Gå til innhold

Hvilken av disse to gir best grafikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vanskelig å si. Tror du må se på telefonens overall performance. Disse stiller ganske likt, men tegra 2 gjør det bedre i noen tester.

Siden man ikke kan ha to identiske systemer, og bare bytte ut GPU'ene så blir det litt vanskelig.

Tegra 2 er vel en CPU som også tar seg av grafikken, mens mali-400mp er en stand-alone GPU. (korrekt meg hvis jeg tar feil)

Link til noen benchmarks: http://eng.52686.com/SmartPhones/85370.shtml

Lenke til kommentar

Tegra 2 ser ut som er den beste og når den blir testet på en telefon med android 2.3.3 eller 2.3.4 burde den bli litt raskere?

Vel, det er en del ting dere totalt glemmer av her. Og det er at LG Optimus 2X ikke har på Vertical Sync som gjør at den kan få høyere fps enn 60.

Men det dere muligens ikke er klar over, er at Samsung Galaxy S II har Vertical Sync aktivert.

Og dere vet hva som normalt skjer på en PC når dere aktiverer Vertical Sync i noen spill sant?

Jo, dere får ikke mere enn 60 fps da, men det vil kreve mere ut av skjermkortet når Vertical Sync er aktivert siden skjermkortet må generere hele bilder i stedet for halvt og halvt bilde per fps.

Og når man da ser på ytelsen, så må man ikke la seg lure av poengsummen LG Optimus 2X får da. For hadde ikke Samsung Galaxy S II hatt vertical Sync på, så tror jeg nok den hadde gruset LG Optimus 2X i ytelse der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...