Lumpness Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vet ikke om denne har blitt postet før her , men verdt å se videoen og lese det under dette er fra 14 januar under CES 2012 http://latimesblogs.latimes.com/technology/2012/01/ces-2012-hands-on-with-nintendo-wii-u.html Bare jeg som syns Reggie har blitt breiere rundt magen ? Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg mener bestemt at Residen Evil og Zero bør være på den listen der. Rogue Squadron 2 er vel heller ikke helt feil, men jeg er jo Star Wars fanboy da Helt enig med Resident evil REmake, og har faktisk nettopp kjøpt Zero(7 år etter jeg første tenkte på det). Synd ikke RE2 og 3 fikk en lignende remake, men nå har heldigvis disse to spillene holdt seg en del bedre enn spill nr. 1. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Når jeg søker etter de beste spillene til Gamecube er det jammen ikke mange som dukker opp. Ihvertfall ikke i forhold til SNES, DS og Wii. Når jeg tenker meg om er vel Gamecube den Nintendokonsollen jeg har færrest spill til også. Paper Mario: The Thousand-Year Door og Zelda: Wind Waker er nok mine to favoritter. Det er virkelig to fantastiske spill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Gamecube er på mange måter den svakeste Nintendo-konsollen dessverre. Hvis vi ser bort fra Twilight Princess - som jo endte opp med å bli lansert først på Wii - og Metroid Prime, så har den veldig få skikkelige topptitler. En del bra spill, men som N64 før den er det mye middelmådighet dessverre. I ettertid har dog N64 et noe sterkere rykte siden den tross alt revolusjonerte spillindustrien med både analogstikke, rumble, Mario 64 og Ocarina of Time. Salgstall reflekterer som oftest kvalitet, og sånn sett er det nok passende at Gamecube er den minst selgende Nintendo-konsollen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Den grunnen fra Crystal Dynamics minner meg forøvrig forferdelig om argumentene for å ikke lansere spill på Wii. "Vi vil ikke lansere den på Nintendo sin konsoll hvis vi ikke kan gjøre noe spesielt med den". Jeg frykter at dette blir den nye kjenningsmelodien (DICE har allerede sagt det samme), men får håpe jeg tar feil. Nå er det jo ihvertfall ingenting med kraften som holder dem tilbake, men likevel er jeg redd for at den sedvanlige "Nintendo-effekten" skal tre inn. La oss håpe ikke tredjepartsutviklere fortsetter å skape selvoppfyllende profetier også på Wii U: Endret 26. januar 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Santar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Det ryktes nå at Nintendo vurderer å endre navnet på Wii U etter den lunkne E3 motagelsen og forvirringen rundt 3ds. Virker som en god ide spørr du meg, Wii U var ikke det beste navnet. Finn på noe nytt Nintendo, noe mer særegent Noe som viser at denne nye konsollen ikke bare er en ny Wii. Endret 26. januar 2012 av Santar Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg vil si det er lurt å beholde Wii-navnet etter 95 millioner solgte konsoller. Se bare på hvordan Playstation-navnet og Xbox-navner har hjulper helholdsvis Sony og Microsoft til salg. Wii kan representere noe tilsvarende for Nintendo, men helt enig i at Wii U er et rart og ikke spesielt bra navn, og at det fort kan forveksles med en ekstrating til Wii i samme gate som Wii Fit eller Udraw etc. Super Wii er mer enn godt nok for meg, men folk som får betalt for å finne på slike ting bør nok klare å finne på noe enda bedre. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) synes ikke wii trenger noe slikt navn, når folk hører nintendo så tenker de jo på konsollene. de kunne bare kalt den "Nintendo U". Endret 26. januar 2012 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Det er såklart noen idefolk som har sittet på brainstorming-møte kl 02 på natta, og etter 6 kaffekopper sier en: "You guys...YOU..U! Wii is like..We, you know..and You is like U. Wii U! We and You! It's like the perfect symbiosis between man and machine! Company and person. Nintendo and You, Nintendo and Me. Mii! I'm on fire here!" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Wii solgte i bøtter og spann, og det er fortsatt liv i den. Men å kalle neste konsoll Wii U for å ri på suksessen blir litt feil, siden Wii fokuserte på en familievennlig og billig konsoll. Nå sier jeg ikke at det ikke var en bra ting, men Wii U er rettet mye mer mot "hardcore" spillere. Vi ser det allerede med de få spillene som er bekreftet til Wii U som Darksiders 2, Batman: Arkham City, Ninja Gaiden (om jeg ikke tar helt feil) og et nytt Zelda. Det er ikke noe tullete Mario-spill der i gården som passer hele familien. Ikke ennå, i alle fall. Dessuten sa de vel at de vil holde liv i Wii en god stund til, fordi den retter seg mot en litt annet marked. Jeg mener derfor de bør ha et helt annet navn på Wii U for å distansere seg fra Wii og vie at de mener alvor når de sier den vil være rettet mot mer vanlige spillere. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Det er såklart noen idefolk som har sittet på brainstorming-møte kl 02 på natta, og etter 6 kaffekopper sier en: "You guys...YOU..U! Wii is like..We, you know..and You is like U. Wii U! We and You! It's like the perfect symbiosis between man and machine! Company and person. Nintendo and You, Nintendo and Me. Mii! I'm on fire here!" Hehehe, Reggie, is that you? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Commissioner Gordon: It could be any one of them... But which one? Which ones? Batman: Pretty *fishy* what happened to me on that ladder... Commissioner Gordon: You mean where there's a fish there could be a Penguin? Robin: But wait! It happened at sea... Sea. C for Catwoman! Batman: Yet, an exploding shark *was* pulling my leg... Commissioner Gordon: The Joker! Chief O'Hara: All adds up to a sinister riddle... Riddle-R. Riddler! Commissioner Gordon: A thought strikes me... So dreadful I scarcely dare give it utterance... Batman: The four of them... Their forces combined... Robin: Holy nightmare! Endret 26. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Batman's superpower is the power of DEDUCTION! Husker jeg så en episode av 60's batman der Adam West og robin satt fast på et lite flagg midt utpå havet. Så kom haiene. Men han bare røska frem en flaske med SHARK REPELLENT SPRAY, sprayet nedi vannet, så stakk alle haiene og de svømte til land. Endret 26. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Santar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Opps, virker som det gikk litt kjapt i svingene hos kvalitetssjekken hos Capcom gitt Det skrives faktisk Revelations Capcom. Endret 26. januar 2012 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Haha, bra den der, Santar. Men har du fått det allerede? Det kommer jo ikke før i morra? Lenke til kommentar
Santar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Haha, bra den der, Santar. Men har du fått det allerede? Det kommer jo ikke før i morra? Nei er fra en kar sin twitter bare, som du ser er det jo usa versjonen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Ser ut som RE:Revelations gjør det sterkt. Video review fra gamespot http://www.gamespot.com/resident-evil-revelations/videos/resident-evil-revelations-video-review-6349246/ 8.5/10 82/100 gjennomsnitt fra metacritic av 18 reviews. Gleder meg til å få tilbake 3DS'n i posten Den hadde ødelagt 3D-slider. Endret 27. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 synes ikke wii trenger noe slikt navn, når folk hører nintendo så tenker de jo på konsollene. de kunne bare kalt den "Nintendo U". Faktum er at Wii per i dag er et sterkere merkenavn enn det Nintendo er, og det er også grunnen til at Nintendo tonet ned bruken av Nintnedo-navnet i markedsføringen av Wii. Da gir det mening å fortsette å bruke det. Dessuten er merkenavnet viktigst i forhold til de mer overfladiske spillerne. Vi forstår alltid hvem som har gitt ut hva, og kan handle deretter, men for mange så vil det å gå inn i butikken og se enda en Wii være mer fristende enn en Nintendo Harcorezbox eller hva det skulle hett. Forøvrig er jeg rimelig sikker på at også Wii U søker å nå ut til de brede kundegruppene som gjorde Wii en suksess - de ønsker bare i tillegg å kunne tilby noe for de som liker mer tradisjonelle spillopplevelser i tillegg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Nytt 2D-Mario til 3DS i år, dlc fra Nintendo og kontobasert Nintendo-Network ble annonsert på gårsdagens investormøte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Skal rett innom PK/Lefdal å handle meg Revelations etter jobb i dag. Gleder meg virkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå