iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har generelt sett ganske tynne håndledd, men det i seg selv er ikke noe problem for meg. Men etterhvert som jeg har øket i benkpress så har dette begynt å bli et problem ettersom håndleddsmuskulaturen ikke helt har fulgt med slik at jeg får stadig mer vondt i de/problemer med å holde de rett. Noen som har noen tips til øvelser jeg kan gjøre for å trene håndleddene mine sterkere? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hold hånden med innsiden mot deg. Ta en manual, og knytt neven rundt. Beveg håndleddet opp og ned. Er usikker på om dette hjelper håndleddet eller underarmen. Sannsynligvis litt på begge deler. Om jeg tar feil, beklager! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Det hørtes ikke dumt i hvert fall, godt forslag Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er ganske så tungt etterhvert Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er usikker på om dette hjelper håndleddet eller underarmen. Sannsynligvis litt på begge deler. Om jeg tar feil, beklager! Det er i grunn det samme. Musklene som beveger og stabiliserer håndleddet ligger i underarmen. Det er så å si ingen musklatur i selve håndleddet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Da skal dette inn i treningsprogrammet mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva med powerball? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå