inzyr Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg har ikke så mye peiling på apple bærbare pcer, men det er en apple bærbar pc som er veldig rar. på de fleste står det på dem hva de er f.eks. powermac g4, men denne er veldig anonym og har ikke den samme type hvitt som på de vanlige powermacene. tastene er laget av metall og hele pc er laget av et hvitt metall på en måte(er ikke sikker på at det er metall, men det ligner på metall), ganske vanskelig å forklare. den er hvitt, men mer metallaktig (ikke slikt metall som glinser, altså den skinner ikke) vet noen hvilken apple dette er??? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 http://www.apple-history.com Der finner du så og si alle Mac'er som har vært lagd gjennom tidene. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 den kan ikke være for gammel. den har jo 17 tommer skjerm, tror jeg. så slik ut ihvertfall, men jeg har ikke målt Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ta et bilde av maskinen og legg det ut her eller link ti l en annen side. Eller du kan skrive hvor stor den er (HxBxD). Litt vanskelig etter det du skriver... :-? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 har den 17" og er en apple, så er det 17" powerbook er det widescreen? Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 jeg har ikke muligheten til å ta et bilde av den siden jeg så den i utlandet. ikke her i norge. jeg så den ved en tilfeldighet. den har 17 tommer widescreen men er ikke den som selges på apple.com. først så trodde jeg at det var en vanlig pc fordi den lignet ikke på en ibook eller powermac, men så så jeg at den kjørte mac osx. kan det være en annen pc som ikke er laget av apple, men kjører mac osx. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 det er nok ikke en apple hvis du ikke finner det på apple.no. Hmm.. når jeg tenker meg om så har jeg sett flere bilder av modifiserte apple maskiner uten apple logo. Det er en del som farger og eller modifiserer coverene på sine apple notebooks (ikke skjønner jeg hvorfor selv om noen er riktig fine) skal se om jeg finner igjenn linken. Det spesiellt i japan at det er moderne å modde utseendet på apple maskiner og den siten jeg fant var japansk Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 først så trodde jeg at det var en vanlig pc fordi den lignet ikke på en ibook eller powermac, men så så jeg at den kjørte mac osx. kan det være en annen pc som ikke er laget av apple, men kjører mac osx. fikk en link idag til en extension til winxp slik at det så ut som osx. kan ha vært noe slikt, eller bare en modifisert mac.. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 jeg er ganske sikker på at det var mac osx og ikke winxp som så ut som mac osx. jeg viste ikke at det var folk som drev og modda apple maskiner. maskinen så egentlig ganske fin ut, litt retro. Lenke til kommentar
Jave Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 da jeg kom over denne husket jeg dette inlegget, er det noe slik? http://homepage.mac.com/matano/gallery/ibook.jpg Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 da jeg kom over denne husket jeg dette inlegget, er det noe slik? http://homepage.mac.com/matano/gallery/ibook.jpg Dette er jo bare en av mange mock ups. Finnes jo hundrevis av folk som lager modeller som denne i photoshop eller i 3d. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 da jeg kom over denne husket jeg dette inlegget, er det noe slik? http://homepage.mac.com/matano/gallery/ibook.jpg Dette er jo bare en av mange mock ups. Finnes jo hundrevis av folk som lager modeller som denne i photoshop eller i 3d. Men giid den var pen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå