Audi66 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har nå trent i over en måned og begynner og miste litt lysten på å trene, føler jeg er sliten. Jeg tror kansje litt grunnen er at jeg er litt deprimert men utenom det er det vanlig at man mister litt lysten? Jeg har tningt meg til å trene litt, men jukser meg unne et par reps. Jeg trener hjemme der jeg trener med Skråbenk, vanlig benk, Curl Pute, Manualer og stang. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det kan være flere grunner til at du er sliten. Mangel på søvn, nærinsstoffer og overtrening er noen. Å jukse seg unna reps skaffer deg IKKE resultater, men om det er slik at du har mistet motivasjonen til å trene er det antakelig fordi du ikke lengre ser resultater av arbeidet ditt. Du forventer six-pack og massiv biceps nå! De fleste går opp og ned når det gjelder motivasjoen, det viktigste er at man har noe man jobber mot og ser grunnlaget i treningen i stedefor å "trene kun for å trene" slik mange fjortisser gjerne gjør. Ta deg noen dager hvile, spis godt og riktig og kjør på for fult igjen! Lenke til kommentar
Audi66 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg trener 4 ganger i uka. Jeg trener 4 ganger i uka. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er avhengig av intensitet og hva slags dager du trener, men jeg vil si at du trener for mye. Kroppen trenger minst 48 timer på å bygge seg opp igjen (dvs at du kan trene annehver dag). Derfor kan du føle deg slapp og trett fordi kroppen ikke har fått bygd seg opp ordentlig. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Prøv å få med deg noen venner du kan trene med, så har du noen som drar deg opp av sofaen! Det kan også hjelpe å sette opp et skikkelig treningsprogram. Lenke til kommentar
Audi66 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Treningsprogram: http://www.teenbodybuilding.com/mass_home_gym_workout.htm Nr 3. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Pass på å spis ordentlig. Hvis ikke jeg får i meg noe før jeg går og trener om morgenen så fungerer jeg overhodet ikke og det er ikke gøy på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå