Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) På 80-tallet hadde ALLE forbryter-syndikater en egen privat ninjahær. At de ikke er på film lengre, betyr ikke at de ikke finnes. Endret 26. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Man kødder absolutt ikke med ninjaene til nintendo nei. Skulle gjerne røpet litt juicy Wii U details, men nå har det seg slik at det henger en ninja rett utenfor vinduet mitt her og stirrer truende... Aaaaanyway.. Det blir spennende å finne ut hvor Nintendo vil med Wii U, for å da få den til å appelere til et bredere publikum, som reggie sa. De har absolutt potensiale til å skape noe unikt og nyskapende, men da må de tørre å satse. Føler og det er noe stort med Wii U som Nintendo da velger å holde hemmelig så lenge som mulig. Om det blir en ny online-tjeneste som revolusjonerer hvordan vi spiller sammen, eller den nye "fantastiske" Wii U Store vet jeg ikke. Men noe er det absolutt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg tar sjansen: Nintendo har registrert Nintendo Network domainet. Kan vi håpe på et innloggingssted for vår Nintendo ID? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Det vil jeg nesten si er en selvfølge. Hvis Nintendo virkelig er seriøse med å ville stjele fra brukergruppen til PS og Xbox, og være med på multiplatform. Og hvis de ønsker flere tredjepartsspill så må nesten en skikkelig online-tjeneste på plass. Selv hvis de ikke skulle ønske det bør en online-tjeneste inkluderes i en ny konsoll da det er mange som liker online baserte spill, så nintendo har absolutt ingenting å tape på det. Med denne registreringen du informerer om, taterfyrings, så vil jeg nesten si det ikke er en sjanse lengre, men snarere i nærheten av 100% sikkert. Edit: Kan selvfølgelig bare bli noe crappy greier, som de andre tingene der ute (I look at you Origin >.>). Endret 26. januar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kanskje Reggie bare sitter og registrerer domener for å plage deg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Haha, skal ikke se bort i fra det nei. xD Sore ga Reggie no Nindo da! (For de som ikke ser Naruto så betyr det "That is Reggie's way of the ninja!") Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har ikke selv testet Origin, men jeg vil tro at om Nintendo kommer seg opp på dette nivået, så er de kommet et langt steg på riktig vei. Håper uansett det blir enda bedre - og gratis! Var forresten et investormøte i natt, men informasjonen som kom frem der har enda ikke blitt offentliggjort. Tidligere, så har det kommet nyheter om nye spill, tjenester og annet på disse møtene, og det er også en god mulighet til å få innsikt i hvordan ledelsen til Nintendo tenker. Jeg oppdaterer her når ting er offentliggjort. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg vil si at Nintendo Network bør være minst på linje med hvor konkurrentene var for 6-7 år siden. En kontobasert ID (ingen tallkoder!), demoer og achievements tar jeg som en selvfølge. 5 uker til GDC. Virker som et logisk sted å utdype om onlinesystemet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kommer de dansende med dette tallkodesystemet sitt enn gang til begynner jeg virkelig å lure. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Det er ikke egentlig noe veldig gale med en vennekode, så lenge det bare er en. Det er åpenbart bedre med gamertags, men det virkelige problemet med Nintendo sitt online har vært at det krever en vennekode per spill i tillegg til en systemspesifikk og at begge må skrive inn kodene (i stedet for at en skriver den inn, og han andre kan godta eller avvise). Videre så er det latterlig at man ikke har profiler hvor man kan se hva venner spiller, har spilt osv, og en enkel mulighet for å joine dem online i det de driver med. Dessuten er selvsagt chat og kommunikasjon også generelt ubrukelig. Fikser de disse tingene, så gjør det meg ikke stort om vi fremdeles må skrive inn én vennekode per profil vi legger til. Men på den andre siden - hvorfor gå med et slikt system når en selvvalgt profil uansett er bedre og enklere? Hva synes forresten folk om navnet Nintendo Network? Selv synes jeg det er litt kjedelig, og hadde foretrukket Star Road eller noe slikt, men dette kommuniserer jo selvsagt greit hva det er for noe, som jo er en fordel. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Har ikke noe mot navnet, synes faktisk det er et bra navn. Finner ikke et mer beskrivende navn for hva det er enn det. Det er jo litt påfallende likt Play Station Network da. Når de alt har kopiert navnet, så får vi jo håpe de har kopiert flere av de gode tingene med PSN også. Gratis, chat, enkelt å finne og legge til venner, trophies (Nintendo Stars?) og slikt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hva synes forresten folk om navnet Nintendo Network? Selv synes jeg det er litt kjedelig, og hadde foretrukket Star Road eller noe slikt, men dette kommuniserer jo selvsagt greit hva det er for noe, som jo er en fordel. Hvorfor ikke Rainbow Road? Men ja, er enig i at de kunne ha valgt noe litt mer "Nintendoisk". Men det er bare et navn, og ikke noe jeg kommer til å henge meg opp i. Er svært interessert i Wii U, men synes personlig det er det verste navnet på en konsoll noensinne. Skjønt det er vel bedre enn Super Wii, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Nintendo Stars eller Coins blir bra ellers håper jeg de kopierer alle de funksjonene - og crossgamechat som vel ikke enda finnes på PSN. Uansett på tide at også Nintendo får opp disse tingene her. Rainbow Road hadde også vært konge, og et type navn jeg ville likt Wii U-navnet er ikke mye å skryte av nei, og ville faktisk helt klart foretrukket Super Wii. Tror dog det er lurt å beholde Wii-navnet etter suksessen, spørsmålet er bare hva de tjener på denne U-en. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Wii U will launch in US, Europe, Australia and Japan by end of 2012! "Following the release of its third quarter 2012 financial results, Nintendo boss Satoru Iwata told reporters in Japan today the Wii successor will hit key markets for the year end." Linky Linky til kilden Da er det bare begynne å glede seg til jul allerede! For da ligger det en Wii U til meg der! Alltid kos med å åpne en ny konsoll, åpner 2 nye konsoller dette året, ser virkelig frem til det Endret 26. januar 2012 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg vurderte å poste det der, men følte ikke at det var noe nytt i det. Iwata sier tross alt ikke at vi får den til jul, bare at den vil være ute i alle territorier innen jul. Altså kan den fint lansere feks i september. Blir uansett fantastisk med en ny konsoll ja, gleder meg som en liten unge (som dere sikkert kan merke) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hva mener dere er de beste spillene til Gamecube? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Du skal få en flott liste av meg Necrolamendor Legend Of Zelda Wind Waker Super Mario Sunshine Starfox Adventures Mario Kart Double Dash metal gear Solid Twin Snakes Resident Evil 4 Paper Mario A Thounsand Years Door Baten Kaitos Tales of Symphonia Super Smash Bros Melee Final Fantasy Crystal Chronicles Mario Power Tennis Eternal Darkness Sanitys Requiem Disse har jeg og noen flere i samlingen min! Endret 26. januar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Jeg mener bestemt at Residen Evil og Zero bør være på den listen der. Rogue Squadron 2 er vel heller ikke helt feil, men jeg er jo Star Wars fanboy da Endret 26. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Det beste spillet er Twilight Princess - men det er enda bedre til Wii Etter det følger Metroid Prime og Resident Evil 4 - to spill som også eksisterer i bedre versjoner til Wii. Av de spillene som bare er tilgjengelig til gamecube, så tror jeg at jeg ville sagt Super Mario Sunshine - som er et undervurdert plattformspill. Ellers er jo Wind Waker og F-Zero GX to fantastiske spill. Andre bra eksklusiver er Paper Mario, Baten Kaitos 1 og 2, Tales of Symphonia, Rogue Squaron 2-3, Eternal Darkness og MGS: Twin Snakes. Av spill tilgjengelig også på andre plattformer, så liker jeg godt Sands of Time, Viewtiful Joe 1&2, Killer 7, REmake, Pikmin 1&2 og DK Jungle Beat. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Resident Evil: Revelations Review Why Tomb Raider won't release on Wii U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå