Morfeo Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Project Zero (Fatal Frame) 2: Wii Edition bekreftet for Europa. Da må jeg vel skaffe meg eneren til PS2 tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Game Gear på VC? Det var jo en håndholdt konsoll med halvdårlig LCD-fargeskjerm. Er det noe vits å emulere? Spillene vil ikke se ut som GG'en uansett. Men i og for seg, det er jo kjekt at det kommer NOE på VC i det hele tatt. Har vært temmelig dødt de siste par årene. Heldigvis er det som er der allerede flere år med underholdning for dem som gidder. Det er mulig å utføre en LED lys mod på Gamegear maskinen, man ser bildet 80% bedre og batterilevetiden går fra 1,5 time til 6 timer Det er faktisk et mini lysstoffrør som er i en orginal Gamegear, suger strøm uten sidestykke Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 The Last Story er nå også endelig bekreftet for USA, dermed er to av tre Project Rainfall-spill bekreftet. Project Zero-spinofen til 3DS kommer også til både Europa og USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=klxMQ-O44Hc&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 En ting til: Rich George som leder Nintendo-seksjonen av IGN twitret akkurat følgende: The 3DS news is not over. Pokemon "Grey" info is imminent (but not through Nintendo Direct, obviously). That will be huge. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 *bilde* Jeg har ikke fulgt med på streamen, men så bare det bildet der og begynte å lure. For meg ser det ut som det står New Legend of Zelda, ikke new? Forskjellen er ganske stor, siden new betyr et nytt spill i serien, mens New betyr en reboot. Er jeg på bærtur her, eller kan jeg våge å håpe på en reboot? En reboot vil kunne starte på scratch og gjøre veldig mye på nytt, men fortsatt være Zelda. Da snakker vi i teorien en ny tidsalder, ny helt og så videre. Eller kanskje bare en ny Zelda-serie som faktisk har Zelda som hovedperson. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Godt observert. Tenker på New SMB-spillene som tok Mario back to basics. Et nytt 2D-Zelda basert på Zelda 1 kanskje? Europeisk lanseringsliste: 3DS eShop - Dillon's Rolling Western (Nintendo) - Feb 22, 2012 eShop - (Virtual Console) Toki Tori (Two Tribes) - Q2 2012 eShop - Mutant Mudds (Renegade Kid) - Q2 2012 eShop - Picross e (Jupiter) - Q2 2012 Rayman Origins (Ubisoft) - Mar 16, 2012 Kid Icarus: Uprising (Nintendo) - Mar 23, 2012 Bit.Trip Saga (Rising Star) - Mar 23, 2012 Rhythm Thief and the Emperor's Treasure (Nintendo) - Apr 5, 2012 Mario Tennis Open (Nintendo) - May 25, 2012 Spirit Camera: The Cursed Memoir (Nintendo) - Q2 2012 Luigi’s Mansion 2 (Nintendo) - 2012 Professor Layton 5 (Nintendo) - 2012 DS DSiWare - Cave Story (Nicalis) - March 2012 Inazuma Eleven 2 Firestorm (Nintendo) - Mar 16, 2012 Inazuma Eleven 2 Blizzard (Nintendo) - Mar 16, 2012 Wii VC - Mega Man x (CAPCOM) - March 2012 The Last Story (Nintendo) - Feb 24, 2012 Mario Party 9 (Nintendo) - Mar 2, 2012 Pandora’s Tower (Nintendo) - Apr 13, 2012 Beat the Beat: Rhythm Paradise (Nintendo) - 2012 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Ja, mine tanker gikk mot New Super Mario Bros, og at vi får et nytt retro-orientert Zelda til 3DS. Det harmonerer jo også med at Miyamoto har ønsket å remake Zelda 3 - så kanskje det prosjektet har utviklet seg i retning dette? I så fall gjentar historien seg, da også Links Awakening startet som en port av Zelda 3. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Det er mulig å utføre en LED lys mod på Gamegear maskinen, man ser bildet 80% bedre og batterilevetiden går fra 1,5 time til 6 timer Det er faktisk et mini lysstoffrør som er i en orginal Gamegear, suger strøm uten sidestykke Hvor mye skal du ha for å skaffe en brukt Game Gear, gjennomføre denne modden, og sende den til meg? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 PSV for dyr? 3DS kosta jo ikke noe mindre ved launch. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 The Last Story LE kom i posten her idag Pizza og brusen står alt på bordet. (Fra Elkjøp om noen lurer) Startet Pokemon White på nytt nå nylig. Får se hvor lenge jeg klarer det nå da, (hadde egentlig ikke så stor interesse når det kom ut). Ett nytt pokemon til 3DS er for meg snart ett must, men ser forsåvidt ikke SÅ mye fram til Grey om dette kommer. Er ikke dette bare mix-versjonen (ala Yellow, Crystal, Emerald) ? En ting jeg la merke til på White nå som jeg startet opp igjen. De fjernet det at pokemonen fulgte etter deg (Soulsilver / Heartgold). (Den som lå først i lista) ^ Dog bare en gimmick, men slikt liker jeg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er mulig å utføre en LED lys mod på Gamegear maskinen, man ser bildet 80% bedre og batterilevetiden går fra 1,5 time til 6 timer Det er faktisk et mini lysstoffrør som er i en orginal Gamegear, suger strøm uten sidestykke Hvor mye skal du ha for å skaffe en brukt Game Gear, gjennomføre denne modden, og sende den til meg? Spørs hvor billig jeg får kjøpt selve maskinen , de er ikke så forferdelig dyre, men med det samme er det greit og finne en kosmetisk pen Gamegear også. sånn ca mellom 40-90 dollar for maskinen . LED lysene er billige , samme med et par andre smådeler som må til for at lysene ikke skal brenne ut. Men vanskelig å si eksakt pris for hva jeg vil ta for det Jeg kan kjøpe en maskin og utføre modden, så kan jeg komme med en pris etter det ? Fikk ny pakke i posten, gledet meg en stund . En av de spillene som jeg aldri klarte og fullføre 100% for 20 år siden , nå er det payback time Komplett med manual , esken har minimal slitasje. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 The last story er i butikkene nå. Så det på geimståpp for 499. Må vente til tirsdag, neste lønning da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Project Zero (Fatal Frame) 2: Wii Edition bekreftet for Europa. Da må jeg vel skaffe meg eneren til PS2 tenker jeg Trenger egentlig ikke det, alle FF-spillene har helt separate historier, selv om spøkelsetemaet er det samme i alle. Toern har den beste storyen, handler om to tvillinger så man får styre begge på forskjellige steder i historien. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ikke helt rett at det ikke er en sammenheng. FF3 bruker en del områder fra de to første, som for eksempel det huset. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Xenoblade Chronicles developer hiring for 3DS game Jeg ble veldig spent nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Åja, det sto en rosa lapp nede i hjørnet på coveret med "Kommer snart!" på Last Story-coveret på gamestop. Gikk bort for å kjøpe det idag, men han ville ikke selge det før imorra. Han satte lapp på coveret og la det bak kassa, da. Kunne jo like godt latt meg betale og gå. Men de registrerer vel at spillet er slått inn i kassa dagen før og straffer han for det senere. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Xenoblade Chronicles developer hiring for 3DS game Jeg ble veldig spent nå. Dette er litt misvisende. Riktignok er det "Monolith Soft" som rekruterer, men det er for å bygge opp et helt nytt studio i Kyoto, så mest sannsynlig vil nesten ingen av de samme som lagde Xenoblade bidra på dette, minus kanskje en produsent eller to. Likevel lovende nyheter. Hovedteamet til Monolith Soft jobber forresten med et Wii U-spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du har rett i at det var litt misvisende ja. Jeg håper Xenoblade 2 kommer til Wii U. Usikker på hvor godt det har solgt i Japan og Europa, men jeg elsket det spillet, så en oppfølger med skarpere grafikk på Wii U hadde vært fantastisk. Tenkte å starte på The Last Story nå snart. Er veldig spent på kampsystemet og spillet generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå