Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Da kjøpte jeg en 3DS i dag, mangler bare OOT nå Lenke til kommentar
lyon Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Så nettopp "Spoony" sin rapport fra E3, og må si meg enig i at det føles på tide med en helt ny spillserie fra Nintendo. Mario, Zelda, Metroid, Donkey Kong, Kirby osv er alle fantastiske, men har vel blitt melket i over 20 år nå. [...] Må si meg enig der. Selvsagt ønsker jeg å se nytt Mario, Zelda og Metroid i neste generasjon også, men det kan bli mye av det gode. Heller prøve litt nye konsepter i stedet for ti Mario-spill for å si det sånn. Retro er nok beste kandidaten for en mer "tøffere" franchise og jeg tror de jobber med et lanseringsspill til Wii U. Også er det tre gamle serier jeg lenge har ventet på skal gjøre comeback: Starfox, F-Zero og Pikmin. Alle tre er mer "hardcore" type spill. Pikmin 3 er allerede bekreftet, så får vi se hva som skjer med de to andre. Da vil jeg gjerne se StarFox og F-zero slik som de ble fremstilt på gamecube. To gode spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Vil gjerne se en tjeneste som man kan laste ned 64 spill gjennom estore'en. Eller så kommer det vel en eller annen hack snart da. Når kommer Zelda? er det i morgen, 17? eller 19? Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Zelda kommer ut den 17e her og den 19e i USA, usikker på japan. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 En ny 3DS oppdatering idag. Har noen av dere peiling på hva slags oppdatering det var? Jeg fikk ikke noe info, men bare beskjed at jeg må oppdatere for å bruke eshop. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Elkjøp sendte på Mandag, men kom ikke i dag heller, makan til uheldig jeg skulle være, vil ha OoT. Flere som ikke har fått fra Elkjøp? Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 En ny 3DS oppdatering idag. Har noen av dere peiling på hva slags oppdatering det var? Jeg fikk ikke noe info, men bare beskjed at jeg må oppdatere for å bruke eshop. Fikk oppdateringen selv nå, ser bare ut som det var bugfixes utifra den meldingen jeg fikk via StreetPass tingen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Godt å se at det er mange som koser seg med Ocarina! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har ikke fått det enda, men det er da sendt, så får bare fortsette og vente. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Til dere som bestilte Zelda fra Siba.no, har deres blitt sendt? Min står fortsatt under behandling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Vet noen om 3DS bruker mer strøm når man aktiverer 3D modus? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Vet noen om 3DS bruker mer strøm når man aktiverer 3D modus? Ja, mye mer. Det spiller heller ingen rolle hvor mye 3D du skrur på. Når effekten er aktivert får du som regel bare 2-3 timer ut av 3DSen. Mens uten kanskje 4-5. Skrur alltid av 3D når jeg er på farten også, så er fornøyd med de 5 timene jeg får uten 3D. Endret 16. juni 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Vet noen om 3DS bruker mer strøm når man aktiverer 3D modus? Ja, mye mer. Det spiller heller ingen rolle hvor mye 3D du skrur på. Når effekten er aktivert får du som regel bare 2-3 timer ut av 3DSen. Mens uten kanskje 4-5. kk, syns det er litt stress for øya med 3Den i lengden uansett, men kommer til å bruke det fullt i Zelda hvertfall. Har en Plan to Buy liste nå Kid Icarus Resident Evil Revelations Metal Gear Solid Snake Eater Star FOx 64 3D Lol, kunne velge mellom 6 spill når jeg kjøpte 3DS, valgte Rayman 3D. Det sugde balle tho. Bytter det inn mot Zelda i morra, i tillegg du får 25 % mer for spill du bytter mot zelda, så får 240 spenn. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ja, 3Den i zelda fungerer faktisk utrolig bra, og gir en ny dybde som er helt rå. Skjønner godt at du velger å bytte inn Rayman 3D da det, ja, sugde balle. Kommer nok til å kjøpe de 4 spillene du listet og ja, da de mest sannsynlig kommer til å eie. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg skrudde på 3D i OoT, men måtte skru det av igjen med en gang. Øynene mine tåler det ikke. Gikk nesten rundt for meg. Var det samme i Rayman også (som jeg er enig i at ikke var et spesielt bra spill). Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg skrudde på 3D i OoT, men måtte skru det av igjen med en gang. Øynene mine tåler det ikke. Selv når du skrur 3D effekten på rundt 50%? Jeg merker også at det ikke fungerer optimalt å ha effekten på 100%, men når den skrus ned til 30-50%, så funker det dritbra (for meg; individuelt selvfølgelig). Endret 16. juni 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Jepp, funker ikke da heller. Må ha det helt av ellers klarer jeg ikke spille. Ser ut som Donkey Kong kommer på eshop, mens Mega Man 5 kommer på VC. http://ds.ign.com/articles/117/1176943p1.html Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jepp, funker ikke da heller. Må ha det helt av ellers klarer jeg ikke spille. Ser ut som Donkey Kong kommer på eshop, mens Mega Man 5 kommer på VC. http://ds.ign.com/articles/117/1176943p1.html Haha, jeg bestilte meg faktisk Donkey Kong på ebay i går! Jaja, er jo uansett klart koseligst å ha den fysiske versjonen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jepp, funker ikke da heller. Må ha det helt av ellers klarer jeg ikke spille. Ser ut som Donkey Kong kommer på eshop, mens Mega Man 5 kommer på VC. http://ds.ign.com/articles/117/1176943p1.html Haha, jeg bestilte meg faktisk Donkey Kong på ebay i går! Jaja, er jo uansett klart koseligst å ha den fysiske versjonen Enig. Synes det er mye mer koselig å eie en fysisk utgave av et spill enn et digitalt Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Lurte på en ting, skal man betale fortolling på spill? Jeg ringte til posten og de kom med den verste unnskyldningen ever. De skal ha betalt for å sette MVA på min Dead or Alive Dimension spillet. For noe tull. Jeg leste på toll.no at man ikke skal betale noe fortolling på spill, men bare MVA og her har posten tabbet seg ut. Eller er det jeg som driter meg ut nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå