Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor finneer jeg billigst styling og tuning for min MB w124 300CE 1988mod.

Anbefalte innlegg

har leitet lenge etter styling og tuning til bilen min, men finner kun linker til forum osv osv. der eg ikkje lykkes i å finne noe som helst av netbutikker.

hvilke land er billigst å handle deler i? og noen som har erfaringer med netbutikker?

tenker først og fremst på turbo til bilen min =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er eit forum som eg spørr om spørsmål, så kommer det folk å spørr meg om ting de ikke har noe med å gjøre? eg har ikkje peiling, men har mange kjennskap til folk som kan og har gjort før...

Hei, rotehue; du nevner "tenker først og fremst på turbo". Grunnen til at jeg spør deg om du vet hva det innebærer er at du gir meg følelsen av at du tror det bare er å sette inn en turbo så er den saken grei. Jeg spør igjen, vet du hva det innebærer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om du vet hva du trenger anbefaler jeg ebay.de! Og hvis du kan litt tysk (google translate kan forsåvidt gjøre den jobben for deg) kan du søke litt på tyske forum.

Tror neppe du finner et kit som passer bilen din, men det er jo lov å håpe. Ellers er det ikke noe problem om du vet hva turbokonvertering innebærer, da er det bare å handle inn deler, sveise et grenrør osv.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Lykke til med og få den turboen der til og bli skikkelig, de skal en del til.

Du finner bildeler mange steder, billige deler er no heller så, men får vell seie som en alltid seier..

www.justfuckinggoogleit.com

Når vi bygde om en 230CEw124 til en banebil bytta vi motor til en supra motor siden mercedes motrere blir litt paffe når du skal oppgradere dem, var litt stress med og få dei nye motorfesta til og passe heilt, men de orna seg ;)

Vi kjøpte alle delene i fra polen og/elles usa såklart i store bestilinger men det og importere deler er dyrt, spesielt delane til breddinga og girkassa kom no på litt over 60.000kr ferdig levert i fra California.

Anbefaler www.bruktbildeler.no for deg.

Ellers så er Ebay helt kurrant og skrapplasser.

bsbildeler

gsbildeler

mbentusiasten

mercefreaken

er jo noen norske sider der en del deler er i omløp, dei 2 nederste er dei 2 store Mercedes forumene ( som eg vet om )

ellers så fraråder eg deg og kjøpe billig plast styling til mercedes, siden det ser helt idiotisk ut, det er forbeholdt biler med litt rundere former.

Viss du leser litt på dei forumene som kommer opp når du googler ting, så får du kanskje litt info, siden dei gjerne spør om det samme som du spør her.

ville heller ikkje kjøpt en "billig" turbo for og ettermontere det i en bil, det skal en del kunnskap til for og få ditta til og lade riktig. Er ikkje akkurat bare og skru den ned i og stappe 1 rør i fra eksosen og 1 med ladeluft rett inn i kammeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...