Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å oppgradere minnekortet som fulgte med 3DS-en til et større et. Begynner å bli veldig lite plass igjen på det som fulgte med ;)

Noen som vet om det er vanskelig å flytte spill o.l fra det minnekortet som fulgte med til et nytt et? Vil tro at man ikke bare kan bruke den vanlige transfer toolen som følger med.

Lenke til kommentar

Det er ellers glippet at Project Cars også er under utvikling for Wii U:

*snip*

Spennende, jeg lurer og håper at spillene på Wii U blir i 1080p. Da blir det jo til at en kjøper det meste til Wii U frem til Sony of Microsoft kommer med sine maskiner.

Uansett spennende!

Lenke til kommentar

Ja, potensialet er der ihvertfall til å se betydelig bedre ut enn PS360-versjonene, og Nintendo-plattformer er vel ikke akkurat kjente for sine sim-racere, så dette kan potensielt vitne om brukbar tredjepartsstøtte.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

den ocarina of time 3D-traileren i 3ds shop, er den egentlig i 3D? ser helt fucka ut når jeg tar på 3D effekten, lurer på om den virker skikkelig.

og er det noen som har problemer med nettverket på 3DSen, prøver å koble til en devolo homeplug-sak, men får masse tullefeilmeldinger om at den ikke er innen rekkevidde, at wireless er slått av osv. (det fungerer dog fint å koble til dlink-ruteren)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt masse problemer med nettverket. Får masse feilmeldinger om at den ikke kan koble til internett og at den ikke kan koble til ruteren. Sto på feilmeldingsenteret at jeg kunne prøve en power cycle av ruteren og modemet og da funket det, men jeg måtte gå ned i stua for å få nok signaler.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt masse problemer med nettverket. Får masse feilmeldinger om at den ikke kan koble til internett og at den ikke kan koble til ruteren. Sto på feilmeldingsenteret at jeg kunne prøve en power cycle av ruteren og modemet og da funket det, men jeg måtte gå ned i stua for å få nok signaler.

okei, skal ta å kontakte nintendo om dette da, den devoloen er bare et access-point og har ikke så mange options slik som power cycle, i tillegg så står den her på rommet mitt hvor jeg prøver å koble til fra.

men igjen angående OoT 3D traileren, er det meningen å kunne se den i skikkelig 3D?

Lenke til kommentar

Paul Gale (som i høst avslørte sony smash bros) hevder å ha kilder på at neste spill fra Rocksteady (Batman-spillene) baserer seg på Teenage Mutant Ninja (Hero) Turtles, og blir multiplattform, inkludert Wii U. Som barn av åttitallet, ønsker jeg åpenbart et kvalitets Turtles-spill velkommen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...