Glenn Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har sett litt på Samsung RF511 (-S03SE), med god prosessor og grei grafikk. Intel Core i7 2630QM 6 GB RAM Blu-ray GeForce GT540M 15'6" 1366x768 WXGA skjerm Pris: 8990 kr Noen som har erfaring med Samsung sine laptoper? Finner ikke så mye informasjon på nettet om akkurat denne modellen. Synes prisen kanskje er noe høyere enn andre merker med samme spesifikasjoner, men byggekvaliteten er kanskje bedre enn f.eks Acer? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=630989 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Samsung får veldig mye skryt for sine laptops i tester. Hvordan kvaliteten er over tid vites ikke da de er relativt nye med bærbare i Norge. Personlig så ville jeg nok heller gått for en Asus da kvaliteten på deres laptoper er godt dokumentert og de går for å være det beste merket. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 N53SN er bedre spesifikasjonsmessig og har 1920x1080-skjerm som gjør den et klart bedre kjøp. Acers byggekvalitet har ikke slått meg som spesielt dårlig sammenlignet med HPs "Pavilion"-serie . Min TimelineX 4820T virker rimelig robust ut til tross for at det er noe plastikkfølelse. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) N53SN er bedre spesifikasjonsmessig og har 1920x1080-skjerm som gjør den et klart bedre kjøp. Acers byggekvalitet har ikke slått meg som spesielt dårlig sammenlignet med HPs "Pavilion"-serie . Min TimelineX 4820T virker rimelig robust ut til tross for at det er noe plastikkfølelse. Har faktisk sett litt på N53SN, men bekymrer meg litt for tastaturet da det har fått en del kritikk. Har også sett klipp på YouTube, hvor tastaturet beveger seg mye ved å bare trykke på en tast. Er det noen som har erfaring med tastaturet på denne? Denne har heller ikke Blu-ray, men har sett en N53SN med Blu-ray, men med 1366x768-oppløsning. Hva er da poenget med Blu-ray? Når det gjelder oppløsning, men blir ikke skriften veldig liten på en 15'6-skjerm? Endret 25. mai 2011 av Glenn Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Skriften kan stilles inn i Windows om du er bekymret til 125% og 150% uten store vanskeligheter. Jeg vil ikke tro at skriften blir veldig liten for det, og høyere oppløsning er alltid bra for multitasking. Om blu-ray er viktig for deg så er det en annen sak, men jeg hadde tatt N53SN any day. Endret 25. mai 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Skriften kan stilles inn i Windows om du er bekymret til 125% og 150% uten store vanskeligheter. Jeg vil ikke tro at skriften blir veldig liten for det, og høyere oppløsning er alltid bra for multitasking. Om blu-ray er viktig for deg så er det en annen sak, men jeg hadde tatt N53SN any day. Da har jeg bestemt meg for den Asus-modellen, ser dessverre ut til jeg må vente litt før jeg får den da den ikke er lagervare. Kommer med tilbakemelding når jeg har fått testa den. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skriften kan stilles inn i Windows om du er bekymret til 125% og 150% uten store vanskeligheter. Jeg vil ikke tro at skriften blir veldig liten for det, og høyere oppløsning er alltid bra for multitasking. Om blu-ray er viktig for deg så er det en annen sak, men jeg hadde tatt N53SN any day. Da har jeg bestemt meg for den Asus-modellen, ser dessverre ut til jeg må vente litt før jeg får den da den ikke er lagervare. Kommer med tilbakemelding når jeg har fått testa den. Spaceworld av alle kjeder har best pris på maskinen forresten: 8198 kr er helt vanvittig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå