Philber Desanex Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 I et SMGMMO kunne man vel også spilt som en Mii-avatar? Det var tydelig på forrige E3 at Nintendo har tenkt å spille videre på Mii-greiene i årene fremover. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det burde være mulig, men jeg håper på det sterkeste det ikke blir tilfellet. For det første passer Miier ikke inn i SM-universet, og for det andre misliker jeg Miier noe intenst. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det burde være mulig, men jeg håper på det sterkeste det ikke blir tilfellet. For det første passer Miier ikke inn i SM-universet, og for det andre misliker jeg Miier noe intenst. Da er jeg er redd du må stålsette deg for hva som kommer....jeg ser for meg en Mii-invasjon på nivå med Smurfene! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-13-pandoras-tower-review Der ja!, nok ett must-have spill på Wii'n. Å må si meg enig i siste avsnitt i anmeldelsen: "One thing that remains irrefutable, though, is Pandora's place as the last great game on the Wii. It's somewhat poetic that after five years of hit-and-miss waggling, we're only just starting to see core games that implement motion controls in seamless ways rather than being smothered by them, and this is exactly what Pandora's Tower achieves. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Pandoras Tower skal kjøpes, men litt usikker på om jeg skal ha det nå eller vente på at det faller i pris. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Her har det blitt så lite kjøp av spill på konsoll idet siste (kun pc spill er blitt prioritert), så skal spandere på meg Pandora's Tower Limited Edition (Wii) og Naruto Ultimate Ninja Storm Generations GZ Edition (PS3) så fort lønninga kommer. Skal også prøve å finne noen gamle PS2 klassikere Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Skal også prøve å finne noen gamle PS2 klassikere Nå kommer jo de fleste spillene fra PS2 til PS3 i HD, men om du finner et spill som heter Sphinx and the Cursed Mummy må du kjøpe det. Et fantastisk og dessverre veldig oversett spill. Det hintet om en oppfølger på slutten, men det kom aldri. Minner om Zelda, så tipper du ville likt det. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nå kommer jo de fleste spillene fra PS2 til PS3 i HD, men om du finner et spill som heter Sphinx and the Cursed Mummy må du kjøpe det. Et fantastisk og dessverre veldig oversett spill. Det hintet om en oppfølger på slutten, men det kom aldri. Minner om Zelda, så tipper du ville likt det. Skal se om jeg finner det. Ang PS2 HD på PS3, så må jeg si det motsatte. Greit å kunne spille på PS2'n i lang tid uten å måtte tenke på å lade kontrollern. De koster også mye mer (vi snakker veldig gamle PS2 spill man nesten kun finner brukt og ligger på 100,- hos Gamestop butikker imotsettning av å vente på PS3 HD versjon til 300,- +). Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Overrasket over at Pandora får såpass god kritikk. Dog er det nesten blitt et "meme" i seg selv at anmeldere skriver at "dette er det siste bra Wii-spillet". Det skjedde ihvertfall med Skyward Sword, Xenoblade, The Last Story, Rhytm Heaven og nå Pandoras Tower. Tipper det også vil stå på Fatal Frame 2 og Dragon Quest X (om det skulle dukke opp)! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 På neogaf har de gått i gang med et forsøk på å spå en del utvalgte ting, og jeg tenkte kanskje vi kunne forsøke å få det i gang her også. Hva tenker folk om: Pris? Releasedato? Førstepartsreleasetitler? 360-faktor (styrke)? E3-overraskelse (before you leave-øyeblikk)? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det er snakk om Wii U? Pris - 2000-2500 Releasedato - August-Oktober Førstepartsreleasetitler - Mario, Kirby?, har lyst å si Zelda men er ikke sikker på om de har fått/får nok tid, Assassin's Creed 3, Darksiders 2 - http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?platform=wiiu 360-faktor (styrke) - Ingen aning mtp ryktene, forhåpentligvis sterkere enn X360 og evt PS3. E3-overraskelse (before you leave-øyeblikk) - Annonserer at de har fått/får massiv "third-party" støtte og evt never none titler som kommer før jul (december). Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Pris? 2999 ($349) Releasedato? Oktober Førstepartsreleasetitler? Super Mario Universe, Pikmin 3, F-Zero UX, Wii U Sports 360-faktor (styrke)? 3.5 360-er teipet sammen E3-overraskelse (before you leave-øyeblikk)? Retros prosjekt som kommer i desember, enten et nytt Metroid-spill (men ikke et Prime-spill) eller en ny serie. Uansett tror jeg det vil være et forsøk på å lage et mer Halo-aktig fps for å appellere til dudebros/casual-spillere. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Dette kan bli morsomt: På neogaf har de gått i gang med et forsøk på å spå en del utvalgte ting, og jeg tenkte kanskje vi kunne forsøke å få det i gang her også. Hva tenker folk om: Pris? Kr 2000 - 2500,- Releasedato? Enten august eller desember Førstepartsreleasetitler? Mario i en eller annen form, men tviler litt på SM Universe. Eller F-Zero. 360-faktor (styrke)? 50% bedre enn XB360 på papiret, men i realiteten har det fint lite å si da det er så mange andre ting som spiller inn. Brettet, for eksempel. E3-overraskelse (before you leave-øyeblikk)? Star Fox Wii U F-Zero, hvis det ikke blir annonsert tidligere. Ellers har vi jo Donkey Kong Country Wii U, 2.5D Castlevania til 3DS eller Metroid: Dread til Wii U eller 3DS. Kanskje begge. (stort sett samme historie, stort sett samme områder osv, men vi kan koble 3DSen til Wii U'en og åpne ting i 3DS-versjonen via Wii U-versjonen, og vice versa. F.eks finne en hemmelig nøkkel i Wii U-versjonen vi kan overføre til 3DS-versjonen, eller kanskje like greit flytte Samus fra Wii U-en til 3DSen og fortsette spillet der, osv.) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Det er interessant hvordan du konsekvent behandler Castlevania som en Nintendo-serie, selv om det er en multiplattform Konami-serie (og de to siste spillene var på PS360). Hadde vært genialt med et nytt Igavania selvsagt, men det vil nok aldri være stort nok til et "before you leave"-øyeblikk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg behandler ikke Castlevania som en Nintendo-serie, eller mener i alle fall ikke det. Men de eneste Castlevania-spillene jeg har hatt noe interesse av på lenge er de tre på GBA og de tre på DS. Det alene taler jo for seg. Først tre på GBA, så tre på DS. Det gjør det ganske logisk at vi får tre på 3DS også etterhvert. Btw Castlevania til 3DS har vært uoffisielt bekreftet ganske lenge, så det kommer nok etterhvert. Endret 13. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Castlevania 3DS var under produksjon, men siden vi ikke har hørt noe offisielt så føler jeg meg ganske trygg på at både det og Contra 3DS enten ble kansellert eller satt på vent til 3DS-salget økte. Men se på dette, er dere klar for Wii Entertainment System? Dette gir også mening, fordi jeg vet at Nintendo har hatt problemer med navnet Wii U i England hvor et selskap har ment at Wii U-navnet strider mot deres merkevare. Dette kan også være noe av grunnen til at Nintendos ninjaer har vært såpass strenge med annonseringene også til andre utviklere. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg hadde ikke noe imot navnet Wii U egentlig, men Wii Entertainment System høres også bra ut synes jeg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Jeg ble litt overivrig når jeg så det (som den ekstreme Nes-fanen jeg er). Det meste tyder nok på at dette er falsk. Det jeg skrev om navnebyttet er dog ikke falskt, og hvis ikke Nintendo får ordnet opp i søksmålet, så vil nok navnet endres. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det er det samme for meg hva navnet blir, men Wii Entertainment System hørtes ikke dumt ut faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå