1915 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 har en vw golf som blir veteran om 2 år. neste eukontroll er i mars 2012 så når jeg får den eugodkjent igjenn til neste år. er det krav på eukontroll når den er veteran? og når den er veteran er vell årsavgift bare rundt 400 kr? og når den er veteran og betalt årsavgift, får man oblater da? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Den må på eu kontroll etter at den er veteran ja, resten kan jeg dessverre ikke svare på. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Den må på eu kontroll etter at den er veteran ja, resten kan jeg dessverre ikke svare på. jaokei. takker for svar. er jo ikke noe stress å dra på eukontroll så det går bra. jeg er egentli en sånn ganske viktigper. liker å ta eukontrollen i goood tid før fristen og at alt er iorden. liker ikke å få mangler. hehe Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det blir billigere årsavgift, men litt usikker på hvor mye den er på, og ja, du får oblater da også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå