hodesleng Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ettersom nettbrettjungelen har blitt nokså stor, trenger jeg hjelp til valg av nettbrett med følgende kriterier for reising: 1)Viktigst: En god office pakke (Med dette mener jeg funksjoner som stavekontroll, oppsett av dokument osv). 2)Enkel overføring av bilder fra kamera, hvor jeg kan se og slette bilder. 3)Vekt og størrelse. 4)God støtte for lesing av ebøker. 5)Størrelse på lader, jo mindre jo bedre pga plassmangel. Jeg er ingen fanboy, Mac eller Android er hipp som hurra for meg (har allerde android mobil),så hvilket nettbrett bør jeg gå for, og hvorfor? Kjør debatt! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Syns det er alt for få nettbrett / alle har samme maskinvare Sikler selv på Samsung galaxy tab 10.1. du kan jo gå for 8.9 utgaven om 10" blir for stort Har ikke så mye mer og si utenom det Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Galaxy Tab 7" får skryt for bra e-postklient, bra officepakke, bra batterilevetid og den lille størrelsen gjør at den passer i de fleste jakkelommer... http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_tab/79212/konklusjon Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sikkerhetsmessig er vel iPad på topp, da Apple har kontroll over alle apps som blir sluppet ut. Der har Android ett stort problem, med at de lekker fryktelig mye data. - Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå