Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Oj, visste ikke det var så mange sesonger (14 til nå). Men det virker ikke som han helt fant formatet før i season 2 eller 3. Når showet begynte å fokusere på game challengene istedet for intervjuer og annet fluff. Da fant jeg ut hva patchen han har på hodet er. "Portable cold compresses". Er vel for å kjøle ned hodet litt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Oj, visste ikke det var så mange sesonger (14 til nå). Men det virker ikke som han helt fant formatet før i season 2 eller 3. Når showet begynte å fokusere på game challengene istedet for intervjuer og annet fluff. Sesong to, ja. Ghost 'n Goblins og greier. Men det er intervjuer og masse sånt i mange av episodene, og jeg håper da de fortsatte med det utover. Veldig interessant. Og de plassene de stikker til for å se på bruktspill og gamle spillmaskiner og sånn. Jeg digger det! Da fant jeg ut hva patchen han har på hodet er. "Portable cold compresses". Er vel for å kjøle ned hodet litt. Haha! Ja, det er det. Må prøve noe sånt når jeg sliter i et spill en gang. De skulle prøve å få gitt det ut på DVD med undertekster og, men vet ikke det skjedde noe der. Kunne tenkt meg det på DVD. Endret 27. januar 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Jeg har sett episoder fra forskjellige sesonger, han drar fortsatt til små butikker med spill i, og har diverse andre faste segmenter for å bryte opp grindinga i vanskelige spill. I en episode hadde de en happening i byen, der 5 folk med GCCX klær hadde gjemt seg rundt om kring, og folk kunne finne dem og gå bort til dem og si fra, så fikk de signerte postere og småting og hilse på Arino til slutt. Var over 1000 folk som var med på slutten. Endret 27. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Santar Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Retro Gamer er et kjempefint blad, kjøpt det regelmessig i en del år nå. Brilliant lesing. Metal slug er jeg ganske utspilt på, men den tmnt artikkelen var kjempebra, har sansen for å lese om forskjellige conversions av spill. Alltid vært fascinert av det. Gamecenter CX er en morosm serie ja, sett en del episoder nå og da, spillene på ds anbefales også på det varmeste, skikkelig nostalgi. Nye "gamle" spill. Hadde vært flott om dere lot være å si hva som skjer i episodene, er jo det som er noe av det morsomme med serien, det gjelder forøvrig Resident Evil Revelations også. jeg liker ikke spoilere, uansett hvor små. Dere kan kanskje ta det i Revelations tråden? Endret 27. januar 2012 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg likerheller ikke spoiolere. Det er derfor jeg setter ting i spoiler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har ikke spilt RE:R selv enda, bestilte bundle-pakken i dag fra coolshop. Har bare sett et par video reviews. Men ingen flere spoilere fra meg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Hadde det ikke vært for at jeg har husleie, strømregning og mobilregning som snart forfaller hadde jeg slengt inn en bestilling på Coolshop jeg også. Synes det var en fin pris, og jeg har utrolig lyst til å teste RE:R. Nå skal jeg heller spille Professor Layton and the Last Specter. Gleder meg som en unge. Om bare DS'en kan bli ferdig å lade snart. Edit: Der var den klar Endret 28. januar 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har spilt i fire timer nå og har noen tanker rundt RE: Revelations, Resi 6 og veien videre. Mulig det bare er meg, men allerede nå har jeg en sterk mistanke hvor veien videre går. Tar alt i spoiler, så klart. Dette er (stort sett) bare en teori, men enkelte ting er spoilere fra Revelations og traileren fra Resi 6. Aner ikke noe særlig om Resi 6, men det jeg vet er at det foregår i en by som er angrepet av ett eller annet som minner mistenkelig om det som skjedde i Raccoon City. Så la meg få stille følgende spørsmål: Får vi en ekte Resident Evil 6... eller blir det en "reboot" av Resident Evil 2? Så til forklaringen hvordan jeg har kommet frem til det. Ta først Resi 4. Serien var så godt som død, og selv om de gav oss to spillbare karakterer på en gang i Zero krevde fansen at noe ble gjort. I Resi 4 fikk vi ny motor, mer action, en ny hovedperson (navnet var fortsatt Leon Kennedy, men han har ikke vært til stede siden Resi 2 (og selv der hadde han null koblinger til resten av serien), og han hadde skiftet jobb, uniform, frisyre, selv land. Fiendene var nye, landet var nytt, selv språket var nytt. Det meste var fortsatt på engelsk, men fiendene ropte på spansk og hadde spanske navn. Mange likte det, men mange gjorde det ikke. Selv likte jeg det som rent actionspill, men synes ikke det har noe som helst med Resident Evil å gjøre. Deretter kom Resident Evil 5. Nå hadde vi Chris Redfield i stedet for Leon, men igjen var det et nytt land og nye fiender, og vi hadde enda mer action enn før. En del likte det fordi det er et greit nok actionspill, men som "Resident Evil"? Glem det. Derfor måtte noe gjøres. Igjen. Løsningen ble Resident Evil: Reboot. Øh, Revelations. De sier det ikke rett ut, men det er veldig mange ting som tyder på at det er en reboot av serien. De har gått tilbake til røttene med sniking i trange korridorer, lite ammo, lite herbs, farlige fiender og alt det der. Vi har til og med dører som krever spesielle nøkler, som en med et bilde av et anker. Det er mange flere hint, men det føles på mange måter som en reboot av Resident Evil 1. Ikke at det er negativt, så klart. Tvert imot er det et av de beste i serien, ifølge professor Meg Selv. Ta så Resident Evil 6. Vi vet det foregår i en by, vi vet fiendene minner mistenkelig om dem i Resident Evil 1 - 3, Code: Veronica og Zero, og Leon Kennedy, Chris Redfield og Shelly Birkin vil dukke opp igjen. Resident Evil 2? Foregikk i en stor by, med Leon Kennedy, Claire Redfield og Shelly Birkin som viktige karakterer. (og det er ikke bekreftet at Claire ikke vil dukke opp.) Om dere følger tankegangen min, er det så utenkelig at de har rebootet hele serien med Revelations og fortsetter med Resi 6? Er Teragriga (eller hva den nå heter) den nye Raccoon City? Er selskapet i Revelations det nye Umbrella? I så fall kan vi gå en spennende tid i møte. Ja, jeg vet Operation Raccoon City kommer om en stund, men det er en spin-off og hindrer ikke at de allerede har en reboot. Darkside Chronicles kom jo etter Resi 4 og 5, tross alt. En annen tanke er at Revelations sikter seg inn på en litt annen målgruppe, så Revelations kan være en reboot, mens Resi 6 fortsetter etter Resi 5. Dermed kan vi få to helt forskjellige Resident Evil-serier gående på en gang. Ved første øyekast kan det se litt rart ut, men da glemmer man at det har vært gjort før mange ganger. Vi har for eksempel Friendly Neighborhood Spider-man, Ultimate Spider-man, Amazing Spider-man og "vanlig" Spider-man på en gang, og mange superhelter holder det gående solo og i grupper (f.eks Justice League og The Avengers) samtidig. Vi fikk en ny Predator og snart en Alien prequel, men de har neppe gitt opp Aliens vs Predator av den grunn, dessverre. Om Revelations er en reboot må de nok se bort ifra Resi 5 (og muligens 4) og late som om det aldri skjedde, men det har også vært gjort før. Halloween er kronisk med det der (Halloween 3 har ingenting med resten å gjøre, Halloween 4 og 5 overser de tre førtste, Halloween 6 har ingenting med resten å gjøre, og 7 og 8 overser alt unntatt de to første. Deretter fikk vi en reboot, av alle ting.) For den saks skyld kan Revelations være en komplett reboot, der ingen av de andre spillene har skjedd. Riktignok nevnte de Raccoon, men de kan samle opp alt som har skjedd til nå i et flashback og la det være med det. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Da kan jeg jo si litt om hva jeg synes om Revelations så langt, siden andre har gjort det Setter bare alt i spoilers jeg, selv om det ikke er noen story spoilers der, så slipper folk å lese noe de ikke vil med en feiltagelse. Har vel spillt i litt over 4 timer. Klart chapter 3 og tatt en del raid mode. Først litt positivt Spillet føles generelt polert og vellaget Godt stemmeskuespill, grei story og gode lyder, musikken er ikke så verst, men den gjør ikke så mye av seg God feel i skytingen og får litt old school Resident Evil feel av og til, med litt gåteløsning og når det gjelder å komme seg fra et sted på kartet til et annet minner det meg også om de ledre spillene. Selv om det å ha en ai partner tar vekk fra den følelsen, + at til forskjell fra andre spill i serien blir en alltid vist hvor en trenger å gå på kartet. Man mister jo litt av utfordringen når det er slik. Raid mode er morsom. Er jo som en action rpg med loot Morsomt å lelve opp og få nytt loot, kjøpe nytt utstyr i butikken og slikt. Litt enkel så langt, men blir nok vanskeligere når en får låst opp fler brett og vanskelighetsgrader "Missions" eller achivements som de egentlig nok skulle kalles er også litt morsommt, får en litt flere små utfordringer å bryne seg på mens en spiller. Så litt negativt Må si jeg er skuffet over at vi nok en gang har blitt sittende fast med datastyrte partnere, spillet har jo ikke coop på story engang! Og nok en gang leder partneren oss, og skyter fiendene våre, ja kort sagt spiller spillet for meg. Hater slike ai partnere. Det å ha en partner gjør jo også spillet mindre skummelt da ai'en aldri går tom for ammo. Ikke alle sekvenser som var like bra synes jeg, en del føles mer som et actionspill. F.eks ett oppdraget som bestod så å si bare av skyting og en hadde bøttevis med ammo, ingen utforsking eller gåteløsning og en ble ledet av partneren sin hele veien, ugh Håper det ikke er flere av dem. Vil ikke gå mer spesifikt frem pga spoilers. Virker og som spillet har litt problemer med å variere fiender til tider. Et brett er det f.eks bare ulver, og et annet bare hunters, maaange hunters. Blir litt kjedelig. På båten er det ihvertfall en del variasjon på diverse ooze fiender. Cruise skipet er deffinitivt den sterkeste delen av spillet så langt. Endret 28. januar 2012 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 De fokuserte i hovedsak på å skremme vettet av oss, og opprinnelig tenkte de å ha co-op i historien. Men som Resi 5 er et bra eksempel på fungerer det aldri å ha co-op i skrekkspill. Vi kan diskutere om det er bra å ha en AI-partner i stedet, men du glemmer at vi hadde en partner i Resi Zero også (vi spilte som Rebecca Chambers og Billy Coen samtidig.) Obscure har også to karakterer på en gang, noe jeg synes fungerer utmerket. Vi får midnre følelse av å være alene og alt det der, men å ha en partner gir en ekkel følelse til tider når de diskuterer hva som foregår og alt det der. Og husk også at selv om partneren prøver å "spille spillet for deg" er de håpløse og kan ikke gjøre noe som helst på egenhånd. Hvilken vanskelighetsgrad spilte du på? Prøv å spille på Normal eller høyere, så kan vi snakke hvor bra partneren er. (og hva med alle de stedene der du ikke har en partner i det hele tatt?) Har ikke fått prøvd Raid ennå, men etter det jeg har forstått er det en videreføring av Mercenaries-moden i RE4 og 5, og The Mercenaries 3D. Dvs små baner der vi skyter fiender på tid, får poeng og bruker dem til å oppgradere våpen osv. Jeg kommer til å bruke mye tid her, spesielt siden (så vidt jeg har forstått det) vi kan åpne ting her vi kan bruke i Campaign. Hvor lang tid brukte du på å fullføre, forresten? Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Aner ikke noe særlig om Resi 6, men det jeg vet er at det foregår i en by som er angrepet av ett eller annet som minner mistenkelig om det som skjedde i Raccoon City. Så la meg få stille følgende spørsmål: Får vi en ekte Resident Evil 6... eller blir det en "reboot" av Resident Evil 2? Så til forklaringen hvordan jeg har kommet frem til det. Ta først Resi 4. Serien var så godt som død, og selv om de gav oss to spillbare karakterer på en gang i Zero krevde fansen at noe ble gjort. I Resi 4 fikk vi ny motor, mer action, en ny hovedperson (navnet var fortsatt Leon Kennedy, men han har ikke vært til stede siden Resi 2 (og selv der hadde han null koblinger til resten av serien), og han hadde skiftet jobb, uniform, frisyre, selv land. Fiendene var nye, landet var nytt, selv språket var nytt. Det meste var fortsatt på engelsk, men fiendene ropte på spansk og hadde spanske navn. Mange likte det, men mange gjorde det ikke. Selv likte jeg det som rent actionspill, men synes ikke det har noe som helst med Resident Evil å gjøre. Deretter kom Resident Evil 5. Nå hadde vi Chris Redfield i stedet for Leon, men igjen var det et nytt land og nye fiender, og vi hadde enda mer action enn før. En del likte det fordi det er et greit nok actionspill, men som "Resident Evil"? Glem det. Derfor måtte noe gjøres. Igjen. Løsningen ble Resident Evil: Reboot. Øh, Revelations. De sier det ikke rett ut, men det er veldig mange ting som tyder på at det er en reboot av serien. De har gått tilbake til røttene med sniking i trange korridorer, lite ammo, lite herbs, farlige fiender og alt det der. Vi har til og med dører som krever spesielle nøkler, som en med et bilde av et anker. Det er mange flere hint, men det føles på mange måter som en reboot av Resident Evil 1. Ikke at det er negativt, så klart. Tvert imot er det et av de beste i serien, ifølge professor Meg Selv. Ta så Resident Evil 6. Vi vet det foregår i en by, vi vet fiendene minner mistenkelig om dem i Resident Evil 1 - 3, Code: Veronica og Zero, og Leon Kennedy, Chris Redfield og Shelly Birkin vil dukke opp igjen. Resident Evil 2? Foregikk i en stor by, med Leon Kennedy, Claire Redfield og Shelly Birkin som viktige karakterer. (og det er ikke bekreftet at Claire ikke vil dukke opp.) Om dere følger tankegangen min, er det så utenkelig at de har rebootet hele serien med Revelations og fortsetter med Resi 6? Er Teragriga (eller hva den nå heter) den nye Raccoon City? Er selskapet i Revelations det nye Umbrella? I så fall kan vi gå en spennende tid i møte. Ja, jeg vet Operation Raccoon City kommer om en stund, men det er en spin-off og hindrer ikke at de allerede har en reboot. Darkside Chronicles kom jo etter Resi 4 og 5, tross alt. En annen tanke er at Revelations sikter seg inn på en litt annen målgruppe, så Revelations kan være en reboot, mens Resi 6 fortsetter etter Resi 5. Dermed kan vi få to helt forskjellige Resident Evil-serier gående på en gang. Ved første øyekast kan det se litt rart ut, men da glemmer man at det har vært gjort før mange ganger. Vi har for eksempel Friendly Neighborhood Spider-man, Ultimate Spider-man, Amazing Spider-man og "vanlig" Spider-man på en gang, og mange superhelter holder det gående solo og i grupper (f.eks Justice League og The Avengers) samtidig. Vi fikk en ny Predator og snart en Alien prequel, men de har neppe gitt opp Aliens vs Predator av den grunn, dessverre. Om Revelations er en reboot må de nok se bort ifra Resi 5 (og muligens 4) og late som om det aldri skjedde, men det har også vært gjort før. Halloween er kronisk med det der (Halloween 3 har ingenting med resten å gjøre, Halloween 4 og 5 overser de tre førtste, Halloween 6 har ingenting med resten å gjøre, og 7 og 8 overser alt unntatt de to første. Deretter fikk vi en reboot, av alle ting.) For den saks skyld kan Revelations være en komplett reboot, der ingen av de andre spillene har skjedd. Riktignok nevnte de Raccoon, men de kan samle opp alt som har skjedd til nå i et flashback og la det være med det. Jeg forstår ikke helt tankegangen din om hvorfor Revelation og RE6 skal kunne fungere som en "reboot" av serien. RE6 skal ifølge Wikipedia artikkelen ta plass 10 år etter Racoon City og ser ut til å ha en liten eller stor(tid vil vise) sammenheng med de tidligere spillene, spillet har dessuten flere karakter fra de opprinnelige spillene. Altså det kan godt hende det kommer en ny fiende inn i bilde, og at Umbrella, Racoon osv. kun blir et svakt bakteppe, men så lenge spillet har en sammenheng med tidligere hendelser, og også bruker mange av de samme figurene har jeg vanskelig for å forstå hvordan det kan bli sett på som noe annet enn en fortsettelse. En reboot må i større grad starte ting på nytt. Enten på helt nye premisser, eller ved å starte en nytolkning av den opprinnelig historien (ala ultimate spiderman). Lenke til kommentar
Santar Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) De fokuserte i hovedsak på å skremme vettet av oss, og opprinnelig tenkte de å ha co-op i historien. Men som Resi 5 er et bra eksempel på fungerer det aldri å ha co-op i skrekkspill. Vi kan diskutere om det er bra å ha en AI-partner i stedet, men du glemmer at vi hadde en partner i Resi Zero også (vi spilte som Rebecca Chambers og Billy Coen samtidig.) Obscure har også to karakterer på en gang, noe jeg synes fungerer utmerket. Vi får midnre følelse av å være alene og alt det der, men å ha en partner gir en ekkel følelse til tider når de diskuterer hva som foregår og alt det der. Og husk også at selv om partneren prøver å "spille spillet for deg" er de håpløse og kan ikke gjøre noe som helst på egenhånd. Hvilken vanskelighetsgrad spilte du på? Prøv å spille på Normal eller høyere, så kan vi snakke hvor bra partneren er. (og hva med alle de stedene der du ikke har en partner i det hele tatt?) Har ikke fått prøvd Raid ennå, men etter det jeg har forstått er det en videreføring av Mercenaries-moden i RE4 og 5, og The Mercenaries 3D. Dvs små baner der vi skyter fiender på tid, får poeng og bruker dem til å oppgradere våpen osv. Jeg kommer til å bruke mye tid her, spesielt siden (så vidt jeg har forstått det) vi kan åpne ting her vi kan bruke i Campaign. Hvor lang tid brukte du på å fullføre, forresten? Vet vi har hatt ai partnere før, men synes det fungerer best solo jeg. Det funket ganske greit i RE4 med Ashley dog siden hun bare skulle beskyttes, og hun holdt seg bak oss til enhver tid. Hun kom ikke i veien, og prøvde ikke å spille spillet for meg. Veldig bra at Revelations har sekvenser hvor ai'en ikke er med ja Som sagt hadde jeg klart kapittel 3 når jeg skrev det forrige innlegget, nå er jeg vel på kap 5 tror jeg. Merker at 3ds'en spiser opp batteriet fort nå, plutselig blinker det røde lyset hehe. Endret 28. januar 2012 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 @g.i.r.l. Men ikke bokstavelig talt "reboot", som at de går bort fra resten av serien. Det er mer at Umbrella er borte, og de fjernet de fiendene fra Re4 og 5. Dermed må de starte på nytt igjen med en ny fiende, noe de også gjør. Men siden så mange klagde over nr 4 og (spesielt) 5 tok de serien tilbake til røttene - nesten bokstavelig talt. Men i stedet for å fortelle den samme historien om igjen har de en ny by med nye fiender og så videre. Historiemessig er det en ren fortsettelse fra før (derfor kalles det RE6), men gameplay-messig kan Revelations være en reboot. Eller reimagening passer vel bedre. Uansett, det er ikke å komme utenom at det er ekstremt mange hint til det første spillet i Revelations, og alt jeg har sett fra RE6 minner veldig mye om RE2 i en ny by med nye fiender (denne byen nevnes stadig i Revelations, noe som sier det foregår etter RE6. Hvor RE5 passer inn i dette skal jeg ikke engang forsøke å gjette på). Men tiden får vise om jeg har rett. Har jeg det skal vi ikke se bort fra at neste spill etter RE6 foregår i samme by, men er løst basert på RE3. Vi kan jo håpe. Jeg vil gjerne ha et gjensyn med en vis Staaaaaaars-fan. Men det blir vel ikke helt de samme med B! S! A! Aaaaaaaaa! @Santar: Det jeg reagerte litt på er at du sier Raid-mode er bra, men så vidt jeg ser må vi fullføre spillet for å åpne den? Mener det står noe om det i manualen. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det jeg reagerte litt på er at du sier Raid-mode er bra, men så vidt jeg ser må vi fullføre spillet for å åpne den? Mener det står noe om det i manualen. Ja hadde også hørt at en måtte klare story mode for å få raid mode, men det er ikke tilfelle. En låser opp de første 8 brettene i raid mode etter å ha fullført kapittel 3 i story mode. Bare sjekk "missions" menyen, står der. Forresten, har du merket at dodge greia er litt snodig? Virker som det bare skjer nå og da mens en bare løper, får det ikke til å funke særlig med å bruke B knappen i tilegg ihvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Revelations er overraskende lett å spille uten den ekstra stikka må jeg si, trodde jeg ville knote mer med kontrollene. Må si Capcom har gjort en god jobb også her Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Revelations er overraskende lett å spille uten den ekstra stikka må jeg si, trodde jeg ville knote mer med kontrollene. Må si Capcom har gjort en god jobb også her Hvordan sikter man? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Det jeg reagerte litt på er at du sier Raid-mode er bra, men så vidt jeg ser må vi fullføre spillet for å åpne den? Mener det står noe om det i manualen. Ja hadde også hørt at en måtte klare story mode for å få raid mode, men det er ikke tilfelle. En låser opp de første 8 brettene i raid mode etter å ha fullført kapittel 3 i story mode. Bare sjekk "missions" menyen, står der. Forresten, har du merket at dodge greia er litt snodig? Virker som det bare skjer nå og da mens en bare løper, får det ikke til å funke særlig med å bruke B knappen i tilegg ihvertfall. Heh, sorry, jeg var nok til rask der. Ja, det står vi må fullføre kapittel 1 - 3 for å de første syv brettene i Raid-mode. De mente vel heller at vi må fullføre hele spillet for å få hele Raid-mode. Men det er ikke noe problem. Jeg skal gjennom minst to, tre ganger. Dodge funker helt fint for meg. Faktisk så fint at jeg sto i ro og dodget samme fiende fjorten ganger på rad for å få det Dodge-missionet, og jeg ble truffet tre ganger. For å ta de hvite zombiegreiene du møter i starten er det bare å vente til den løfter den ene armen for å slå. Da begynner du først å dytte slideren frem for å få karakteren til å bevege seg (eller mest gjøre seg klar), så holder du nede B mens du fortsatt holder slideren. Da går det stort sett hver gang. Men hvordan man dodger huntere får du finne ut selv. Dvs har ikke peiling. De greiene der klarte å drepe meg i Resi 1 selv om jeg brukte cheat for å bli udødelig. @Mala: Ja, det er fullt spillbart uten den padden. Men husk du må da styre kameraet manuelt med touchpad, noe som ikke er helt enkelt i en hektisk kamp. Med padden styrer du kameraet med slideren, dvs tommelen din. Du drar frem våpenet og skyter/stikker med kniven med skulderknappene, noe som føles helt naturlig. I tilleg har 3DSen bare to skulderknapper, men padden har fire. Det gjør at kontrollene føles mye mer naturlige og er langt, langt bedre. Det blir som å styre et RTS på PC med mus vs med touchpad. Touchpad går, men jeg ville ikke spilt sånn i lengden. Endret 28. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Det GÅR, men er ikke særlig praktisk. Jeg sleit med styringa til Metroid Prime Hunters på DS, der styrer man også kameraet med touch skjermen. Klorer jo istykker skjermen etter hvert. Endret 28. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Så hvordan går det med Kid Icarus? Det er man nødt til å styre kameraet med touchskjermen fordi "det ikke går raskt nok med slideren", ifølge de som lager det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Angående dette med populariteten til 3D-Mario, så har Super Mario Galaxy nå passert 10 millioner solgte. Ganske bra tall etter min mening. Andre tall som ble offentliggjort er: Wii Sports 79.16 Mario Kart Wii 31.91 Wii Sports Resort 29.87 New Super Mario Bros DS 28.74 New Super Mario Bros. Wii 25.47 Mario Kart DS 22.3 Wii Fit Plus 20.24 Pokemon Black/White 14.42 Super Mario Galaxy 10.40 Mario 3D Land har passert 5 millioner Mario Kart 7 har passert 4.5 millioner Skyward Sword har passert 3.5 millioner Litt dårlige tall for Skyward Sword, men kanskje ikke så rart når spillet ble gitt ut på en død konsoll, med kontroversiell kontroll og behov for ekstra hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå