Gå til innhold

Pris på mobil

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for noen dager siden en splitter ny Samsung Galaxy S II fra nettbutikken CDON (modellen kom på markedet akkurat nå, fikk bra kritikk, men ble vurdert å ha for høy pris). Jeg betalte ca 4500.-

Så, i dag, etter å ha hatt den en uke, ser jeg at CDON selger den for ca 3800, altså 700.- billigere.

Er dette noe som kan godtas?

Endret av pyhab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte for noen dager siden en splitter ny Samsung Galaxy S II fra nettbutikken CDON (modellen kom på markedet akkurat nå, fikk bra kritikk, men ble vurdert å ha for høy pris). Jeg betalte ca 4500.-

Så, i dag, etter å ha hatt den en uke, ser jeg at CDON selger den for ca 3800, altså 700.- billigere.

Det er jo med abo?

Endret av Håk
Lenke til kommentar

Det er jo med abo?

Hva er abo?

Lenke til kommentar

Det er vel 14 dagers angrefrist på mobiler, som på alt annet?

Send de en hyggelig mail der du sier at du enten angrer kjøpet og kjøper en ny mobil fra dem til redusert pris, eller at du får refundert mellomlegget.

Lenke til kommentar

Det er vel 14 dagers angrefrist på mobiler, som på alt annet?

Send de en hyggelig mail der du sier at du enten angrer kjøpet og kjøper en ny mobil fra dem til redusert pris, eller at du får refundert mellomlegget.

Høres fint ut, men det går vel ikke når man har tatt den i bruk?

Lenke til kommentar

Ok, det var et klart hode som meldte seg. Jeg ser jeg har dummet meg ut. Jeg må innrømme at jeg ble ganske stresset da jeg trodde jeg hadde betalt mange hundre for mye, det føltes som å kaste dem ut av vinduet. Takk så mye for hjelpen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...