Joffelmajore Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg har nylig kjøpt meg en phoenix flysimulator til pcen min, men når jeg prøver å oppdatere eller laste ned nye modeller skjer det ingenting. Jeg sjekket opp dette problemet opp på phoenix sine nettsider, der stod det at det mest sannsynlige problemet var at jeg ikke var logget inn på administratorkontoen. Det samme skjedde med realflight g5.5 demo. Men det som er problemet er jeg var logget inn på administratorkontoen. Er det noen som vet hva som kan være problemet? Jeg har en acer aspire 5810tzg laptop. Endret 25. mai 2011 av Joffelmajore Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kanskje du har en brannmur som hindrer programmet i å laste ned? Lenke til kommentar
Joffelmajore Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Tror ikke det, fordi når jeg startet realflight demoen sa den spesefikt at jeg måtte være logget på admin.kontoen for å starte den selv om jeg var det. :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Prøv å høyreklikke på snarveien og trykk på "Run as administrator/Kjør som administrator" Lenke til kommentar
Joffelmajore Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg klarer å laste ned filene og maskinen installerer tilsynelatende filene, men det har ikke skjedd noe etter på. ps. sorry for jeg forklarte litt feil lengre oppe;) Lenke til kommentar
Joffelmajore Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Prøv å høyreklikke på snarveien og trykk på "Run as administrator/Kjør som administrator" tusen takk dette fikset problemet:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå