lyon Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Du må dessverre betale mva og det posten skal ha for å fortollings gebyr hvis du ikke gjør det selv, som er 90-120kr? Har du fått spillet? hva ble det totalt? Endret 17. juni 2011 av lyon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Nintendo 3DS koster 1799,- på cdon nå http://cdon.no/spill/nintendo_3ds_kr_1799/ 1 Lenke til kommentar
lyon Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Da tror jeg LarZen kjøper:) 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Det var derfor jeg postet det 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Men faaaen da......svei av spare pengene i helga (Onkyo TX-NR3008)....blakk som ei kjerke rotte nå! Typisk at det er tilbud nå da! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Du må dessverre betale mva og det posten skal ha for å fortollings gebyr hvis du ikke gjør det selv, som er 90-120kr? Har du fått spillet? hva ble det totalt? Damn. Betalte 110kr for fortolling. Ble ca. 430kr tilsammen da. Vanlig pris, men synes den prisen er fortsatt dyrt. Fikk med en Nintendo club kode... Får vel aldri bruke den da. Endret 17. juni 2011 av nKyb Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Nintendo 3DS koster 1799,- på cdon nå http://cdon.no/spill...do_3ds_kr_1799/ Shit au, får leve på Mr Lee en stund. Da var den bestilt! Hadde en gratis frakt kode liggende også.. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Hehe, du må huske å kjøpe OoT også da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Det hadde jeg allerede bestilt faktisk....FØR jeg kjøpte 3DS Måtte jo slå til når det kosta 154kr fra Siba.. Kjekt å få en maskin til å kjøre det på nå da EDIT: Og det verste er at jeg har ikke spilt OoT før....så jeg har en spesiell opplevelse i vente forstår jeg.. Endret 17. juni 2011 av _LarZen_ 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Det har du, forhåpentligvis. Det er jo litt sånn ekstra spesielt for oss som har spilt det før, pga nostalgi, men jeg tror du vil elske det også Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Tror faktisk jeg har spilt litt av OoT før, så en anmeldelse av det på IGN og kjente meg igjen i et område hvor det var huler som var stengt med steiner og du måtte kaste disse dynamitt greiene..samt den landsbyen. Så har vist spilt litt av det på N64 når jeg hadde den back in the days. Blir nok bra ja! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Bringer tilbake masse minner dette! Zelda og Mario 64 var de første spillene jeg spilte, og jeg har spilt gjennom begge utallige ganger. Har faktisk aldri gått gjennom master quest, så ekstra gøy for meg! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Husker enda hvor rart jeg synes det var å spille Mario 64 med stikka til N64....en spesiell tid. Har enda den stående en plass her...med spill å det hele. Kanskje jeg må lete litt....... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Koselig å se all N64-nostalgien her! Personlig var jeg dessverre aldri noen stor fan av konsollen, av mange forskjellige grunner, og følte den var et stort skritt ned fra snes, men likevel er det jo umulig å nekte for hvor fantastiske Mario 64, Ocarina og spesielt Majora's Mask var (og er). Genial pris på 3DS forresten! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Synes ikke majoras mask var noe særlig, helt ok men må ærlig inrømme det er det verste zelda spillet jeg har spilt til konsoll. (see; konsoll, ikke håndholdt) Link To The Past topper nok her xD Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Gale Jimmy Fallon får Nintendo på besøk i studio http://n4g.com/news/789420/zelda-skyward-sword-and-wii-u-show-up-on-late-night-with-jimmy-fallon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Synes ikke majoras mask var noe særlig, helt ok men må ærlig inrømme det er det verste zelda spillet jeg har spilt til konsoll. (see; konsoll, ikke håndholdt) Link To The Past topper nok her xD Jeg hadde samme tankene angående MM som deg første gang jeg spilte det. Det var så stress med den tiden, så la det på hyllen etter en stund. Plukket det så opp igjen et år eller noe sånt etter, og da ble jeg forelsket. Rett og lett et veldig bra spill. Men har bare rundet det to ganger, så det er ikke mye jeg husker. OoT har jeg vel rundet 20-25 ganger vil jeg tro. A Link to the Past er også mitt favoritt Zelda-spill, faktisk er det mitt favoritt-spill noensinne. Det er bare så perfekt som det er mulig å få det. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Mitt favoritt Zelda-spill er nok Majora's Mask, med A Link to the Past som en god nummer to, men jeg kan forstå hvorfor folk ikke liker Majora. Det tar litt tid å komme inn i, og det er relativt vanskelige puzzles, samtidig som det er mye mørkere og særere enn de fleste Zelda-spill. Det siste, altså stemningen, er imidlertid det jeg liker så godt med det, og det gir etterhvert en helt spesiell følelse å gå inn i Termina på Dag 1 for n'te gang, prate med folkene, se deres optimisme, samtidig som du vet hvordan livene deres vil bli mer og mer f*cket de neste 72 timene, og hvordan optimismen vil forsvinne. Rett og slett et fantastisk spill som gir en stemning som ingen andre spill hverken før eller etter. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Nå er det noen år siden jeg spillte Majoras Mask sist, men den stemningen det spillet hadde har jeg enda ikke opplevd i nyere spill. Liker hele konseptet med maskene og hvordan de alle har en spesiell egenskap. Husker godt handlingen rundt hotellet, hvor man måtte huske på å snakke med damen i resepsjonen før dag 2 eller hvordan det var, for og få et ledig rom. Jeg likte rett og slett at det skjedde ting på spesielle tidspunkt på dagen, og at man da kun hadde 72 timer på å redde verden. Synd spillet ikke fikk like mye oppmerkosomhet som Oot. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 _LarZen_ tørker støv av sin N64 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå