Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og litt dårlig nyheter folkens, Metal Gear Solid 3DS har dårlig framerate! Vi snakker om N64 framerate der den kan gå ned til 15fps, noe som er dårlig.

Seriøst? hvor fant du ut dette? Ufattelig om Konami kan slippe et spill i en slik tilstand - og enda mer tragisk blir det når spillet (velfortjent) selger dårlig, og Konami stopper å støtte plattformen. Tredjepartsutviklere og Nintendo altså, hvorfor er det alltid slik?

@nKyb: Hjertelig! Gleder meg til å spille. Fikk Rayman også og venter på Ocarina of Time.

Jeg hadde faktisk Link's Awakening, men jeg greide aldri å runde det. Er det originalt, eller pusset opp litt?

Det er ikke orginalen, det er DX-versjonen som kom til Game Boy Color, altså har den farger, en ekstra dungeon og sikkert noe mer. Den PC-versjonen onkelen din kjøpte i Thailand tipper jeg forøvrig ikke var helt lovlig... Nintendo gir jo som oftest ikke ut spillene sine på PC :)

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715143

Bla til 2:50, der snakket Reggie om akkurat det, men bekreftet ikke direkte om det var samme teknologi. Han sammenlignet det bare med Wii-remote.

Lenke til kommentar

Jeg startet såvidt på Zelda: Link's Awakening igår kveld, men fant ikke helt ut av lagringen. Traff på en fyr som sa at du måtte trykke på alle knappene samtidig. Prøvde det, men da dukket det bare opp noe restore-greier. Måten jeg har lagret på foreløpig er å gå inn et hus og ut igjen for så å la meg selv bli drept og så trykke save and exit. Men det må da være en enklere måte å lagre på?

Du må holde nede A, B, Start og Select og velge Save and exit. Eller du kan dø. Idiotisk system.

Se der ja, der fikk jeg det til. Takk skal du ha! Men det var jo unødvendig tungvint å trykke på alle de samtidig da.

Siden Y også fungerer som select trenger du bare å trykke A+B+Y+start som er mye lettere.

Lenke til kommentar

Kortet mitt blir bare avvist av elkjip.

Faktura blir avvist, prøver nå bankaxess. Har skrevet inn engangskode og personlig kode. Hvorfor kan jeg ikke trykke bekreft betaling?

Skal skrive inn den personlige koden min, den er på fire siffer, payex nekter å la meg fortsette, det må være minimum seks.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

På elkjøp står det at Ocarina of time er sendt, ikke verst det;) Er nok her på Torsdag, lite håp om Onsdag men tviler litt.

Rart, på min elkjop.no siden står det ingenting, bare fått sporingsnummer 00000000000000...

Samme hos meg, men åpne orderen din så skal det stå "sendt" et sted der. Gjør iallefall det her.

Alle de nullene er typisk elkjøp når de sender brev, iallfall slik jeg har erfart det.

Lenke til kommentar

På elkjøp står det at Ocarina of time er sendt, ikke verst det;) Er nok her på Torsdag, lite håp om Onsdag men tviler litt.

Rart, på min elkjop.no siden står det ingenting, bare fått sporingsnummer 00000000000000...

Samme hos meg, men åpne orderen din så skal det stå "sendt" et sted der. Gjør iallefall det her.

Alle de nullene er typisk elkjøp når de sender brev, iallfall slik jeg har erfart det.

Jøss, fant det. Skal si det lå gjemt, altså ikke brukervennlig i det hele tatt.

Først må du logge deg inn-->Trykk "Se alle ordrer"-->"Se detaljer

Da får du se om den er sendt eller ikke... Unødvendig langt da det er en kategori allerede på første side som heter "Status"

Nå gleder jeg meg som en unge! Så synd at jeg har en mistanke om at Dead or Alive Dimension havner i postkassen min om ca 12 timer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...