Asak Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hadde tenkt å bygge en enkel PC som supplement til et hjemmekinoanlegg. Tenker å bruke PC'en som kilde til all musikken, eventuelt filmer, nettradio, bilder, internet etc. Har CanalDigital i veggen så regner med at det er vanskelig å hente det signalet digitalt inn i PC ? Noen som kan anbefale et kabinett, hovedkort og prosessor. Ønsker meg en kompakt stillegående PC med plass til 2 dvd spillere (1 blu-ray). Litt usikker på om jeg egentlig trenger en tuner eller ikke. Er det noe poeng at denne PC kjøre Windows Media Center, eller burde den bare kjøre Win7? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Windows 7 = Windows media center Det var i XP tiden at MS hadde en egen edtition som var "Mediacenter". Alle 3 "hovedvversjoner" av windows 7 har mediacenter intergrert. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Ser ut som om du har rett i det Kanskje jeg like godt skulle sette opp en Home Server. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg mener iverfall at Windows Media center er rimelig ubrukelig. Synes XBMC har et mye penere og lettere UI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå