Cpt. Abusive Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hei jeg skal kjøper masse ny hardware og slikt til pcen min, men er litt usikker når det kommer til strømforsyning jeg titta på denne og så at den var modulær. hva er forskjellen på modulær og ikke modulær (standard?) liker å være helt sikker før jeg bestiller noe Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hei jeg skal kjøper masse ny hardware og slikt til pcen min, men er litt usikker når det kommer til strømforsyning jeg titta på denne og så at den var modulær. hva er forskjellen på modulær og ikke modulær (standard?) liker å være helt sikker før jeg bestiller noe Modulær betyr at de overflødige kablene (altså kablene du ikke bruker i pcen din) ikke behøver å være i, altså med uttakbare kabler. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg lurer litt på hva det er du skal kjøpe som kan bruke 850W? Jeg vil tro du klarer deg fint på 650W eller mindre med mindre du har et ekstremt oppsett. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 vis hav du skal kjøpe deg, så kan vi her på hw forumet hjelpe deg med det som trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå