el3ment3 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 spurte nettopp om vi skulle finne på noe til helga. hun svarte at hun hadde lyst vist det passet. ei lita stund etterpå får jeg melding om at hun ikke kan på lørdag for da skal hun til bestemora, og på søndag skal hun synge et sted. jeg fåreslår at vi kan treffes mandag (langhelg) hun sier at hun ikke kan fordi vroren skal feire forsinket bursdagsleskap. stoler 90% på henne for hun er ikke typen til å lyve. men så er det 10% som ligger inne i hode mitt og som får meg til å tvile på alt og alle. hva tror dere om dette? ps. hun spurte om jeg ville bli med henne og to venniner til en lekeplass (der oss 4 satt og snakka lenge i går). så virker ikke som hun har noe imot å være sammen med meg når det er andre der men erlig talt så er jeg ikke sikker på hva jeg skal gjøre nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ett par ting å si til deg, og siden jeg er av samme alder tror jeg at det er enklere for meg å forstå. Du må ikke ha hjelp til alt, du må stole på deg sjøl. Hva er faren med å drite seg ut ? Det eneste du prøver er å gjøre det så bra som mulig for henne, om hun blir sur eller noe slikt pga det så er hun ikke noe å beholde uansett. Du som en person har din egen identitet, det er alltid lettere å spørre etter hjelp her på diskusjon.no (som jeg og har gjort ett par ganger ), men til syvende og sist er det deg det står på. Du kan ikke leve på denne tråden for alltid, og om du vil ha hun/eller noen andre for den slags skyld så anbefaler jeg deg og være deg selv fra starten av. Skap din måte å flørte på og ikke prøv å være en annen. Jeg syntes egentlig du er ganske modig. Jeg kjenner nesten ingen som tørr å spørre en jente på kino. Det er modig av deg å gjøre det, og etter hva jeg har lest ser det ut som hun likte det og. Jeg håper at du og henne finner tonen og blir ett par, fordi du fortjener det. Jeg kan se av det du skriver at du vil behandle henne med respekt, og ikke være en drittsekk som 90% av ungdomsskole folkene er. Om du skulle være så uheldig å komme i vennefellen så få deg ut og ikke bli der og håp på det beste. Jeg gjorde den tabben, og for å oppsummere det kort her: Først var jeg en søppelkasse der hun dumpet alt det hun ville fortelle, men egentlig ikke brydde seg om meg. Etter dette ble jeg deprimert/lei meg over at hun var slik, så da var det 2-3 måneder med drittslenging. Rett etter dette blir hun sammen med bestevennen min, men ingen kontakt for jeg ga klar beskjed om at jeg var drit lei hun. Også nå får jeg vite at hun savner meg, noe som er noe dritt siden jeg savner henne noe jævlig og, men hun mener det ikke på den måten. Det som skjer her er at når man allerede har godtatt å være i vennefellen, så er det ekstremt vanskelig å få seg ut igjen. Jeg kunne alltid ønske hun skulle ha følelser for meg, men jeg er rett og slett ikke mann nok til å innse at det ikke skjer. Det kan være jeg tar helt feil nå men jeg føler du sklir inn i vennefellen, og om du gjør det så bare kom deg til helvete vekk fra det med engang, for det blir bare verre jo lenger du blir. Men ja, ikke vær redd for å være deg selv, ikke havn i vennefellen, og ikke vær redd for intim kontakt. Alle gjør det, det skjer over alt og det er helt normalt. Kyssing, klemming, sex, hva enn det måtte være, det skjer overalt og du burde ikke være redd for å tørre det. Men sex tar du i ett senere stadiet med forholdet (om det utvikler seg.) . Jeg ønsker deg lykke til og keep us posted! Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ett par ting å si til deg, og siden jeg er av samme alder tror jeg at det er enklere for meg å forstå. Du må ikke ha hjelp til alt, du må stole på deg sjøl. Hva er faren med å drite seg ut ? Det eneste du prøver er å gjøre det så bra som mulig for henne, om hun blir sur eller noe slikt pga det så er hun ikke noe å beholde uansett. Du som en person har din egen identitet, det er alltid lettere å spørre etter hjelp her på diskusjon.no (som jeg og har gjort ett par ganger ), men til syvende og sist er det deg det står på. Du kan ikke leve på denne tråden for alltid, og om du vil ha hun/eller noen andre for den slags skyld så anbefaler jeg deg og være deg selv fra starten av. Skap din måte å flørte på og ikke prøv å være en annen. Jeg syntes egentlig du er ganske modig. Jeg kjenner nesten ingen som tørr å spørre en jente på kino. Det er modig av deg å gjøre det, og etter hva jeg har lest ser det ut som hun likte det og. Jeg håper at du og henne finner tonen og blir ett par, fordi du fortjener det. Jeg kan se av det du skriver at du vil behandle henne med respekt, og ikke være en drittsekk som 90% av ungdomsskole folkene er. Om du skulle være så uheldig å komme i vennefellen så få deg ut og ikke bli der og håp på det beste. Jeg gjorde den tabben, og for å oppsummere det kort her: Først var jeg en søppelkasse der hun dumpet alt det hun ville fortelle, men egentlig ikke brydde seg om meg. Etter dette ble jeg deprimert/lei meg over at hun var slik, så da var det 2-3 måneder med drittslenging. Rett etter dette blir hun sammen med bestevennen min, men ingen kontakt for jeg ga klar beskjed om at jeg var drit lei hun. Også nå får jeg vite at hun savner meg, noe som er noe dritt siden jeg savner henne noe jævlig og, men hun mener det ikke på den måten. Det som skjer her er at når man allerede har godtatt å være i vennefellen, så er det ekstremt vanskelig å få seg ut igjen. Jeg kunne alltid ønske hun skulle ha følelser for meg, men jeg er rett og slett ikke mann nok til å innse at det ikke skjer. Det kan være jeg tar helt feil nå men jeg føler du sklir inn i vennefellen, og om du gjør det så bare kom deg til helvete vekk fra det med engang, for det blir bare verre jo lenger du blir. Men ja, ikke vær redd for å være deg selv, ikke havn i vennefellen, og ikke vær redd for intim kontakt. Alle gjør det, det skjer over alt og det er helt normalt. Kyssing, klemming, sex, hva enn det måtte være, det skjer overalt og du burde ikke være redd for å tørre det. Men sex tar du i ett senere stadiet med forholdet (om det utvikler seg.) . Jeg ønsker deg lykke til og keep us posted! stod mye smart her er enig i mye av det du sier. jeg har nokk spurt litt mye om litt unødvendige ting men det er fortsatt mye jeg lurer på. feks. ser mange sier at jeg bør kysse henne, mener dere på neste date? og hvordan går man fram når man skal gjøre noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ett par ting å si til deg, og siden jeg er av samme alder tror jeg at det er enklere for meg å forstå. Du må ikke ha hjelp til alt, du må stole på deg sjøl. Hva er faren med å drite seg ut ? Det eneste du prøver er å gjøre det så bra som mulig for henne, om hun blir sur eller noe slikt pga det så er hun ikke noe å beholde uansett. Du som en person har din egen identitet, det er alltid lettere å spørre etter hjelp her på diskusjon.no (som jeg og har gjort ett par ganger ), men til syvende og sist er det deg det står på. Du kan ikke leve på denne tråden for alltid, og om du vil ha hun/eller noen andre for den slags skyld så anbefaler jeg deg og være deg selv fra starten av. Skap din måte å flørte på og ikke prøv å være en annen. Jeg syntes egentlig du er ganske modig. Jeg kjenner nesten ingen som tørr å spørre en jente på kino. Det er modig av deg å gjøre det, og etter hva jeg har lest ser det ut som hun likte det og. Jeg håper at du og henne finner tonen og blir ett par, fordi du fortjener det. Jeg kan se av det du skriver at du vil behandle henne med respekt, og ikke være en drittsekk som 90% av ungdomsskole folkene er. Om du skulle være så uheldig å komme i vennefellen så få deg ut og ikke bli der og håp på det beste. Jeg gjorde den tabben, og for å oppsummere det kort her: Først var jeg en søppelkasse der hun dumpet alt det hun ville fortelle, men egentlig ikke brydde seg om meg. Etter dette ble jeg deprimert/lei meg over at hun var slik, så da var det 2-3 måneder med drittslenging. Rett etter dette blir hun sammen med bestevennen min, men ingen kontakt for jeg ga klar beskjed om at jeg var drit lei hun. Også nå får jeg vite at hun savner meg, noe som er noe dritt siden jeg savner henne noe jævlig og, men hun mener det ikke på den måten. Det som skjer her er at når man allerede har godtatt å være i vennefellen, så er det ekstremt vanskelig å få seg ut igjen. Jeg kunne alltid ønske hun skulle ha følelser for meg, men jeg er rett og slett ikke mann nok til å innse at det ikke skjer. Det kan være jeg tar helt feil nå men jeg føler du sklir inn i vennefellen, og om du gjør det så bare kom deg til helvete vekk fra det med engang, for det blir bare verre jo lenger du blir. Men ja, ikke vær redd for å være deg selv, ikke havn i vennefellen, og ikke vær redd for intim kontakt. Alle gjør det, det skjer over alt og det er helt normalt. Kyssing, klemming, sex, hva enn det måtte være, det skjer overalt og du burde ikke være redd for å tørre det. Men sex tar du i ett senere stadiet med forholdet (om det utvikler seg.) . Jeg ønsker deg lykke til og keep us posted! stod mye smart her er enig i mye av det du sier. jeg har nokk spurt litt mye om litt unødvendige ting men det er fortsatt mye jeg lurer på. feks. ser mange sier at jeg bør kysse henne, mener dere på neste date? og hvordan går man fram når man skal gjøre noe sånt? Nei, du burde ikke kysse henne. Med tanke på alder og det så vet jeg at det blir kleint hvis dere ikke er helt sikker på hverandre, sånn som jeg ser det nå så mener jeg du ikke burde det. Men det er bare meg da Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ett par ting å si til deg, og siden jeg er av samme alder tror jeg at det er enklere for meg å forstå. Du må ikke ha hjelp til alt, du må stole på deg sjøl. Hva er faren med å drite seg ut ? Det eneste du prøver er å gjøre det så bra som mulig for henne, om hun blir sur eller noe slikt pga det så er hun ikke noe å beholde uansett. Du som en person har din egen identitet, det er alltid lettere å spørre etter hjelp her på diskusjon.no (som jeg og har gjort ett par ganger ), men til syvende og sist er det deg det står på. Du kan ikke leve på denne tråden for alltid, og om du vil ha hun/eller noen andre for den slags skyld så anbefaler jeg deg og være deg selv fra starten av. Skap din måte å flørte på og ikke prøv å være en annen. Jeg syntes egentlig du er ganske modig. Jeg kjenner nesten ingen som tørr å spørre en jente på kino. Det er modig av deg å gjøre det, og etter hva jeg har lest ser det ut som hun likte det og. Jeg håper at du og henne finner tonen og blir ett par, fordi du fortjener det. Jeg kan se av det du skriver at du vil behandle henne med respekt, og ikke være en drittsekk som 90% av ungdomsskole folkene er. Om du skulle være så uheldig å komme i vennefellen så få deg ut og ikke bli der og håp på det beste. Jeg gjorde den tabben, og for å oppsummere det kort her: Først var jeg en søppelkasse der hun dumpet alt det hun ville fortelle, men egentlig ikke brydde seg om meg. Etter dette ble jeg deprimert/lei meg over at hun var slik, så da var det 2-3 måneder med drittslenging. Rett etter dette blir hun sammen med bestevennen min, men ingen kontakt for jeg ga klar beskjed om at jeg var drit lei hun. Også nå får jeg vite at hun savner meg, noe som er noe dritt siden jeg savner henne noe jævlig og, men hun mener det ikke på den måten. Det som skjer her er at når man allerede har godtatt å være i vennefellen, så er det ekstremt vanskelig å få seg ut igjen. Jeg kunne alltid ønske hun skulle ha følelser for meg, men jeg er rett og slett ikke mann nok til å innse at det ikke skjer. Det kan være jeg tar helt feil nå men jeg føler du sklir inn i vennefellen, og om du gjør det så bare kom deg til helvete vekk fra det med engang, for det blir bare verre jo lenger du blir. Men ja, ikke vær redd for å være deg selv, ikke havn i vennefellen, og ikke vær redd for intim kontakt. Alle gjør det, det skjer over alt og det er helt normalt. Kyssing, klemming, sex, hva enn det måtte være, det skjer overalt og du burde ikke være redd for å tørre det. Men sex tar du i ett senere stadiet med forholdet (om det utvikler seg.) . Jeg ønsker deg lykke til og keep us posted! stod mye smart her er enig i mye av det du sier. jeg har nokk spurt litt mye om litt unødvendige ting men det er fortsatt mye jeg lurer på. feks. ser mange sier at jeg bør kysse henne, mener dere på neste date? og hvordan går man fram når man skal gjøre noe sånt? Nei, du burde ikke kysse henne. Med tanke på alder og det så vet jeg at det blir kleint hvis dere ikke er helt sikker på hverandre, sånn som jeg ser det nå så mener jeg du ikke burde det. Men det er bare meg da TUUUUSEN TAKK! det var det jeg håpte på ikke at jeg ikke vill kline, bare det at jeg er litt sån livred Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Jodajoda, kyssing er lov. Men man må da se an situasjonen, god fysisk kontakt før det skjer er jo veldig viktig. Se henne inn i øyenene når dere er veldig nære, og hvis hun ser tilbake og holder seg like nære og ikke backer off men lukker øynene når du kommer enda nærmere, så er det fritt frem. Om du kommer til det punktet der dere kommer så nærme og er så fysiske som dere burde før du går inn for kysset er derimot tvilsomt sånn etter det du forteller. Endret 10. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jodajoda, kyssing er lov. Men man må da se an situasjonen, god fysisk kontakt før det skjer er jo veldig viktig. Se henne inn i øyenene når dere er veldig nære, og hvis hun ser tilbake og holder seg like nære og ikke backer off men lukker øynene når du kommer enda nærmere, så er det fritt frem. Om du kommer til det punktet der dere kommer så nærme og er så fysiske som dere burde før du går inn for kysset er derimot tvilsomt sånn etter det du forteller. kan jo bli en stund til siden hun ikke hadde tid denne helja heller så har jo god tid til å kåmme opp med en slagplan men når vi var ute med de venninene hennes så virket det som hun så meg litt sån forsiktig inn i øynene akkurat som hun prøvde å se rett inn i meg. noen som hvet hva det kommer av? reiner egentlig med at hun prøvde å se om jeg var sur på henne eller veldig skuffa over det hun sa på meldinga. men resten av kvelden var fin så det var liksom bare det ene øyeblikket hun så litt red/nervøs/lei seg ut. hun smilte og lo resten av tida og hadde feks. ingen problem med å le av meg når en svær hun kom og sikla i nakken min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 @Multisync Det er ikke så lurt å gå inn for kysset når det virker som de ikke er sikre på hverandre i det hele tatt. De fleste vet når en person prøver og kysse, og det er større sjangse for å bli rejected nå enn senere, derfor burde han vente litt. @Element, Det at hun ser på deg kan bety så mange ting, med mindre det skjer gjentatte ganger så kan du egentlig bare glemme det Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor komfortable er dere på tomannshånd? Har dere jevnlig kroppskontakt (f.eks. at du tar på henne når hun kommer nær deg, dere passerer hverandre o.l.; hånd på ryggen hennes eller noe i den duren)? Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor komfortable er dere på tomannshånd? Har dere jevnlig kroppskontakt (f.eks. at du tar på henne når hun kommer nær deg, dere passerer hverandre o.l.; hånd på ryggen hennes eller noe i den duren)? nei vi har ikke jevnlig kropkontakt. Men det er jo ganske konfortabelt på tomannshånd, har jo ikke vilepuls akkurat men det er ikke ukonfortabelt. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Venn deg (og henne) til at du er mer nær henne med hånd/hender på hennes rygg/skuldre når dere kommer nær hverandre, og også armer/hender slik det passer seg i litt mer intime settinger (på kino under filmen, ansikt mot ansikt på kafé e.l.). Med komfortabel på tomannshånd mener jeg at dere er noenlunde trygge på hverandre, at dere i hovedsak sitter med positive følelser (selvsagt er det litt spent, det er en annen sak). Vennlig kroppskontakt er med på å øke denne tryggheten, så det må du bare prøve å få til litt bevisst hvis det ikke faller seg helt naturlig. Varme hender er også en fordel. At hun føler seg trygg og komfortabel sammen med deg er (selvfølgelig) viktig når du skal prøve på noe kyssing. Kom litt borti henne nå og da, vær borti håret hennes, ikke vær redd for å ta på henne (ta, ikke klå, det får bli senere ). Ta det gradvis, men ikke somle heller. Jo mer av dette hun aksepterer (igjen, ta, ikke klå), jo mer klar er hun for at du prøver å kysse henne. Da har hun helst vært inne på tanken selv også. Husk dere er to som uten å si det med ord er enige om at dette er noe dere har lyst til og er innstilt på å gjøre. Du kan alltids se henne inn i øynene og spørre om det er greit at du kysser henne når dere er alene i en mer intim setting, om du er svært nervøs og bare må få det avklart. Det er kanskje ikke ideelt, for det kan hende hun heller vil at du bare skal kysse henne, men det vil hjelpe på nervene at hun forteller deg at det er greit. Begge er tusen ganger bedre enn at ingenting skjer. Når dere sitter der to sammen med en spenning i lufta og du kjenner du har veldig lyst til å kysse henne, så er det en grunn til at hun sitter der sammen med deg og ikke befinner seg en annen plass. Vit det, og grip øyeblikket! tl;dr: kroppskontakt, øyekontakt, kyss, win! Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Venn deg (og henne) til at du er mer nær henne med hånd/hender på hennes rygg/skuldre når dere kommer nær hverandre, og også armer/hender slik det passer seg i litt mer intime settinger (på kino under filmen, ansikt mot ansikt på kafé e.l.). Med komfortabel på tomannshånd mener jeg at dere er noenlunde trygge på hverandre, at dere i hovedsak sitter med positive følelser (selvsagt er det litt spent, det er en annen sak). Vennlig kroppskontakt er med på å øke denne tryggheten, så det må du bare prøve å få til litt bevisst hvis det ikke faller seg helt naturlig. Varme hender er også en fordel. At hun føler seg trygg og komfortabel sammen med deg er (selvfølgelig) viktig når du skal prøve på noe kyssing. Kom litt borti henne nå og da, vær borti håret hennes, ikke vær redd for å ta på henne (ta, ikke klå, det får bli senere ). Ta det gradvis, men ikke somle heller. Jo mer av dette hun aksepterer (igjen, ta, ikke klå), jo mer klar er hun for at du prøver å kysse henne. Da har hun helst vært inne på tanken selv også. Husk dere er to som uten å si det med ord er enige om at dette er noe dere har lyst til og er innstilt på å gjøre. Du kan alltids se henne inn i øynene og spørre om det er greit at du kysser henne når dere er alene i en mer intim setting, om du er svært nervøs og bare må få det avklart. Det er kanskje ikke ideelt, for det kan hende hun heller vil at du bare skal kysse henne, men det vil hjelpe på nervene at hun forteller deg at det er greit. Begge er tusen ganger bedre enn at ingenting skjer. Når dere sitter der to sammen med en spenning i lufta og du kjenner du har veldig lyst til å kysse henne, så er det en grunn til at hun sitter der sammen med deg og ikke befinner seg en annen plass. Vit det, og grip øyeblikket! tl;dr: kroppskontakt, øyekontakt, kyss, win! får vell prøve å få til mer kropskontakt da men vi har ikke jort noe serlig mye sammen så har ikke hatt en alt for stor mulighet enda. men kom på noe når du sa det med håret. når vi gikk tur med veninnene hennes så fortalte jeg at kontakt læreren vår hadde strykt hun jeg sitter på siden av i håret. og da jeg skulle vise hva hun hadde jort så stod jeg "tilfeldigvis" på siden av Mari. så jeg tokk opp hånda og skulle vise det, og da jeg gjorde det skvatt hun litt og trakke hode tilbak. dereter stoppet hun opp og lot meg gjøre det. vet ikke hvordan jeg skall tolke dette. er det viktigste her at hun stoppet og lot meg gjøre det eller er det at hun skvatt og bøyde seg bakåver? men, men det var nå en gang kroppskontakt uanset + at hun skvetter fort. Endret 10. juni 2011 av el3ment3 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Var nok bare litt uventet. Hvis hun er skvetten i tillegg, så har du jo svaret ditt der. Håret kan være litt intimt, så venn henne til at du er nær henne andre steder som nevnt før du går for det. Ellers kan det hende du får flere reaksjoner som den der. Men hun lot deg jo gjøre det til slutt, det er fint. Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Lurte på om jeg skulle spør om hun ville gjøre noe til uka. men føler jeg maser mye og hun er så mye opptatt. så jeg får vell spørre henne vilken dag som passer Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Lurte på om jeg skulle spør om hun ville gjøre noe til uka. men føler jeg maser mye og hun er så mye opptatt. så jeg får vell spørre henne vilken dag som passer Husker du ikke hva jeg skrev tidligere? DU må være den som har planen klar. Foreslå et klokkeslett, og skulle hun ikke ha mulighet for å bli med deg, hva så? Ingen problem. Videre, det virker som om du kanskje maser litt, ja. Prøv å snakk med noen nye jenter i stedet for. Da slipper du, for det første, å hele tiden tenke på hun første, og, for det andre, skal jeg love deg at når du slutter å hele tiden snakke til hun første, så kommer hun til å bli interessert igjen, stol på meg. Poenget er at det at det virker som om du er litt desperat etter henne, og ved å at du hele tiden tar kontakt gir du henne konstant bekreftelse på at hun vet hvor hun har deg. Ved å slutte å hele tiden gi henne bekreftelse vil hun ikke lenger vite helt hvor hun har deg, og voilà: hun blir interessert i deg. Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Så hun blir intresert i meg vist hun ikke vet hvor hun har meg hvet ikke jeg altså men syntes det hørtest rart ut Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tanken er at ved å demonstrere at du har flere alternativer, framstår du som mer attraktiv generelt. Det henger sammen med at vi vet ofte ikke hvor mye vi setter pris på noe før vi står i fare for å miste det (eller iallfall at vi tror det); da fremstår det som mer dyrebart. Dette gjelder også for sosiale relasjoner. 1 Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Tanken er at ved å demonstrere at du har flere alternativer, framstår du som mer attraktiv generelt. Det henger sammen med at vi vet ofte ikke hvor mye vi setter pris på noe før vi står i fare for å miste det (eller iallfall at vi tror det); da fremstår det som mer dyrebart. Dette gjelder også for sosiale relasjoner. ok, sjønte det litt bedre nå. men nå har vi i hvertfall blitt enige om å finne på noe på fredag noen idèr til hva vi kan gjøre? (vet jeg har spurt før) Endret 16. juni 2011 av el3ment3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tanken er at ved å demonstrere at du har flere alternativer, framstår du som mer attraktiv generelt. Det henger sammen med at vi vet ofte ikke hvor mye vi setter pris på noe før vi står i fare for å miste det (eller iallfall at vi tror det); da fremstår det som mer dyrebart. Dette gjelder også for sosiale relasjoner. ok, sjønte det litt bedre nå. men nå har vi i hvertfall blitt enige om å finne på noe på fredag noen idèr til hva vi kan gjøre? (vet jeg har spurt før) Synnes personlig at du er alt for usikker og har for lite is i magen til å være "smooth" nok til å sjekke opp denne jenta (om du nå er klar for å ordne deg ei dame i det hele tatt ) og at som flere her har påpekt så har du blitt masete. Nå er det på tide å våkne opp , eventuelt ta deg en kaldusj eller sørg for å tømme lageret Uansett så antar jeg at du er "forelska" i denne jenta og at dett gjør at ting blir ekstra vanskelig for deg , men uansett på din alder så er det mange ting man kan gjøre : *Kose seg ute i sola med forskjellige aktiviteter som begge liker : Ballspill , frisbee , fisking , tur i marka. *Ta en tur på kino , se en film på rommet mens man er alene hjemme (man ønsker ikke mamma og pappa som kommer inn og spør om du har lyst på litt potet gull etc mens hun er der). Uansett så kan du overraske henne, men husk at du bør være litt grei og sørge for at hun er litt forberedt så hun ikke tar på seg finpynten sin og du har ordnet med gjørmebryting he he. Synnes uansett at du skal følge trikset over og be ut en annen jente på date, kanskje om du kan få til noe allerede i morgen fredag så du kan ringe og avlyse daten du har med hun andre... Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) i dag er det sån ting at butikkene er lenge oppe (husker ikke hva det heter) og alt er billig. så skal shoppe med hun og to venninner. og så til det som skjedde i dag. Skolen vår skal pusses opp så vi var på båtservis og bærte inn tavler og sånt til de som skal ha undervisning der. og da stakk hun, meg og de to vennine opp i trede etasje sån at vi var alene. vi gikk litt rundt å så, også snakka vi om alt mulig rart. da tenkte jo min genniale jerne at jeg kunne bruke noen av triksene her. så jeg prøvde å få litt sån "casual" kroppskontakt. det virka greit, vi små knuffa litt og stod liksom intil værandre. litt senere startet hun en beinflørt . Endret 17. juni 2011 av el3ment3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå