Gå til innhold

starwars gutten saksøker

Fry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

viss han ble ustabil, lurer på kordan psyken til ho ifra Svåsand (Jondal) er....

Snowdog: ifølge bowling for columbine er det store forskjeller på USA og Canada. Men kanskje ikke i saksøkings-kulturen.. :wink:

Lenke til kommentar
OMG! Hvor svake er ungdommen om dagen? Tåler de ingenting eller?

Du har stor innsikt i menneskets psyke ser jeg.. Teit av deg å skrive noe sånt. Regner forsåvidt med du var ironisk, selv om du ikke fikk det frem så bra.

Når det er sagt synes jeg det er synd at man går til søksmål mot unge gutter som bare ville ha det litt gøy. Hvem kunne tenke seg til at Ghyslain skulle bli så populær?

Uansett - glad jeg ikke er involvert, slik at jeg fortsatt kan humre litt for meg selv hver gang jeg ser filmsnutten.

Lenke til kommentar

Hehe lurer på om de i det hele tatt klarer å få noe ut av de? Hele tingen ender vel med at de familiene slår seg selv personlig konkurs for å slippe å betale. Da har da de oppnått å ødelegge masse andres liv også. USA er et hærlig land da :)

Lenke til kommentar
viss han ble ustabil, lurer på kordan psyken til ho ifra Svåsand (Jondal) er....

Snowdog: ifølge bowling for columbine er det store forskjeller på USA og Canada. Men kanskje ikke i saksøkings-kulturen..  :wink:

Ja ltså når det gjelder vold og og sliker ting ja men... dritt ligner dermed basta :grumpy::lol:

Edit: En del skrive leifer der ja :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...