Gå til innhold

Eksamen i "gamerspråk". Noen norske guild som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg dummet meg ikke ut når han påstod, dummet meg heller ut når jeg presiserte hvorfor jeg skreiv. Men det å påstå jeg er sånn mot folk som er bedre enn meg i arena, og at jeg snakker om mitt guild osv, det må jeg si thumbs up til. Jeg prøver ihvertfall å bidra, og om det ikke hadde vært jeg som hadde skrivd hadde Pokey aldri kommet inn kun for å skrive sine fantastiske meninger.

Og natta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Pignas, begrunn dine svar siden du vil utrykke dine meninger.

Pokey, det var du som kom å flama. Eller sånn som i sist arena-diskusjon når alle i wow-tråden gikk imot deg, men du kommer her og memer jeg er sånn mot alle som er bedre enn meg i arena? Du viste jo fint for alle hvor lav kompetanse du hadde. Du kan jo gå å finne diskusjonen vi hadde sist, om du ikke husker. Og finn et annet eksempel der jeg flamer. Jeg er på forumet mange ganger om dagen og du sier "hver gang". Skal bare lese ordrett som deg, kanskje?

Må si at du bidro når du kommer inn i en tråd å sier at jeg dummer meg ut, og mener da altså at mitt svar var unødvendig. Men om du da tenker: "var mitt nødvendig?", så kanskje du ser en større helhet?

Jeg har rapportert meg og tråden for off-topic her, men du er velkommen til å ta kontakt via PM om du vil flame meg mer med dumme påstander.

Og.. Pignetas, du bidrar mye du og.

Ferie i 4 dager, så kommer ikke innom til da.

Lenke til kommentar

Prøver å løsrive meg fra den dramatiske feiden mellom JonasKs og Pokey lenge nok til å si at hvis man kan ta eksamen i "Kodeveksling er når man bruker engelske ord og uttrykk når man snakker norsk" og sette det på CV'en, er det håp for alle. :)

Edit: Å bruke gamerspråk, og få en brukbar karakter m.a.o.

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...