Kjetil-H Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hold oversikt over fotoalbumet uten tung katalogisering. Nå kan du laste ned ACDSee Pro 4 Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kan anbefale ACDSee Pro 4 på det varmeste selv om det koster litt. Det eneste som frustrere meg litt er at den ikke viser alle raw filene i lysbilde fremvisning når man bare blar i mappene uten at man har startet ACDSee Pro 4. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg digget dette programmet fram til v2.3 eller noe sånt. Da hoppet jeg over til gratiskonkurrentene og har egentlig ikke savnet gamle Acdsee noe særlig, men så har jeg heller ikke fulgt med på hvordan utviklingen har gått fra v2.3 til i dag. Etter noen dager med Picasa og et halvt år med IrfanView gikk jeg videre til FastStone Image Viewer og har egentlig grodd litt fast der. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) FastStone Image Viewer var veldig lik acdsee (ikke pro), skal laste det ned for morroskyld EDIT: Etter å ha testet faststone litt holder jeg nok en knapp på ACDSee Pro 4 selv om faststone helt klart har kvaliteter. Så en liten advarsel til de av dere som faller for denne reklamen her hos ACD Create stunning HDR images Explore the creative possibilities of high-dynamic-range imaging (HDR). Patent-pending single exposure HDR algorithms built into ACDSee Pro 4's RAW processing technology intelligently stretches the dynamic range of your photos, making them incredibly realistic or atmospheric. Nå som HDR er blitt et begrep alle kjenner til samt at det finnes mange programmer for å lage HDR er den reklamen der ren svindel i mine øyne Endret 25. mai 2011 av Gibos Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Brukte også ACDSee frem til 2.3. Nå bruker jeg Picasa som er perfekt til mitt bruk. Liker godt automagisk sync med picasaweb. edit: Noen fordeler Faststone har over Picasa? Endret 26. mai 2011 av Zappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg