Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ocarina er superkos Ginecologo Forest Templet (som du vel er kommet til nå) er kanskje det beste i hele serien, så bare å glede seg! Synes Spirit Temple er best. Ellers vil jeg si jeg elsket Golden Sun: Dark Dawn. Kanskje litt lett ja, men det gjorde ikke meg noe. Håper Nintendo legger ut Golden Sun 1 og 2 på e-shoppen etterhvert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har vel egentlig bestemt meg for at jeg har gitt meg med Final Fantasy, og rett og slett gjort som seriens skaper: Hoppet over til Last Story Jeg ser ingen grunn til å holde seg til kun én serie, og gleder meg som en unge til Bravery Default, Dragon Quest 11, Kingdom Hearts 3 og Final Fantasy XIII-2. Last Story er vel kun på Wii? I så fall blir det ikke noe sånt for meg før jeg får Wii U i hus til jul engang. Blir kanskje Dragon Quest X på meg da også, men tviler litt. Vil ikke ha DQ Online. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Ingen grunn til å ekskludere hverken serier eller konsoller nei Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sakura Samurai: Art of the Sword Review Lenke til kommentar
Santar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Har ventet på Sakura Samurai: Art of the Sword en stund nå. Ser jo spennende ut det. Litt punch out'ey nesten. Skulle bare ønske det hadde vært demoer av alle dsi/3ds ware spill. Liker ikke å kjøpe ting uprøvd.. Endret 31. januar 2012 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ingen grunn til å ekskludere hverken serier eller konsoller nei Wii støtter ikke HDMI (så vidt jeg vet), og TVen min har kun HDMI-porter og en USB-port. Jeg vurderte en stund å kjøpe en overgang, men bestemte meg heller for å satse på PC, PS3 og 3DS og heller se hvordan Wii U klarer seg. Den virker interessant, men det gjorde Wii også da den kom. Hadde jeg visst hvor lite jeg kom til å bruke Wii hadde jeg neppe kjøpt den. Sier ikke at det er en dårlig konsoll, men det er så alt for lite spill jeg er interessert i der. Med med DS og 3DS har jeg mer enn nok Nintendo-spill uansett. Har en bunke med spill jeg knapt har fått testet, inkludert Infinite Space. Hmpf. Men først litt med Resident Evil: Revelations. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kan kjenne meg igjen i noe av det du sier der ja, spesielt det med dialogene. Men så snart man kommer ut i verden og hører den fantastiske musikken, så er det meste glemt. 1+2 var veldig enkle ja, det skal jeg ikke si noe på, men samtidig så gjorde ikke det noe, jeg bare elsket de. På Dark Dawn til NDS slet jeg noe mer husker jeg, var noen bosser jeg brukte noe lengre tid på men det var mest på grunn av dumme tabber som kunne blitt unngått. Grafikkmessig må de spillene være noe av de vakreste som noengang har kommet ut på GBAen i mine øyne. Blir og spennende om de velger å fornye serien på 3DS. Jeg likte DS versjonen såpass mye at jeg absolutt kunne tenkt meg ett spill til. Jeg har ikke spilt DS-versjonen enda, men håper virkelig de lar Camelot fortsette å lage rpg-spill. Det er ingen tvil om at de er dyktige på det, og til tross for de svakhetene jeg påpekte, så er Golden Sun en bra serie med masse potensiale, så de bør absolutt fortsette den til tross for at Dark Dawn bombet litt. Ocarina er superkos Ginecologo Forest Templet (som du vel er kommet til nå) er kanskje det beste i hele serien, så bare å glede seg! Dark Dawn på DS er et flott spill. Sånn halvveis-3D som de nyeste Dragon Quest-spillene har, der du kan rotere verden 360 grader rundt deg. http://www.youtube.com/watch?v=fnWi9NZRDdE Trailer. Flott musikk som alltid, og djinnene er såklart med også. Virker som et mye mere puzzle-basert spill enn den jevne JRPG. Har det selv men bare spilt noen timer. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ingen grunn til å ekskludere hverken serier eller konsoller nei Wii støtter ikke HDMI (så vidt jeg vet), og TVen min har kun HDMI-porter og en USB-port. Jeg vet ikke hvor interessert du er, men hvis du bruker component-utgangene fra Wii får du i alle falll det beste bildet du kan få fra konsollen. Component-formatet i seg selv kan overføre 1080p (Wii har 480p). Overgang fra component til hdmi tipper jeg i praksis vil ta vare på kvaliteten. Uten component leverer Wii 576i som ser mer fuzzy ut til tross for flere linjer. Dette på grunn av interlacing (og oppskalering?). Jeg anbefaler alle å bruke component- utgangen fra Wii. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Dark Dawn på DS er et flott spill. Sånn halvveis-3D som de nyeste Dragon Quest-spillene har, der du kan rotere verden 360 grader rundt deg. Trailer. Flott musikk som alltid, og djinnene er såklart med også. Virker som et mye mere puzzle-basert spill enn den jevne JRPG. Har det selv men bare spilt noen timer. Ja, vi har faktisk ikke nevnt det enda, men det er kanskje den aller beste tingen med Golden Sun-serien at den inkluderer en del Zelda-aktige puzzles, noe som gjør gameplayet mye mer interessant enn i den jevne jrpg. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Finnes en wii hdmi adapter ... om den gir noe bedre bilde er vel litt usikkert men verd et forsøk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bestilte The Last Story LE på Lefdal.com for 449,- med fri frakt nå Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Component-formatet i seg selv kan overføre 1080p (Wii har 480p). Overgang fra component til hdmi tipper jeg i praksis vil ta vare på kvaliteten. Uten component leverer Wii 576i som ser mer fuzzy ut til tross for flere linjer. Dette på grunn av interlacing (og oppskalering?). Jeg anbefaler alle å bruke component- utgangen fra Wii. Men siden Component er et analogt signal som dermed må konverteres til et digitalt HDMi signal vil jeg tro det har en del å si hvilke utstyr som blir brukt. Det er ihvertfall noe en bør sjekke ut før en kjøper noe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ingen grunn til å ekskludere hverken serier eller konsoller nei Wii støtter ikke HDMI (så vidt jeg vet), og TVen min har kun HDMI-porter og en USB-port. Jeg vet ikke hvor interessert du er, men hvis du bruker component-utgangene fra Wii får du i alle falll det beste bildet du kan få fra konsollen. Component-formatet i seg selv kan overføre 1080p (Wii har 480p). Overgang fra component til hdmi tipper jeg i praksis vil ta vare på kvaliteten. Uten component leverer Wii 576i som ser mer fuzzy ut til tross for flere linjer. Dette på grunn av interlacing (og oppskalering?). Jeg anbefaler alle å bruke component- utgangen fra Wii. Det er ikke det at jeg ikke er interessert i det beste bildet på en konsoll der de sa rett ut at de driter i grafikk (kanskje ikke de ordene de bruke), men TVen min har kun inngang for den analoge runde kontakten, en USB-kontakt og to, tre for HDMI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det finnes en HDMI adapter til Wii, Neoya Wii2HDMi http://www.neoya.com/shop/wii2hdmi/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Takk, men den der koster jo førti dollar, eller grovt regnet 230,- i norske. Er ikke så interessert i Wii at jeg betaler så mye for et adapter. Venter heller på Wii U og ser hvordan den klarer seg. Den burde støtte HDMI rett fra esken. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 det gjør den også er velkjent at den har egen hdmi utgang med støtte for 1080p Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Wii U støtter HDMI. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Så da venter jeg heller et års tid på en konsoll som støtter HDMI og som tar Wii-spill i stedet for å drasse hele konsollen hit jeg bor nå og kjøpe ekstrautstyr til den for å koble den til TVen. Har ikke engang noen spill jeg er interessert i på den, så jeg måtte i så fall ha kjøpt Zelda. Har bare seks, syv fra før. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Med tanke på hvilke type spill du spiller på DS, så synes jeg det er rart, men hva vet vel jeg om din smak Til sammenligning - jeg har 47 spill til Wii - og enda mangler jeg en del interessante ting som nevnte The Last Story, Bit Trip Complete og mer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vet ikke helt hva det er, men det er fint lite på Wii som fenger meg. Men så skal det sies at jeg gikk fort lei av Mario Galaxy 2, ble enda fortere lei Xenoblades og hater Metroid Prime-serien intenst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå