Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SMG2 var det første Wii-spillet jeg kjøpte. Det var blinktreff. Har ikke prøvd Galaxy 1, faktisk.

Vil nå tro de fleste har Motion+, jeg fikk den inkludert i wii-pakken jeg kjøpte hvertfall. Flere spill er jo også bundlet med motion+, som Red Steel 2.

Lenke til kommentar

Hinsidige salgstall , det må jeg si. Men wii sports teller vel ikke ? siden alle wii konsoller kom bundlet med spillet.

Teller og teller, dette er så mye som er solgt av det, enten bundlet eller ikke. Spillet fulgte ikke med i pakken i Japan, og det følger heller ikke lengre med her i vest.

Jeg vet ikke om jeg tror de fleste har Motion+, Red Steel 2 og Skyward Sword solgte jo begge relativt dårlig, og jeg tror ikke absolutt alle som kjøpte Wii de første årene skaffet seg Wii Sports Resort. Kanskje halvparten har det? Jeg vet ihvertfall at mange ble demotivert fra å kjøpe Zelda fordi de måtte ha det i tillegg.

Lenke til kommentar

Jepp, Ace Attorney 5, og HD nyutgivelser av de tre første spillene i serien til iphone/ipad. Lurer på hva HD utgavene vil e ut som, vil alt bli tegnet på ny?

Kan jo være AA5 kommer på 3ds, men vi fikk jo ikke Edgeworth Investigations 2 pga serien solgte så dårlig på ds så ikke godt å si.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Konge :D Hva har du kjøpt?

Selv har jeg følgende i posten:

Portal 2 (PC)

Valkyria Profile Lenneth (PSP)

Chrono Cross (PS1)

Katamari Damacy (PS2)

Okamiden (DS)

The Last Story Limited Edition (Wii)

Mega Man X Collection (PS2)

No More Heroes 2 (Wii)

Epic Mickey (Wii)

Bulletstorm (360)

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Okey , jeg er bitt av Nintendo basillen igjen :) Primært vil jeg nå samle på Nintendo sine håndholdte konsoller, og tileggsutstyr til NES og SNES

venter spent på 3 pakker som skal komme i postet innen 1-2 uker :D

Nice, har også en del håndholdt fra nintendo.

Men jeg vil vel egentlig ikke kalle meg noen samler, har ikke noe mål om å skaffe alt eller noe slikt.

Hva er det i pakkene?

Lenke til kommentar

Professor Layton and the Spectre's Call tror jeg må være det nest beste spillet i serien. Elsker det. Historien er spennende, samtidig får vi vite hvorfor/hvordan Luke blir Layton's hjelper. Har ikke kommet langt nok i spillet til å vite alt enda, men ser veldig frem til det. Gåtene er også solide og artige, men det er selvsagt også noen jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Okey , jeg er bitt av Nintendo basillen igjen :) Primært vil jeg nå samle på Nintendo sine håndholdte konsoller, og tileggsutstyr til NES og SNES

venter spent på 3 pakker som skal komme i postet innen 1-2 uker :D

Nice, har også en del håndholdt fra nintendo.

Men jeg vil vel egentlig ikke kalle meg noen samler, har ikke noe mål om å skaffe alt eller noe slikt.

Hva er det i pakkene?

2 pakker fra japan og en pakke fra UK :)

Ene er en Gameboy Advance SP med 8 spill , eneste grunnen til at jeg kjøpte en brukt SP uten eske er fordi jeg vil spille eldre gameboy spill med baklyst skjerm, Som Fks The Legend Of Zelda : Links Awakening DX. Spotlighten er ikke like morro og ligge under heletiden ;)

de 2 andre fra japan sier jeg ikke noe om , men poster bildet her når de kommer ;)

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke spilt the tredje spillet, så har ikke kommet meg til nummer 4, men gleder meg absolutt. Godt å høre at de klarer å opprettholde kvaliteten.

Har du forresten den europeiske versjonen? Irriterende at London Life ikke er med der, så har vurdert å importere den amerikanske versjonen, men samtidig er jeg usikker på hvor bra London Life egentlig er, og tipper jo at man ikke ender opp med å spille det så mye. Elendige greier av Nintendo ihvertfall.

Ene er en Gameboy Advance SP med 8 spill , eneste grunnen til at jeg kjøpte en brukt SP uten eske er fordi jeg vil spille eldre gameboy spill med baklyst skjerm, Som Fks The Legend Of Zelda : Links Awakening DX. Spotlighten er ikke like morro og ligge under heletiden ;)

de 2 andre fra japan sier jeg ikke noe om , men poster bildet her når de kommer ;)

Har denne SP-en jeg:

gba-sp-gold.jpg

Ikke dum om jeg må si det selv :)

Lenke til kommentar

:dribble:

du har vel ikke tilfeldigvis den der komplett i eske ?

Geniale små maskiner å ha med seg på tur og i senga , må bare pine meg gjennom noen ukers ventetid. min er en helt plain sølvfarget Advance SP. Jeg syns det var billig med 45 dollar inkl porto, maskin og 8 spill

Lenke til kommentar

Å, er det en slik gba sp v2 med bakbelyst skjerm?

Hatt lyst på en slik siden det ble kunngjort at de skulle komme, men aldri fått skaffet meg en da de ikke kom hit.

Vært så digg å spillt gb/gbc spill på!

Endret av Santar
Lenke til kommentar

uansett sweet og ha en Limited Edition versjonen , pen og se på er den også, var vel bare 25.000 som ble laget av den ?

spillene som var med :

Godzilla

Sonic advance 3

Street fighter 2

Pokemon Ruby

Ghosts'N Goblins

Super Mario Advance

Super Mario World : Super Mario Advance 2

Mario Kart Super Circuit

alle uten eske og manualer, men, først og fremst maskinen jeg ville ha, resten er bonus

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke spilt the tredje spillet, så har ikke kommet meg til nummer 4, men gleder meg absolutt. Godt å høre at de klarer å opprettholde kvaliteten.

Har du forresten den europeiske versjonen? Irriterende at London Life ikke er med der, så har vurdert å importere den amerikanske versjonen, men samtidig er jeg usikker på hvor bra London Life egentlig er, og tipper jo at man ikke ender opp med å spille det så mye. Elendige greier av Nintendo ihvertfall.

Jeg har den europeiske ja. Kunne godt tenke meg London Life, men orker ikke importere bare for det.

Imponerende at de klarer å holde så god kvalitet, spill etter spill ja, men det er jo ikke til å komme fra at etter å ha spilt alle fire spillene, så er mange av gåtene veldig veldig like.

Tror min liste må bli slik:

1. Curious Village

2. Spectre's Call

3. Lost Future

4. Pandora's Box

Gleder meg stort til Mask of Miracle på 3DS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...