Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spurte jente på kinodate. Hun inviterte med en jente som pleide å like meg. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper for guds skyld at du greide å dra denne dagen litt lengre enn kun en beinflørt...

hæ? skjønte ikke det :blush:

Huff, om du ikke skjønte den så tror jeg du ligger svært dårlig ann :p

Mente at jeg håpet på at du fikk litt ut av beinflørtinga og eventuelt fikk tatt det litt lengre.

Uansett så er det på tide at du får tatt steget videre , om det ikke går så bør du stoppe å prøve deg på henne og rett og slett be andre jenter ut.

Er hun virkelig interesert i deg så er det stor sannsynlighet for at hun vil ta kontakt når du begynner å date andre , men det kan også slå den andre veien, uansett så har du ingenting å tape nå på å flørte med andre jenter og prøve å få deg en kjæreste i sommer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei alle sammen. vet det er lenge siden siste oppdatering men først var hun vekke med korpsett i en uke. så var jeg i Nord-Norge i to og en halv uke, og nå er hun på ferie.

når hun kommer tilbake tenkte jeg at jeg skulle finne på noe litt sån casual/random ting med hun. og så kansje invitere henne på film kveld og prøve å gå for kysse(?)

høres det smart ut???

og ja vet at det sansynligvis er en litt sån "lost case" men hun flytter snart så det er jo ikke noen vits i å ikke prøve :)

Lenke til kommentar

Jeg har lest igjennom tråden, og sett at dere gir råd til TS, men at TS samtidig har problemer med å anvende dette i praksis.

Jeg ønsker deg i hvertfall lykke til! Husk at du leter etter en skatt, og nøkkelen for å åpne denne skatten du nå nylig har funnet, er tålmodighet.

ja har problemer med å bruke rådene til noe nyttig og er heldigvis fult klar over det. men så er jo dette første dama jeg har vært forelsket i så jeg får sikkert nye sjanser senere i livet vist jeg failer nå :)

sier i fra når jeg finner den derre nøkkelen du snakker så varmt om :p

men hun kom hjem nå så skal prøve å få meg date til i morgen :))))

EDIT: kom til å tenke på noe. første kyss, snakker man da tunge??? litt greit å vite lzm :p har aldri kyssa noen så er litt uviten på dette området. vet ikke om det har noe å si men husk at jeg er 15 år.

Endret av el3ment3
Lenke til kommentar

Slik jeg ville gjort det:

Jeg mener det første kysset bør absolutt være uten tunge. Et avslappet kyss med lepper. Deretter kan du kysse flere ganger med bare lepper, før du sakte men sikkert bruker mer tunge. Tips: Overdriv aldri. Ingen jenter liker en hvalross i munnen. Du vinner mer penger på å kjøre rolig enn vilt.

---

Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg har erfaring med jenter som tilnærmer seg. Som oftest er de hyppig på å spørre om vi skal tilbringe tid sammen. For hver gang vi er sammen setter de seg nærmere i sofaen/setet/benken++. Spontant griper de varsomt etter hånden min. Om man svarer med å holde tilbake, så kommer blikket. Blikket som sier, "kyss meg!".

Lenke til kommentar

Slik jeg ville gjort det:

Jeg mener det første kysset bør absolutt være uten tunge. Et avslappet kyss med lepper. Deretter kan du kysse flere ganger med bare lepper, før du sakte men sikkert bruker mer tunge. Tips: Overdriv aldri. Ingen jenter liker en hvalross i munnen. Du vinner mer penger på å kjøre rolig enn vilt.

---

Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg har erfaring med jenter som tilnærmer seg. Som oftest er de hyppig på å spørre om vi skal tilbringe tid sammen. For hver gang vi er sammen setter de seg nærmere i sofaen/setet/benken++. Spontant griper de varsomt etter hånden min. Om man svarer med å holde tilbake, så kommer blikket. Blikket som sier, "kyss meg!".

ok, men for øyeblikket er jeg syk så tenkte jeg skulle vente til jeg var frisk før jeg prøver meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...