkert litt støvete den også. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Haha kongevideo Larzen! Jeg har et eget spillrom med en gammel CRT-TV, hvor jeg har både N64, Nes, Snes, Gamecube, Master System, Mega Drive, Dreamcast og en PS2 koblet opp slik at jeg til enhver tid kan nostalgie og kose meg med gamle spill. Siden samboeren min okkuperer TV-en i stuen mye også, så blir det faktisk ganske mye brukt også, dog selve N64-en har jeg vel ikke kjørt på en liten stund. Men fikk lyst på en runde Perfect Dark når jeg så det i samlingen din! Endret 19. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Haha kongevideo Larzen! Jeg har et eget spillrom med en gammel CRT-TV, hvor jeg har både N64, Nes, Snes, Gamecube, Master System, Mega Drive, Dreamcast og en PS2 koblet opp slik at jeg til enhver tid kan nostalgie og kose meg med gamle spill. Siden samboeren min okkuperer TV-en i stuen mye også, så blir det faktisk ganske mye brukt også, dog selve N64-en har jeg vel ikke kjørt på en liten stund. Men fikk lyst på en runde Perfect Dark når jeg så det i samlingen din! Jeg misunner deg. Eget spillrom med alle de fantastiske konsollene koblet opp og klar til spilling. Og med CRT-TV også. Jeg ga bort min til Fretex for mange år siden. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg klarte ikke holde meg lengre, kjøpte 3DS idag fra cdon.com Gleder meg til den kommer, er alltid stas å åpne nye spillkonsoller! Kjøpte selvsagt Zelda: Ocarina of Time til den, fra elkjop.no til 333,-. Er bare så mange herlige spill som kommer til den fremover, personlig er det disse som jeg virkelig har store forventninger til: Super Mario 3D Paper Mario 3D Mario Kart 3D Kid Icarus Luigi's Mansion 2 Resident Evil Revelations Synes faktisk fremtiden er lys når det gjelder 3DS! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Sleng på Professor Layton og Doctor Lautrec og listen blir perfekt Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Gameplay fra Kid Icarus: http://kotaku.com/5811341/can-the-swedish-super+gamer-conquer-kid-icarus-3ds-yes-he-can/gallery/ Kid Icarus ser genialt ut, veldig kult at de gjør en oppfølger til Luigi's Mansion også. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Sleng på Professor Layton og Doctor Lautrec og listen blir perfekt Hehe, Professor Layton kan sikkert bli bra, har spilt litt på et av de spillene på DS og det var ganske fornøyelig. Doctor Lautrec har jeg ikke hørt noe om. Noen som har kjøpt noen av spillene på E-shopen? Er de helt like som orginal-spillene? Kommer ihvertfall til å kjøpe Super Mario Land Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Doctor Lautrec er et spill i samme stil som Professor Layton. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Play.com har noen 3DS-spill på tilbud. Asphalt, Splinter Cell, Ghost Recon, Rabbids Travel in Time og Rayman 3D koster alle £14.99. Jeg bestilte meg Rabbids Travel in Time, samt The Conduit 2 til Wii for £17.99. Frister litt med Ghost Recon også, men litt usikker på om det er min type spill. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Play.com har noen 3DS-spill på tilbud. Asphalt, Splinter Cell, Ghost Recon, Rabbids Travel in Time og Rayman 3D koster alle £14.99. Jeg bestilte meg Rabbids Travel in Time, samt The Conduit 2 til Wii for £17.99. Frister litt med Ghost Recon også, men litt usikker på om det er min type spill. Hvis man liker turbasert strategi er ghost recon et must. Minner litt om advancewars i formen. I mine øyne helt klart det spillet med mest dybde og som fungerer best av de som det var tilbud på. (Nå er det det eneste av de jeg har prøvd, men jeg vet at både asphalt og splinter cell har blitt slaktet pga at de er teknisk dårlige ports med en rekke issues, og de andre har fått relativt lunkne anmeldelser.) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som vet hvor man kan kjøpe SNES-spill utenom sortiment.no? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Noen som vet hvor man kan kjøpe SNES-spill utenom sortiment.no? Ebay? Qxl? Finn? Tradera? Noen spesielle spill du er ute etter? Endret 20. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Tenkte mest på nettbutikker egentlig, men takk for svar. Og nei, ser egentlig ikke etter noen spesielle spill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Tenkte mest på nettbutikker egentlig, men takk for svar. Og nei, ser egentlig ikke etter noen spesielle spill. Er jo mange nettbutikker som selger via ebay? Tror uansett at det er ditt beste tips. Jeg har forøvrig en del ekstra snes-spill, du kan jo sende en PM om det er noe spesielt du er interessert i, kanskje jeg har det liggende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som vet hvor man kan kjøpe SNES-spill utenom sortiment.no? http://games1.no/ Play.com har noen 3DS-spill på tilbud. Asphalt, Splinter Cell, Ghost Recon, Rabbids Travel in Time og Rayman 3D koster alle £14.99. Jeg bestilte meg Rabbids Travel in Time, samt The Conduit 2 til Wii for £17.99. Frister litt med Ghost Recon også, men litt usikker på om det er min type spill. Hvis man liker turbasert strategi er ghost recon et must. Minner litt om advancewars i formen. I mine øyne helt klart det spillet med mest dybde og som fungerer best av de som det var tilbud på. (Nå er det det eneste av de jeg har prøvd, men jeg vet at både asphalt og splinter cell har blitt slaktet pga at de er teknisk dårlige ports med en rekke issues, og de andre har fått relativt lunkne anmeldelser.) Turbasert strategi er ikke helt min greie, men mulig jeg kjøper det og gir det en sjanse. Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Kan anbefale games1.no selv, bestilte den GB Micro lader fra der for ikke så lenge siden, tok et par dager. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Mitt favoritt Zelda-spill er nok Majora's Mask, med A Link to the Past som en god nummer to, men jeg kan forstå hvorfor folk ikke liker Majora. Det tar litt tid å komme inn i, og det er relativt vanskelige puzzles, samtidig som det er mye mørkere og særere enn de fleste Zelda-spill. Det siste, altså stemningen, er imidlertid det jeg liker så godt med det, og det gir etterhvert en helt spesiell følelse å gå inn i Termina på Dag 1 for n'te gang, prate med folkene, se deres optimisme, samtidig som du vet hvordan livene deres vil bli mer og mer f*cket de neste 72 timene, og hvordan optimismen vil forsvinne. Rett og slett et fantastisk spill som gir en stemning som ingen andre spill hverken før eller etter. Der er vi helt enig. Likte også Majora's Mask hakket bedre enn Ocarina of Time. Aldri spilt noen av de eldre spillene mer enn noen minutter. Stemningen i MM var til å ta og føle på, og som du sier litt mørkere enn de andre. Kanskje derfor jeg likte det. Merker fremdeles etterlevninger av følelsene fra første gang jeg spilte det når jeg spiller nå. Spesielt panikken når tiden begynte å renne ut, og den eneste tanken i hodet mitt var "Hva gjør jeg nå, hva gjør jeg nå?". Og jeg glemmer heller ikke grøssningene første gang jeg kom til Ikana Valley. Det var skummelt det. >< Også det geniale med maskene, og hvordan du tok rollen til 3 forskjellige helter, i tillegg til deg selv. Det var en veldig god vinkling på hvordan du får innpass hos de forskjellige "folkeslagene". Og på en måte var det de som gjorde heltedåden, samtidig som det var du. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har aldri rundet MM. Husker veldig godt skuffelsen da jeg spilte det første gang. Jeg syntes det ikke var på langt nær så bra som Ocarina. Jeg hatet at det gikk på tid, fikk liksom aldri slappet av og kunne ikke gå rundt omkring på samme måte slik jeg gjorde i Ocarina. Det gjorde meg veldig stresset og jeg nøt ikke spillet. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har aldri rundet MM. Husker veldig godt skuffelsen da jeg spilte det første gang. Jeg syntes det ikke var på langt nær så bra som Ocarina. Jeg hatet at det gikk på tid, fikk liksom aldri slappet av og kunne ikke gå rundt omkring på samme måte slik jeg gjorde i Ocarina. Det gjorde meg veldig stresset og jeg nøt ikke spillet. Følte da samme når eg fekk da, men da er no mange år sidan. Kom ganske langt uti spelet, så låg eg da på hylla. Men kjøpte da no til VC på Wii, men sidan eg ikkje er heima så er da lite speling for tida, desverre. Men må få satt meg ned ei stund å få spelt litt, for MM er verkeleg eit fantastisk spel, så lenge ein ser vekk i frå tidsgreiene og slikt. Men no er da berre OoT til 3DS eg spelar, hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå