Fry Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/07/28/374588.html Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 er vel egentlig foreldrene som saksøker. Syns det blir for dumt å saksøke en annen femtenåring for så mye penger! blir jo gjeldsslave resten av livet. Uansett; sign here please Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 OMG! Hvor svake er ungdommen om dagen? Tåler de ingenting eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 OMG! Hvor svake er ungdommen om dagen? Tåler de ingenting eller?Jo men i usa kan du late som om du har det forferdelig og bli rik. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 OMG! Hvor svake er ungdommen om dagen? Tåler de ingenting eller?Jo men i usa kan du late som om du har det forferdelig og bli rik. synd de er kanadere da.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 uffda, ville følt meg passe driti ut hvis jeg var han gutten...kjipt for han ass. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 OMG! Hvor svake er ungdommen om dagen? Tåler de ingenting eller?Jo men i usa kan du late som om du har det forferdelig og bli rik. synd de er kanadere da.. canada/usa ett fett nesten. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 OMG! Hvor svake er ungdommen om dagen? Tåler de ingenting eller?Jo men i usa kan du late som om du har det forferdelig og bli rik. synd de er kanadere da.. canada/usa ett fett nesten. der tar du ohhhhhh hohohoho FEIL! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er et fett for SnowDOG_. Har han sagt noe om deg? Nei! Men Hvem bryr seg? Ligger på samme stedet av kloden. Er jo tilogmed naboland. Kanada er et bedre land og bo i ,men det er et fett for meg også. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er et fett for SnowDOG_. Har han sagt noe om deg? Nei!Men Hvem bryr seg? Ligger på samme stedet av kloden. Er jo tilogmed naboland. Kanada er et bedre land og bo i ,men det er et fett for meg også. ohh ohh .. ro deg ned ... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Latterlig... Lo da jeg så de derre "sparkene" hans... Synd at han ble psyko etter det da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Latterlig... Lo da jeg så de derre "sparkene" hans... Synd at han ble psyko etter det da... Kor har du fått tak i videon? Anyways usa og canada er ganske så like. Skulle tro det var samme land nesten. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 viss han ble ustabil, lurer på kordan psyken til ho ifra Svåsand (Jondal) er.... Snowdog: ifølge bowling for columbine er det store forskjeller på USA og Canada. Men kanskje ikke i saksøkings-kulturen.. :wink: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kor har du fått tak i videon? Det var en del på jedimaster.net, men den er nede for tiden. Dunno why... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 OMG! Hvor svake er ungdommen om dagen? Tåler de ingenting eller? Du har stor innsikt i menneskets psyke ser jeg.. Teit av deg å skrive noe sånt. Regner forsåvidt med du var ironisk, selv om du ikke fikk det frem så bra. Når det er sagt synes jeg det er synd at man går til søksmål mot unge gutter som bare ville ha det litt gøy. Hvem kunne tenke seg til at Ghyslain skulle bli så populær? Uansett - glad jeg ikke er involvert, slik at jeg fortsatt kan humre litt for meg selv hver gang jeg ser filmsnutten. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hehe lurer på om de i det hele tatt klarer å få noe ut av de? Hele tingen ender vel med at de familiene slår seg selv personlig konkurs for å slippe å betale. Da har da de oppnått å ødelegge masse andres liv også. USA er et hærlig land da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 viss han ble ustabil, lurer på kordan psyken til ho ifra Svåsand (Jondal) er.... Snowdog: ifølge bowling for columbine er det store forskjeller på USA og Canada. Men kanskje ikke i saksøkings-kulturen.. :wink: Ja ltså når det gjelder vold og og sliker ting ja men... dritt ligner dermed basta Edit: En del skrive leifer der ja :o Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Norge/USA?.... ett fett!! 8) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Latterlig... Lo da jeg så de derre "sparkene" hans... Synd at han ble psyko etter det da... Kor har du fått tak i videon? Anyways usa og canada er ganske så like. Skulle tro det var samme land nesten. Fant den her: Så trykk på watch the original star wars kid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå