bjaa Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Snowdog: det er stor forskjell på USA og Canada da! Har du ikke sett Southpark seriene/filmene da? Der ser du at "alle" i Canada er fattig osv Tåpelig søksmål btw, only in Ameraica Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 apropo usa/canada, har de sånn norge-sverige forhold? mobber hverandre liksom? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 apropo usa/canada, har de sånn norge-sverige forhold? mobber hverandre liksom? jeg vet ivertfall at canadiere hater å bli tatt for å være fra USA. noe som er veldig rart er at alle fra usa blir kalt for amerikanere den tittelen har jo alle fra verdensdelen Amerika retten på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 apropo usa/canada, har de sånn norge-sverige forhold? mobber hverandre liksom? jeg vet ivertfall at canadiere hater å bli tatt for å være fra USA. noe som er veldig rart er at alle fra usa blir kalt for amerikanere den tittelen har jo alle fra verdensdelen Amerika retten på. Yup det samme har eg tenkt på. Selv er eg "sør" amerikaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå