multisync Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg ville vært forsiktig, er ikke sikkert at hun blir happy hvis hun finner det ut. Spesielt hvis kinoturen ikke går så bra så sliter du. Ender det med at dere får god kontakt og venninna sier at hun ikke kom fordi hun ville at dere skulle være alene så går det nok bra. Men det er jo såklart en risiko hvis venninna ikke synes at dere passer sammen at hun sier det før det blir kinotur, og da sliter du ihvertfall. Det er mer safe å gå med begge, men sjansen for å lykkes er også litt mindre vil jeg si. Det hele faller ned på venninna om hun er lysten på å lage dritt eller ikke. Derfor er det viktig at du kjenner henne godt nok til at du vet at hun sier ja til å ikke komme. Sier hun nølende kanskje eller nei, så detter du i bånn av salatbolla. Endret 25. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ok nå ble jeg plutselig veldig usikker på om jeg skal gå til enden av salatbollen eller bare prøve å ta foten opp uten å få noen blader hengende igjen mellom tærne. Det jeg mener er att jeg har veldig lyst til å ringe Eline å få henne til å komme med en unnskyldning om att hun er syk elns. sånn att jeg kan være alene med Mari. Blir dette helt teit? Hva ville dere ha jort??? multisync foreslo dette tidligere og jeg har veldig lyst til å høre på han, men hvordan vill Mari ta det hvis hun finner det ut? hvordan ville dere tatt det hvis dere var i Maris sko? Dette ville jeg ikke tenkt på å gjøre en gang. Tenk deg, de er venninner. Dersom du ditcher hun ene, vil det bli problemer mellom jentene, og du risikerer mao å bli droppet for godt. Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg ville vært forsiktig, er ikke sikkert at hun blir happy hvis hun finner det ut. Spesielt hvis kinoturen ikke går så bra så sliter du. Ender det med at dere får god kontakt og venninna sier at hun ikke kom fordi hun ville at dere skulle være alene så går det nok bra. Men det er jo såklart en risiko hvis venninna ikke synes at dere passer sammen at hun sier det før det blir kinotur, og da sliter du ihvertfall. Det er mer safe å gå med begge, men sjansen for å lykkes er også litt mindre vil jeg si. Det hele faller ned på venninna om hun er lysten på å lage dritt eller ikke. Derfor er det viktig at du kjenner henne godt nok til at du vet at hun sier ja til å ikke komme. Sier hun nølende kanskje eller nei, så detter du i bånn av salatbolla. ja var dette jeg var redd for men kjenner jenta ganske godt fordi familiene våre er venner så vi har vært på ferie og sånn sammen. Tror ikke hun vill lage dritt med vilje. problemet sånn jeg ser det er att jeg vet ikke om hun fortsatt er hypp på meg, og hvis hun er det så liker hun nokk ikke at jeg drar på kino alene med venninna men når jeg tenker hardt etter så tror jeg att jeg har nevnt for henne att jeg liker Mari før. Og såvidt jeg vet så gikk det bra for henne da. nei dette var en har nøtt Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Ok nå ble jeg plutselig veldig usikker på om jeg skal gå til enden av salatbollen eller bare prøve å ta foten opp uten å få noen blader hengende igjen mellom tærne. Det jeg mener er att jeg har veldig lyst til å ringe Eline å få henne til å komme med en unnskyldning om att hun er syk elns. sånn att jeg kan være alene med Mari. Blir dette helt teit? Hva ville dere ha jort??? multisync foreslo dette tidligere og jeg har veldig lyst til å høre på han, men hvordan vill Mari ta det hvis hun finner det ut? hvordan ville dere tatt det hvis dere var i Maris sko? Dette ville jeg ikke tenkt på å gjøre en gang. Tenk deg, de er venninner. Dersom du ditcher hun ene, vil det bli problemer mellom jentene, og du risikerer mao å bli droppet for godt. det har jeg ikke tenkt på ei gang Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Som sagt, du kan unngå det over hvis venninna faktisk vil at du skal prøve deg på hun andre. Da blir det ikke problemer mellom jentene. Risky buisness none the less. Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Kanskje jeg bare skulle planlegge alt angående kino med Mari og håpe på at hun ikke snakker med Eline. kanskje litt stygt mot Eline da... men hvis hun føler att hun ikke har fått en offisiell invitasjon så kan det jo hende att hun ikke tar det som at vi "fryser henne ut" for å bruke ett litt sterkt uttrykk. men att det bare er dårlig planlegging men dette er i så fall KUNN hvis jeg blir helt desperat. btw. Tror faktisk jeg har glømt å si at meg å Mari har gått i samme klasse i snart 9 år og de siste månedene har vi sent blikk og smilt til hverandre i nesten vær time og vi har snakka mye. har prøvd å flørte men det er jeg jo ikke særlig god til men tror jeg er en av de eneste guttene hun snakker med daglig Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 latest news: i dag hadde vi sommerprøve i norsk, så jeg syklet til skolen (bor langt fra skolen så tar vanligvis buss). da jeg var ferdig oppdaget jeg at Mari også nærmet seg ferdig, så jeg bestemte meg for å dobbelt sjekke til hun var ferdig så når vi skulle gå begynte jeg å snakke med henne å klarte å få det til slik at vi tok følge hele veien hjem men på vei hjem sa Mari at Eline hadde sagt at hun ikke ville komme før hun hadde spurt meg om det var greit. så da stiller jeg et spørsmål som jeg har stilt før; Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Populært innlegg logaritmemannen Skrevet 26. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2011 Prøve å få til trekant 10 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvorfor spurte du ikke Mari om hun ville at Eline skulle bli med, eller om hun bare ville at det skulle være dere to? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Støtter multisync. (Og så trengte jeg å skrive noe for å ha tråden i mine innlegg. Kan bli en spennende tråd.) Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Hvorfor spurte du ikke Mari om hun ville at Eline skulle bli med, eller om hun bare ville at det skulle være dere to? spurte om hun hadde lyst til å ta Eline med og hun sa at det hadde sikert hvert gøy, men hun ville at det skulle være min avgjørelse. Endret 26. mai 2011 av el3ment3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Da må du nesten ta henne med. Men det hadde vært lurere å spørre om hun heller ville at det bare skulle være dere to, for da har du en flørtende undertone Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Da må du nesten ta henne med. Men det hadde vært lurere å spørre om hun heller ville at det bare skulle være dere to, for da har du en flørtende undertone hehe det tenkte jeg ikke på. hvorfor synes du jeg må ta henne med? jeg er enig med deg, å personlig så tror jeg det ville blit lit rart for Mari (og sikkert for meg også) om jeg sa hun ikke kunne. Støtter multisync. (Og så trengte jeg å skrive noe for å ha tråden i mine innlegg. Kan bli en spennende tråd.) hehe spennende tråd for deg, spennende liv for meg :!: Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 snakker med en venn av mari nå. her er samtalen: skal du på kino med mari på fredag?? [meg] ja [Martine] så kozz date eller??? [meg] vet [Martine] ja hun sa det,men hvis eline spør om hun kan bli med si nei hun er drit frek [meg] vet merkelig unge men mari har liksom innvitert henne litt [Martine] ja hun sa at hun skulle spørre om hun kunne bli med nei det var hun som spurte [meg] var det? sikker? sa mari det? [martine] ja mari sa det ja og blir hun med ødlegger hun jo for dere og da slår jeg pokker hun ned [meg] hæ? faen å frek da er jeg frista til å si nei... [Martine] hæ?? vis eline blir med?? [meg] hvis hun er så frekk har jeg ikke lyst til å si at hun kan være med [Martine] nei hun skal fanken ikke være med !! dette skal du og mari gå på alene <333 jeg kverker henne blir hun med !!! [meg] lol [Martine] takk for den Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tenker at hvis hun spør om det er ok at venninna er med så betyr det at Mari kanskje angrer seg litt, eller i alle fall anser dette som en date. Det er bra! Men du har tid til å bli bedre kjent med henne. Dessuten kan det være helt ok å ha med en tredjemann. Det blir ikke så romantisk, men det blir heller ikke så mye press. Dessuten er det ikke noe bedre (synes jeg) en flørt som dere forstår, men tredjepersonen ikke fanger opp. Det blir med en gang litt hemmelig og spennende. Det som er litt lurt å tenke på nå er hvordan du vil framstå. Hvis du sier ja til venninna virker du avslappa og snill. Hvis du sier nei sender du et tydligere tegn til Mari om at du er interessert i henne, ikke venninna og at du er sterk nok til å stå opp for deg selv. Jeg veit ikke hva som er best i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tenker at hvis hun spør om det er ok at venninna er med så betyr det at Mari kanskje angrer seg litt, eller i alle fall anser dette som en date. Det er bra! Men du har tid til å bli bedre kjent med henne. Dessuten kan det være helt ok å ha med en tredjemann. Det blir ikke så romantisk, men det blir heller ikke så mye press. Dessuten er det ikke noe bedre (synes jeg) en flørt som dere forstår, men tredjepersonen ikke fanger opp. Det blir med en gang litt hemmelig og spennende. Det som er litt lurt å tenke på nå er hvordan du vil framstå. Hvis du sier ja til venninna virker du avslappa og snill. Hvis du sier nei sender du et tydligere tegn til Mari om at du er interessert i henne, ikke venninna og at du er sterk nok til å stå opp for deg selv. Jeg veit ikke hva som er best i denne sammenhengen. ok har snakka litt med ei vennine av Mari som sier at kinoen er det eneste Mari har snakka om og at det ikke virker som at hun vill ha eline med. snakker foresten med Mari nå og hun ville gjerne jeg skulle være æærlig med henne. så jeg sa at jeg ikke var serlig begeistra for vennina men at det ikke jorde noe om hun ble med. oppdaterer dere igjen snart Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 okei Mari ville veldig gjerne at jeg skulle være ærlig så det gikk sån: Hei [meg] hei [meg] så hvordan blir det, skal Eline være med? [Mari] Vil du det? Svar ÆRLIG [meg] pokker jeg hater ærlighet.. [Mari] [meg] nei har ikke så lyst til å ha henne med [Mari] okei, men vi trenger ikke det hvis ikke du vil [meg] har DU lyst til å ha henne med? [Mari] det er det samme for meg men du har ikke lyst så det er greit vi to kan bare gå hvis det er det du helst vil [meg] ja det er det jeg helst vill [Mari] Okei [meg] da sier jeg i fra til eline ok? [Mari] Ja :O) * så da blir vi alene gleder meg sykt, jeg har likt mari så lenge noen av dere som har noen tips dere gjerne vill dele? Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Så flott! Noen tips fra min side er: Prøv å ha det gøy selv. Mye bedre enn at du bare vil blidgjøre henne. Har du det moro smitter det. Dette er det eneste viktige tipset egentlig. Ikke vær redd for å flørte (hvis du vil da). Jeg anbefaler å se henne i øynene. Når hun ser tilbake smiler du og fortsetter å se. Vis og gjør heller enn å fortelle henne hva du vil og føler. Det finnes ikke noe som heter pinlig stillhet. Det er helt normalt å være stille sammen. Nyt den heller og vis at dere kan ha det behagelig sammen i stillhet også. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Prøv forresten å fikse deg gode/greie plasser. Ingenting er mer moodkiller enn å sitte på kinoens dårligste plasser. Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Så flott! Noen tips fra min side er: Prøv å ha det gøy selv. Mye bedre enn at du bare vil blidgjøre henne. Har du det moro smitter det. Dette er det eneste viktige tipset egentlig. Ikke vær redd for å flørte (hvis du vil da). Jeg anbefaler å se henne i øynene. Når hun ser tilbake smiler du og fortsetter å se. Vis og gjør heller enn å fortelle henne hva du vil og føler. Det finnes ikke noe som heter pinlig stillhet. Det er helt normalt å være stille sammen. Nyt den heller og vis at dere kan ha det behagelig sammen i stillhet også. så bottomline: stirr hene i øynene og hold kjeft Prøv forresten å fikse deg gode/greie plasser. Ingenting er mer moodkiller enn å sitte på kinoens dårligste plasser. seff :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå