Santar Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Theatrhythm Final Fantasy skal jo støtte nedlastbart innhold mot betaling, så godt mulig det er hva ikonet representerer. Endret 20. januar 2012 av Santar Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg har funnet en annen referanse til Nintendo Network, her fra deres E3 2011 nettside. Lenke til kommentar
Neutrinocore Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Vurderer å oppgradere minnekortet som fulgte med 3DS-en til et større et. Begynner å bli veldig lite plass igjen på det som fulgte med Noen som vet om det er vanskelig å flytte spill o.l fra det minnekortet som fulgte med til et nytt et? Vil tro at man ikke bare kan bruke den vanlige transfer toolen som følger med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vet ikke om det er så enkelt, da kunne jo folk bare kopiere minnekortene til hverandre. Men DS'n har jo ekstra hardware i minnekortet så bare sånne "R4 ultra" minnekort funker til piratkopiering. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 The Last Story koster kun 299,- hos Lefdal.com. Ble litt i stuss på om jeg skal droppe Limited Edition og bare gå for vanlig når det er så billig. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Ja, jeg bestilte hos amazon da det kostet 35GBP, men det blir jo gjerne pluss toll også. Og prisen er vel økt til 45 også nå :/ Det er ellers glippet at Project Cars også er under utvikling for Wii U: Ser ganske lovende ut: (fra PC-versjonen) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Går også rykter om at en oppfølger til Sonic & Sega Allstar Racing er under utvikling, blant annet til Wii U og 3DS. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er ellers glippet at Project Cars også er under utvikling for Wii U: *snip* Spennende, jeg lurer og håper at spillene på Wii U blir i 1080p. Da blir det jo til at en kjøper det meste til Wii U frem til Sony of Microsoft kommer med sine maskiner. Uansett spennende! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Ja, potensialet er der ihvertfall til å se betydelig bedre ut enn PS360-versjonene, og Nintendo-plattformer er vel ikke akkurat kjente for sine sim-racere, så dette kan potensielt vitne om brukbar tredjepartsstøtte. Endret 21. januar 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Santar Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 The Last Story koster kun 299,- hos Lefdal.com. Ble litt i stuss på om jeg skal droppe Limited Edition og bare gå for vanlig når det er så billig. Ser man det, det var ikke verst pris nei. Lenke til kommentar
Neutrinocore Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Fant ut at det går ann å kopiere alt fra et SD-kort til et annet, og alt fungerer fortsatt fint på 3DS-en. Har noen noen gode tips til SD-kort til 3DS. Lurer på å kjøpe et 16GB SDHC kort Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jeg kjøpte et 32GB minnekort da de ambassadørspillene ble annonsert. Husker ikke i farten hvilket merke det var, men det fungerer helt fint. Klokken har nådd fem om morgenen (takk, Old Republic...) kan sjekke 3DSen i morra. Endret 22. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 den ocarina of time 3D-traileren i 3ds shop, er den egentlig i 3D? ser helt fucka ut når jeg tar på 3D effekten, lurer på om den virker skikkelig. og er det noen som har problemer med nettverket på 3DSen, prøver å koble til en devolo homeplug-sak, men får masse tullefeilmeldinger om at den ikke er innen rekkevidde, at wireless er slått av osv. (det fungerer dog fint å koble til dlink-ruteren) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har hatt masse problemer med nettverket. Får masse feilmeldinger om at den ikke kan koble til internett og at den ikke kan koble til ruteren. Sto på feilmeldingsenteret at jeg kunne prøve en power cycle av ruteren og modemet og da funket det, men jeg måtte gå ned i stua for å få nok signaler. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har sjekket minnekortet jeg har i 3DSen. Det er et 32GB kort fra Kingston og fungerer helt fint. Det var bare å ta ut det gamle, sette inn det nye og ferdig med det. Riktignok må du selvsagt kopiere over det du vil beholde på det gamle, men det er vel en enkel sak. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har hatt masse problemer med nettverket. Får masse feilmeldinger om at den ikke kan koble til internett og at den ikke kan koble til ruteren. Sto på feilmeldingsenteret at jeg kunne prøve en power cycle av ruteren og modemet og da funket det, men jeg måtte gå ned i stua for å få nok signaler. okei, skal ta å kontakte nintendo om dette da, den devoloen er bare et access-point og har ikke så mange options slik som power cycle, i tillegg så står den her på rommet mitt hvor jeg prøver å koble til fra. men igjen angående OoT 3D traileren, er det meningen å kunne se den i skikkelig 3D? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Nå kontaktet ikke jeg Nintendo direkte, jeg bare søkte opp feilmeldingen på Google og klikket meg inn på supportsiden på Nintendo.com Lenke til kommentar
Neutrinocore Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Da endte jeg opp med å bestille et 32GB SD-kort til 3DS-en Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Paul Gale (som i høst avslørte sony smash bros) hevder å ha kilder på at neste spill fra Rocksteady (Batman-spillene) baserer seg på Teenage Mutant Ninja (Hero) Turtles, og blir multiplattform, inkludert Wii U. Som barn av åttitallet, ønsker jeg åpenbart et kvalitets Turtles-spill velkommen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har ikke spilt et Turles-spill siden det ene jeg hadde på NES. Aner ikke om noen av de senere spillene er av noe kvalitet, men vil gjerne spille et spill fra den serien igjen på Wii U f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå