Dignam Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 så bottomline: stirr hene i øynene og hold kjeft Haha i noen situasjoner... JA! 1 Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 komme tilbake fra filmen 20.20 så får håpe det går bra Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 det gikk bra tror jeg ikke noe altfor spesielt, men vi hadde det veldig gøy. prøvde å gjøre det dere øyekontakt-smile-være stille tingen, men det var faktisk litt vanskelig men vi snakka mye, mest om helt random ting liksom. Jeg så henne i øynene å smilte når hun fortalte noe. jeg synes virkelig vi fant tonen så det betyr jo selvsagt at dere må fortele meg hva neste steget er :!: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Og fysisk kontakt? Så hva skjedde da dere gikk hver til dere? Planla dere noe mer? Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Og fysisk kontakt? Så hva skjedde da dere gikk hver til dere? Planla dere noe mer? Nei det ble ikke noe serlig kropskontakt og vi planla ikke noe mer heller er dette unormalt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ikke unormalt, men hadde ikke gjort noe hvis begge deler skjedde. Det ville gjort neste steg mye enklere Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 det gikk bra tror jeg ikke noe altfor spesielt, men vi hadde det veldig gøy. prøvde å gjøre det dere øyekontakt-smile-være stille tingen, men det var faktisk litt vanskelig men vi snakka mye, mest om helt random ting liksom. Jeg så henne i øynene å smilte når hun fortalte noe. jeg synes virkelig vi fant tonen så det betyr jo selvsagt at dere må fortele meg hva neste steget er Pass på at lisjkaren ikke vises alt for godt når du stirrer på henne he he he ^_^ -Fleip off Det neste er jo rett og slett å ta steget videre , måten du gjør det på bør være noe som passer deg selv, føler du at det enkleste er å prate med henne om det og si at du liker henne så gjør du det, må du bruke blomster (lol, tipper ingen unge bruker det nå i dag) så gjør du det. Faktisk så finnes det ikke et godt fasitsvar nettop fordi at selv om noe høres så utrolig "GENIALT" ut, så er det ikke sikkert det er det. Jeg ble kjent med dama (nå kona mi) på et utested, hun var full og jeg sikta egentlig mot vennina hennes, men så fant jeg fort ut at hun jeg etter vert ble bedre kjent med var en utrolig flott og herlig dame som jeg fikk mye føleleser for over tid. Nå 9 år etter er jeg gift og lykkelig ^_^ Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 det gikk bra tror jeg ikke noe altfor spesielt, men vi hadde det veldig gøy. prøvde å gjøre det dere øyekontakt-smile-være stille tingen, men det var faktisk litt vanskelig men vi snakka mye, mest om helt random ting liksom. Jeg så henne i øynene å smilte når hun fortalte noe. jeg synes virkelig vi fant tonen så det betyr jo selvsagt at dere må fortele meg hva neste steget er Pass på at lisjkaren ikke vises alt for godt når du stirrer på henne he he he ^_^ -Fleip off Det neste er jo rett og slett å ta steget videre , måten du gjør det på bør være noe som passer deg selv, føler du at det enkleste er å prate med henne om det og si at du liker henne så gjør du det, må du bruke blomster (lol, tipper ingen unge bruker det nå i dag) så gjør du det. Faktisk så finnes det ikke et godt fasitsvar nettop fordi at selv om noe høres så utrolig "GENIALT" ut, så er det ikke sikkert det er det. Jeg ble kjent med dama (nå kona mi) på et utested, hun var full og jeg sikta egentlig mot vennina hennes, men så fant jeg fort ut at hun jeg etter vert ble bedre kjent med var en utrolig flott og herlig dame som jeg fikk mye føleleser for over tid. Nå 9 år etter er jeg gift og lykkelig ^_^ vi så faktisk et par på vår alder, og gutten gikk rundt med en rose så synes du (og resten av forumet) at jeg burde snakke med henne og fortelle henne at jeg liker henne? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Litt tidlig med tanke på at dere ikke har hatt noen form for fysisk kontakt. Det er nok lett for at hun blir skremt hvis du sier det rett ut for tidlig Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) vi så faktisk et par på vår alder, og gutten gikk rundt med en rose så synes du (og resten av forumet) at jeg burde snakke med henne og fortelle henne at jeg liker henne? Ikke noe galt i å si at du liker henne, sannsynligvis så liker hun deg også i og med at hun har allerede vært med på kino og sørget for at en jente som liker deg ikke ble med. Go for it boy! Edit : Å like en er som regel ikke bindende men kan føre til så mye annet, joy! Endret 27. mai 2011 av Malvado Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Litt tidlig med tanke på at dere ikke har hatt noen form for fysisk kontakt. Det er nok lett for at hun blir skremt hvis du sier det rett ut for tidlig så du synes at jeg burde invitere henne med på noe anet før jeg sier noe? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Personlig ville jeg satset på noe mer kroppskontakt først ja, og da må dere nødvendigvis treffes igjen. Uansett så er ikke det noe du sier med mindre det er face2face vil nå jeg si. Og da bør det helst være mens dere har det hyggelig og er intime Men så er det meg, andre har sikkert en annen måte å gå frem. Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 noen som har noen ideer til date nummer 2? når skal jeg spør om hun vill være med ut igjen, hva vi skal gjøre etc. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Tips 1, ikke kino, knosert eller show. Gå for noe der man kan snakke. Hvis du har huset for seg selv funker film hjemme hos deg på sofan, da kan man ihvertfall oppnå kontakt. Lage noe mat hjemme hos deg også? Bowling? cafè? Hva som helst så lenge dere gjør noe aktivt, noe du liker å gjøre. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 For all del ikke si at du liker hun allerede + Eskaler kroppskontakt (sykt viktig ifølge mine erfaringer). 1 Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 hvis jeg går for å si at jeg liker henne, er jeg da nøtt til å gjøre det face2face elle kan jeg sende melding på face, msn etc. Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 28. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg synes du skal føre din penis inn i hennes vagina, evt daske henne før du sier at du liker henne. 10 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvis du absolutt må si du liker henne, gjør det face2 face. Men synes ikke det er en god idé Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå