pyhab Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg kjøpte for noen dager siden en splitter ny Samsung Galaxy S II fra nettbutikken CDON (modellen kom på markedet akkurat nå, fikk bra kritikk, men ble vurdert å ha for høy pris). Jeg betalte ca 4500.- Så, i dag, etter å ha hatt den en uke, ser jeg at CDON selger den for ca 3800, altså 700.- billigere. Er dette noe som kan godtas? Endret 25. mai 2011 av pyhab Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Så lenge ikke butikken har noe form for prisgaranti, så ja, da må du godta det. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg kjøpte for noen dager siden en splitter ny Samsung Galaxy S II fra nettbutikken CDON (modellen kom på markedet akkurat nå, fikk bra kritikk, men ble vurdert å ha for høy pris). Jeg betalte ca 4500.- Så, i dag, etter å ha hatt den en uke, ser jeg at CDON selger den for ca 3800, altså 700.- billigere. Er dette noe som kan godtas? Det er jo med abo? Endret 25. mai 2011 av Håk Lenke til kommentar
pyhab Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg kjøpte for noen dager siden en splitter ny Samsung Galaxy S II fra nettbutikken CDON (modellen kom på markedet akkurat nå, fikk bra kritikk, men ble vurdert å ha for høy pris). Jeg betalte ca 4500.- Så, i dag, etter å ha hatt den en uke, ser jeg at CDON selger den for ca 3800, altså 700.- billigere. Er dette noe som kan godtas? Det er jo med abo? Hva er abo? Lenke til kommentar
pyhab Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Nei, jeg kjøpte uten abonnement. Ett fastprisbeløp. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er vel 14 dagers angrefrist på mobiler, som på alt annet? Send de en hyggelig mail der du sier at du enten angrer kjøpet og kjøper en ny mobil fra dem til redusert pris, eller at du får refundert mellomlegget. Lenke til kommentar
pyhab Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Det er vel 14 dagers angrefrist på mobiler, som på alt annet? Send de en hyggelig mail der du sier at du enten angrer kjøpet og kjøper en ny mobil fra dem til redusert pris, eller at du får refundert mellomlegget. Høres fint ut, men det går vel ikke når man har tatt den i bruk? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er du som ser feil, prisen uten abonnement er den samme som du betalte. Du har sett på pris med abonnement http://cdon.no/elektronikk/samsung_i9100_galaxy_s_ii_noble_black-14058167 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nei, jeg kjøpte uten abonnement. Ett fastprisbeløp. Ja, den du linker til med lavere pris er med abo... Er ikke så vanskelig Lenke til kommentar
pyhab Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Ok, det var et klart hode som meldte seg. Jeg ser jeg har dummet meg ut. Jeg må innrømme at jeg ble ganske stresset da jeg trodde jeg hadde betalt mange hundre for mye, det føltes som å kaste dem ut av vinduet. Takk så mye for hjelpen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå