inzyr Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg har den nye toshibaen med 17 tommer skjerm. jeg synes den er utrolig stor og tung, men har en utrolig skarp skjerm. den har dvd brenner, 2.6 ghz p4 cpu, 512mb ram, 60gb 5400rpm hardisk og geforce fx skjermkort. pcen er ganske rask, men bråket litt mye for min del, og når man har en så stor "bærbar" pc så kan man lage en litt større tastatur en på vanlige bærbare pcer. dvd brenneren er litt treig, men det er nok bare jeg som er vant med cd-brenner hastighet. det som er litt dårlig med denne maskinen er at den bruker batteriet fort opp. høytalerene er gode, men her kommer problemet: når pc er på og den går i dvale modus begynner høytalerene å suse. er det noen andre her som har samme problemet??? Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det virker som om pc produsenter ikke klarer å lage godt gjennomførte bærbare maskiner når de skal ha mye kvantitet. Det blir i de fleste tilfeller mye støy, tykke og fete maskiner som egentlig ikke er noe mer mobilt enn en liten desktop pc. Jeg synes at apple har klart det bra, selv om en 17" alltid vil være stor i flate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå