stiago Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei:D Har hatt problemer med og sove i det siste, legger meg kl 11-12 våkner 3-5 og får ikke sove igjen. Så jeg står opp rundt 12 på dagen er jeg så trøtt at jeg bare må sove sover gjene 3-6 timer. Er 16 gutt. håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du får ikke sove om natten fordi du sover om dagen, du må sove om dagen fordi du ikke sover om natten. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Sliter du med lungene dine, med f.eks infeksjon, mye slim i halsen, åndenød når du våkner kl. 03 eller astma ? Har det skjedd deg noe veldig trist eller opprivende ? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Du får ikke sove om natten fordi du sover om dagen, du må sove om dagen fordi du ikke sover om natten. VELDIG feil råd å komme med. Med mindre trådstarter raver hele natten lang, legger seg 7-8 om morgene og sover utover, så sover han om natten. Problemet er ikke at han legger seg sent, men at han ikke får sove. Til trådstarter: Til sommers, vis du får sjansen så prøv å være opp intil du blir trøtt(må under ingen omstendigheter forveksles med å være sliten), så legger du deg, så fortsetter du sånn over ei uke, bare for å få kartlagt det. Så spør du legen om råd, etter at du har gjordt dette. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er ikke feil råd å komme når TS selv sier han sover mellom 3 og 6 timer på dagen... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Men klokken 3 er 03:00, og ikke 13:00, i det minste I norge. Og la oss ta det han sier: Han sier han legger seg 11-12. Og våker 3-6, det er 3 til 7 timers søvn. Han sier at han virkelig sliter med å sove da. Men etter en stund sovner han igjen, for å så våkne klokken 12, og er fortsatt utslitt, derfor sover han 3-6 timer til for å dekke dette behovet. Dette impliserer at han har prøvd å bare gå rundt i stede for å legge seg etter å ha statt opp i ca 12 tiden også. Men siden det ikke hjalp han, bestemte han seg for å sove mer i stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå