Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn eller Kjæreste?

Anbefalte innlegg

Hei, 17 år gammel gutt.

Jeg har nettop kommet i kontakt med ei som var besteveninna mi før når vi var små. Vi mistet kontakten etter ungdomskolen og nå har vi begynt å være med hverandre igjen. Jeg tok kontakt med henne og vi begynte å snakke sammen. Vi snakket på skype et par ganger og snakket i timesvis om ting. Så ett par dager etter jeg tok kontakt lurte hun på om hun kunne komme hjem til meg. Hun kom og vi ble sittende på rommet mitt og så på tv. Vi snakker sammen helt flytende uten flau stillhet. Vi har nå vert med hverandre ca 3 ganger og sist gang ble det til at jeg kom hjem til henne der vi koste oss med tv i begynnelse. Vi kan tulle med hverandre der jeg kiler henne men hun slår meg på en vennlig måte der hun ler etter hun har slått, er det et bra tegn? :S Hun sa jeg kunne sove over der jeg takket ja. Vi endte opp med å gå og kjøpe mat og etter det ble vi liggende i senga hennes og så film der. Jeg sov over med henne i samme seng men ikke noe mer enn det.

Er det noen som har en besluttning om hun bare er utte etter å være venn eller om hun kansje er ute etter noe mer.

Postet av anonym: 3ca755471bc2e2fff1ff1786d5442983

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Høres lovende ut, du er såpass tent innpå hun, at det er fult mulig å prøve seg med et kyss :-)

Uansett hva, alle situasjoner er forskjellige og alle personer er forskjellige og reagerer forskjellig.

En må må rett og slett prøve og feile.

Lenke til kommentar

Jeg syntes situasjonen er litt uklar. Flørter dere mye? Har dere mye kroppskontakt? Tar hun mye på deg uten grunn? Holder dere hender? Hvis du ser henne dypt inn i øynene hvordan reagerer hun?

Hvis ikke prøv å eskaler kroppskontakt og flørting fram mot ett eventuelt kyss. VIS AT DU ER INTERRESERT I MER ENN VENNSKAP! Stryk henne på armen når dere ser film, hold hånden hennes. Jeg har troen på deg mister!!

Endret av Dignam
Lenke til kommentar

Jeg syntes situasjonen er litt uklar. Flørter dere mye? Har dere mye kroppskontakt? Tar hun mye på deg uten grunn? Holder dere hender? Hvis du ser henne dypt inn i øynene hvordan reagerer hun?

Hvis ikke prøv å eskaler kroppskontakt og flørting fram mot ett eventuelt kyss. VIS AT DU ER INTERRESERT I MER ENN VENNSKAP! Stryk henne på armen når dere ser film, hold hånden hennes. Jeg har troen på deg mister!!

Vell hun setter seg oppå meg av og til men vi klemmer ikke lissom, skjønner ikke hvorfor men venter litt med kyss og slike ting og prøver heller å jobbe meg frem med litt mer kroppskontakt.

Postet av anonym: 3ca755471bc2e2fff1ff1786d5442983

Lenke til kommentar

Mener du spørsmålet om å bli sammen? tja, det vet da ikke jeg, da jeg bare spurte rett ut til dama jeg er sammen med. Alle folk spørr på forskjellige måter, jeg vet ikke vilken som er best.

Men uansett, TS, vent litt med å spørre, leste igjennom enda en gang nå, og synes at du skal bli litt mere enn bare venner, kankje småflørte litt mer, og slike ting, gi henne en klem når du ser henne og når du drar ifra henne, send nattameldinger og slike ting :)

Lenke til kommentar

Jo, var det jeg siktet litt til i mitt forrige innlegg. Ta det steg for steg, ikke bare gå rett på sak, bli litt bedre kjent, besøk værandre oftere, ha det hyggelig med hverandre, snakk med henne, selv om hun har vennene sine rundt seg, bli venner med vennene hennes og slike ting. Gjør du alt gradvis, så blir du nok sammen med henne, for det er vel det du ønsker? :)

Lenke til kommentar

Jo, var det jeg siktet litt til i mitt forrige innlegg. Ta det steg for steg, ikke bare gå rett på sak, bli litt bedre kjent, besøk værandre oftere, ha det hyggelig med hverandre, snakk med henne, selv om hun har vennene sine rundt seg, bli venner med vennene hennes og slike ting. Gjør du alt gradvis, så blir du nok sammen med henne, for det er vel det du ønsker? :)

Ja

Lenke til kommentar

Et annet problem at hun er nesten ute hver dag og drikker mens jeg er den som trener og er helt avholds til alkohol for øyeblikket. Har dere noen tips Ang. det?

Hvis hun drikker så ofte som det ville jeg nesten kvalifisere det som et alkoholproblem...

I hvert fall klart i faresonen.

Lenke til kommentar

Et annet problem at hun er nesten ute hver dag og drikker mens jeg er den som trener og er helt avholds til alkohol for øyeblikket. Har dere noen tips Ang. det?

Begynn å drikk! :D neida. Gjør som meg, jeg går ut edru når jeg har jobbe helg, og drikker når jeg har frihelg. Så det blir til at jeg drikker 1 gang annen hver uke! Det er perfekt ordning for meg. Men hvis du ikke liker å gå ut i det hele tatt, kan det jo bli vanskelig. Spørr om hun heller vil finne på noe med deg istedenfor å drikke de dagene hun evt. skulle ha drukket!

Lenke til kommentar

Få hun til å komme over til deg når hun er på tur hjem fra fest :new_woot: . Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan stikke på noen av de festene selv om du ikke drikker? Jeg var akkurat lik, hadde dame på vgs som drakk og jeg drakk ikke, funka fin fint det. Hadde med meg ei flaske brus eller noe, så tropp opp mann og gå for kyssing!

Lenke til kommentar

Jeg begynner å tenke på om hun ikke er særlig interessert... Jeg snakker mye på skype med henne, og når hun skal legge seg er det ikke noe god natt eller hade? Kanskje det bare er jeg som er litt paranoid eller? For og si det sånn, det virker som om jeg er litt mer interessert i henne enn det hun er i meg, eller om det kansje bare hun som leker kostbar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...