Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp "Spoony" sin rapport fra E3, og må si meg enig i at det føles på tide med en helt ny spillserie fra Nintendo. Mario, Zelda, Metroid, Donkey Kong, Kirby osv er alle fantastiske, men har vel blitt melket i over 20 år nå. Gjennomgående er det i stor grad de samme historiene som går igjen. Hadde likt å se Miyamoto og co komme opp med noe helt nyskapende. Kanskje noe litt "tøffere"/mer realistisk som ikke var mulig da de slo til..?

 

Edit: Og dette skal selvsagt ikke være ytterligere en tittel som fokuserer på å bruke de forbaskede gimmick-bevegelsekontrollene som i beste fall fungerer middels bra og gir masse migrene.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Betalte nettop 154kr for Ocarina of Time inkludert frakt hos Siba.

FB4000VIP er rabattkoden som trekker fra 200kr og fjerner frakten på brevpost! :wee:

 

Tusen takk for dette tipset! Dem har mange andre spill til en fin pris der nå så en kan gjøre et skikkelig varp med denne koden! Ble Zelda på meg selv om jeg ikke eier noen 3DS enda...men det er vel bare spørsmål om tid :)

 

Igjen takk!

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er en god nyhet eller ei, men e-shop innholdet varierer fra region til region. Det betyr at innholdet som amerikanere får, betyr ikke automatisk at vi også får det.

 

http://www.n-europe.com/news.php?nid=15764

 

Dette er altså grunnen til at NoE ikke har utgitt de 3D spilltrailere som amerikanerne fikk, noe som er virkelig synd. Er jo tross alt gratis reklame fra Nintendos side... Ikke nok med det, jeg tror også at Skandinaviaborgere er sin egen region da Dead or Alive Dimension info/traileren er helt borte fra eshop.

 

Jeg ser dette mer som en dårlig nyhet. NoE har jeg alltid sett som late. Vet ikke hvorfor, bare gjør det...

Lenke til kommentar

Så nettopp "Spoony" sin rapport fra E3, og må si meg enig i at det føles på tide med en helt ny spillserie fra Nintendo. Mario, Zelda, Metroid, Donkey Kong, Kirby osv er alle fantastiske, men har vel blitt melket i over 20 år nå. [...]

Må si meg enig der. Selvsagt ønsker jeg å se nytt Mario, Zelda og Metroid i neste generasjon også, men det kan bli mye av det gode. Heller prøve litt nye konsepter i stedet for ti Mario-spill for å si det sånn. Retro er nok beste kandidaten for en mer "tøffere" franchise og jeg tror de jobber med et lanseringsspill til Wii U.

 

Også er det tre gamle serier jeg lenge har ventet på skal gjøre comeback: Starfox, F-Zero og Pikmin. Alle tre er mer "hardcore" type spill. Pikmin 3 er allerede bekreftet, så får vi se hva som skjer med de to andre.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...