Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har hotmail.com, men skulle hatt en mer skikkelig mail for å bruke til å skrive jobbsøknader med. Men har ikke peiling på hva/hvilken/hvor. Noen ideer? (ikke yahoo eller noe sånt) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg synes gmail er seriøst nok, men hvis du vil unngå alle disse gratis-epostene så kan du jo finne deg et eget domene. Jeg har for eksempel [email protected] Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nå finnes det en hendig funksjon i hotmail som heter hotmail-alias der du kan opprette ett "nytt" mailadresse i enten @hotmail.com eller @live.com format, og all mailen blir ført over på den gamle mailadressen din. F.eks kan du nå kalle deg [email protected] som høres litt bedre [email protected] men innboksen blir fortsatt den samme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Støtter ideen om et eget domene og mail. Det trenger ikke koste så mye. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nei, jeg lar gmail kjøre mailen min, så jeg bruker vel 80 kroner i året eller noe slikt på epost. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Blir gmail koblet opp til en annen konto eller, jeg har logget på med google (hotmailkontoen) for å komme til gmail. Og forandre navn på den vanlige kontoen får jeg ikke til, og få meg eget domene vet jeg heller ikke hvordan jeg gjør. Så skal se om jeg får til med gmail tror jeg. Forresten ser det ut som det blir vanskelig og få seg et seriøst brukernavn der, da kan jeg liksågodt bruke den jeg har nå.. Endret 25. mai 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 1. Skal du ha gmail må du lage en ny gmailkonto slik jeg har forstått, men videresending er mulig men husk at når du skal svare en mail må du svare fra gmailen og ikke hotmail for å få med riktig avsenderadresse. 2. Oppskrift på å fikse alias gjør du her: http://www.dinside.no/865199/lag-et-hotmail-alias Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Flott, fikk til og lage et alias, det får holde for nå. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå