Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har akkurat satt opp en server som er oppe og går. Den har ståt i 5 min og allerede har jeg fått 20 nimdaeer. Hvordan ungår jeg dette? BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Hva skel jeg gjøre dette er akutt?? BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Har en router med innebygd firewall. Hvordan i helvete setter jeg den opp? BobboZ Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 01:30, Athlon Power skrev:Har en router med innebygd firewall. Hvordan i helvete setter jeg den opp?BobboZ Les manualen? :wink: Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det var et godt tips fra m-kane. Men du bør Også legge inn et godt Antivirus programm... det hjelper.. ogdet nimda viruser er egentlig merkelig at bare renner inn... for jeg har hatt den oppe lenge (nesten en måned no) og har ikke hatt problemer med virus.. og gla er jeg også... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Joda Norton Antivirus 2000 tar det fint og nekter filene adgang men det er litt irreterebe at det sier pling og kommer 1 gul rute hvert minutt LOL BobboZ Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Nimba har en innbygd søkefunksjon, den leter på nettet etter servere som har upload uten bruker/pass og legger seg der.. for å unngå dette så bør du sjekke serveren din, stram inn på rettigheter og sikkerhet. Firewall er også en god ide, men nimba kommer seg inn på porter som er daglig i bruk.. sjekk også etter dokumentasjon om Nimba viruset, da får du sikkert noen flere tips.. _________________ Addtronics Server Tower AMD Athlon XP 1600+@1522 EPoX 8K7a Gainward Gforce2 Pro Golden Sample 512mb DDR Orginal cas2 IBM 60GXP, WD Caviar 30gb/80gb, Maxtor 20gb Sony G400 19" [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-02-05 12:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå