Speeed Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg får ikke sendt Mail med min iPhone eller iPad. Vet det er noe innstillinger, men noen som vet om en god guide? For jeg har null peil Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvor har du mailen din fra og hva ser ut til å være problemet? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvis du har en online.no adresse ELLER har Internetleverandørene Telenor eller Canal Digital så må du bruker "smtp.online.no" som SMTP server, eller kontakte kundeservice til den aktuelle Internetleverandøren for å få den funksjonen slått av. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeeez!! Skjønner ingenting! Men har en hotmail konto. Jeg bruker en annen Mail app på ipaden og den fungerer perfekt med samme Mail konto.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 SLett kontoen fra ipoden og prøv med denne guiden: http://www.freeemailtutorials.com/windowsLiveHotmail/configureHotmailSettingsOptions/setupIphoneIpodTouch.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå