Gå til innhold

Hvilket spill skal man kjøpe ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Spørs jo veldig hva spill du liker.

Det er dessuten ikke sagt at ditt fremtidige favorittspill må være helt nytt.

Jeg personlig synes BF:BC2 er det spillet som er best akkurat nå.

Lenke til kommentar

Må ikke være nytt. Men jeg eier de fleste gode spill.. Inkludert BF:bc2.

Derfor jeg ser på nye, fordi det er noe jeg ikke har ^^

Og dessuten så er de spillene som er og kommer ut i år, spill som man har ventet på lenge... Men spør bare om forslag :)

Lenke til kommentar

The Witcher II er ikke helt uten problemer det heller. Kan være ganske frusterende å død for 167ende gang pga av at kontrollen er helt dust. (på PC) Iaffal når det tar to døgn før man får opp en knapp å taste på for å laste siste save game. Synd, for det virker ellers ekstremt bra!

Lenke til kommentar

Hei. Det er så mange store spill som er nå... Men hvilket skal man kjøpe ?

nevner 4 her...

The withcer 2 ?

Fable 3 ?

The settlers 7 ser jo bra ut ..

The first templar ?

Takker for svar på forhånd :)

Mvh Patrick.

vil du ha Settlers anbefaler jeg The Settlers 2: 10th Anniversary Edition. Witcher 2 har jeg bare spilt en times tid, men det lover veldig bra. Jeg spilte Fable 3 en god stund og hadde mye moro. Blandt annet var jeg gift med tre damer på en gang, selv om jeg spilte dame selv. :p Men det ble for ensformig etterhvert og for likt de to første. First Templar har jeg bare så vidt hørt om.

Presse? Gir kun råd.

Bedre å prøve spillene gratis enn å kaste bort mange hundre kroner på crappy spill. Å kjøpe spill er som regel idiotisk (sett at det ikke er nødvendig for å spille multiplayer e.l.).

Husker ikke hvem som sa det i farten, men "You work day and night for months trying to finish making the game, then a kid ruins your life with piracy."

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Presse? Gir kun råd.

Bedre å prøve spillene gratis enn å kaste bort mange hundre kroner på crappy spill. Å kjøpe spill er som regel idiotisk (sett at det ikke er nødvendig for å spille multiplayer e.l.).

Jepp, like idiotisk som å kjøpe mat, sykkel, bil, tegneserier, øl, kinobilett, musikk, brus osv.

Lenke til kommentar

Presse? Gir kun råd.

Jepp, like idiotisk som å kjøpe mat, sykkel, bil, tegneserier, øl, kinobilett, musikk, brus osv.

Er mat, sykkel, bil, øl, kinobiletter og brus tilgjengelig gratis uten risiko for straff? Nei. Argumentet ditt er verdiløst.

Men ja, enkelte tegneserier, samt det meste av musikk, er like idiotisk å kjøpe.

Lenke til kommentar

Tilbake til topic kanskje?

Av de du nevner kan jeg anbefale The Witcher 2. Det er ikke nødvendig å ha spilt The Witcher først, men noe av historien kan gå litt over hodet på deg om du ikke har det. Combaten er litt kronglete, men stemningen og historien (og grafikken) gjør det til et veldig bra spill

Fable 3 kan anbefales å spille co-op da det gjør spillet litt mindre repetativt. Som nevnt er det ganske lett, men fortsatt en morsom opplevelse i co-op.

The First Templar bør du holde deg langt unna. Giant Bomb har tatt en titt på det og de levner liten tvil om at en bør holde seg unna. Har ikke prøvd det selv, men frister ikke akkurat å prøve heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...