Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spurte jente på kinodate. Hun inviterte med en jente som pleide å like meg. Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Det er ei jente i klassen som jeg liker veldig godt. Har likt henne ganske lenge også. så her på mandag spurte jeg på face om hun ville være med på kino, og det ville hun. men så i dag så tar jeg følge med henne og en annen jente, som pleide å være forelsket i meg, hjem fra skolen. Og da klarer jeg å få fram at vi skal på kino. så da hinter Eline (jenta som pleide å like meg) om at hun har lyst til å være med. og Mari (jenta jeg liker) spør om hun vill være med. deretter spør hun om det er greit for meg. Så naturlig vis føler jeg meg fanget og sier att det er greit.

 

men så er det ikke greit for meg :cry:

Så hva synes dere jeg skal gjøre???

ps. Filmen er på fredag så trenger svar fort.

takk på forhånd : D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk hvilken side av deg du skal flørte på ;)

 

haha :tease:

 

og for å besvare spørsmålet ditt multisync så tror jeg at vi har et ganske bra forhold, vi finner ikke akkurat på ting sammen men vi er venner :D. har lurt på om jeg skal gjøre som du sier men Mari og Eline er veldig gode venner så jeg er redd hun sier til Mari att jeg ikke ville ha henne med i ettertid.

Men det kan godt henne att jeg oppfører meg litt paranoid så det var derfor jeg ville ha noen meninger her.

Lenke til kommentar

Det er jo en risiko det ja, derfor jeg lurte på hvor gode venner dere var.

Er dere så gode at hun heller vil la deg være alene sammen med venninna i stedet for å klage over at hun ikke fikk bli med?

dette er jeg faktisk veldig usikker på :dontgetit:

Det er vanskelig å si. Hun er en veldig grei jente men hun kan også være veldig barnslig. Så jeg er som sagt veldig usikker.

Lenke til kommentar

Min mening, har du først tråkket i salaten, så får du da spasere til du er kommet deg ut av salatbollen også. Eller sagt på en annen måte, dra på kino med begge to. Det er allerede avtalt, og ingen såpass big deal at det er noe poeng å risikere noe drama over. Helt ok at du heller vil dra på kino med kun hun ene, men det er jo ikke akkurat som om dette er den siste filmen som sendes på kino heller, dere kan fint stikke alene på kino en annen dag... =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min mening, har du først tråkket i salaten, så får du da spasere til du er kommet deg ut av salatbollen også. Eller sagt på en annen måte, dra på kino med begge to. Det er allerede avtalt, og ingen såpass big deal at det er noe poeng å risikere noe drama over. Helt ok at du heller vil dra på kino med kun hun ene, men det er jo ikke akkurat som om dette er den siste filmen som sendes på kino heller, dere kan fint stikke alene på kino en annen dag... =)

 

Ja ser nå att det er mye rett i det du sier, tror jeg tar med begge to.

jeg holder dere oppdatert til filmen er ferdig også gidder jeg ikke poste mer :new_woot:

Lenke til kommentar

heyhey, du må jo komem tilbake etter filmen også.

Poenget nå er at du skal få til å flørte litt under filmen.

På slutten hvis ikke du får gjort noe mer, så hvisk inn i øret hennes når du gir henne en klem og spør om dere ikke kan gå bare dere to neste gang.

Og så er det om å gjøre å holde denn oppdatert hvis det funker :p

 

Beste er poster som dette når man får followup, det som er gøy.

Endret av multisync
  • Liker 7
Lenke til kommentar

heyhey, du må jo komem tilbake etter filmen også.

Poenget nå er at du skal få til å flørte litt under filmen.

På slutten hvis ikke du får gjort noe mer, så hvisk inn i øret hennes når du gir henne en klem og spør om dere ikke kan gå bare dere to neste gang.

Og så er det om å gjøre å holde denn oppdatert hvis det funker :p

 

Beste er poster som dette når man får followup, det som er gøy.

 

ok skal gi dere "followup" men ikke søren om jeg tør og gi henne en klem og hviske henne i øret :no:

Du skjøner jeg har denne tilstanden hvor jeg er veldig livred for sånne ting.

 

men kan godt flørte under filmen ;)

Lenke til kommentar

Men noe som kan bli ett problem er att jeg sannsynligvis begynner å nynne på en sang mitt under filmen. Må kansje utdype litt her. jeg så en sånn "litteral trailer" på youtube av den filmen vi skal se og den sitter liksom fast i hjernen :tease:

 

her er linken:http://www.youtube.com/watch?v=NefJFHL0dmY&feature=channel_video_title

dere skjønner hva jeg mener når dere ser den :yes:

Lenke til kommentar

Vel, siden jeg selv suger med snakkedelen av flørtingen så kan jeg kanskje kommentere på noe annet.

Øyekontakt, veldig viktig og veldig enkelt. Hold den lengre enn normalt uten at det blir stirring. Smile hjelper også.

Viktig at man får kroppskontakt, begynne helt smått, for så at man får klem, holder hånda hennes etc.

Endret av multisync
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, siden jeg selv suger med snakkedelen av flørtingen så kan jeg kanskje kommentere på noe annet.

Øyekontakt, veldig viktig og veldig enkelt. Hold den lengre enn normalt uten at det blir stirring. Smile hjelper også.

Viktig at man får kroppskontakt, begynne helt smått, for så at man får klem, holder hånda hennes etc.

kan du gi noen eksempler på helt smått?

Lenke til kommentar

Helt casual som å holde hånda litt på ryggen når hun går fordi deg på kinoraden, "guide" henne til plassen.

Sitter man nærmere hverandre og ler av noe man har sagt kan man kanskje få håndkontakt, dytte litt vennskaplig elelr noe i den duren. Se an situasjonen og gå for den mest akseptable formen for fysisk kontakt som mulig.

Dvs. ikke gå rett for låret når dere sitter på kinoen ;)

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt casual som å holde hånda litt på ryggen når hun går fordi deg på kinoraden, "guide" henne til plassen.

Sitter man nærmere hverandre og ler av noe man har sagt kan man kanskje få håndkontakt, dytte litt vennskaplig elelr noe i den duren. Se an situasjonen og gå for den mest akseptable formen for fysisk kontakt som mulig.

Dvs. ikke gå rett for låret når dere sitter på kinoen ;)

okei :thumbup: da har jeg en liten anelse av det fysiske, så får vi bare håpe att noen andre her har peiling på verbal flørting :!:

Lenke til kommentar

Ok nå ble jeg plutselig veldig usikker på om jeg skal gå til enden av salatbollen eller bare prøve å ta foten opp uten å få noen blader hengende igjen mellom tærne. Det jeg mener er att jeg har veldig lyst til å ringe Eline å få henne til å komme med en unnskyldning om att hun er syk elns. sånn att jeg kan være alene med Mari. Blir dette helt teit? Hva ville dere ha jort??? multisync foreslo dette tidligere og jeg har veldig lyst til å høre på han, men hvordan vill Mari ta det hvis hun finner det ut? hvordan ville dere tatt det hvis dere var i Maris sko?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...