rd_no Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er på jakt etter ny mobil i "litt over 3000 kroners prisklassen" og disse to har etterhvert stukket seg ut. Hva synes folket; et ett år gammelt flaggskip eller en helt ny mellomklassetlf.? Galaxy har jo fått fantastisk omtaler men man må vel ta med i betraktningen at det var i fjor sommer. På den annen side frister kvalitetsfølelsen til Desire 2... Takknemlig for innspill! Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg har fortsatt Samsung Galaxy S, og synest den er fantastisk god. Jeg kan ikke sammenligne den med Desire 2 desverre, men i forhold til Desire HD synest jeg Galaxy trekker det lengste strået(spesielt grunnet mye lag på HD). Det skal også sies at jeg har mod'et min mobil ganske mye, noe som HD'en ikke var. Regner med du mener Desire S, men ser den fikk greit med skryt på Amobil. Skulle jeg valgt mellom Desire S og Galaxy S, uten de erfaringene jeg har med Galaxy, ville jeg mest trolig ha valgt Desire. Ikke fordi jeg er spesielt fan av middelklasse HTC'ene, men rett og slett fordi den er såpass mye nyere og kjører på 2.3. Det er også verdt å merke seg at Galaxy S har kommet med en etterfølger nå, og de vil nok ikke komme med så mange flere oppdateringer o.l. på den gamle modellen. Det gjelder både ifra Samsung selv, men også privat(om du liker mod'ing). Det er selvfølgelig motsatt med Desire S, der det vil komme mange oppdateringer. Håper det hjelper noe Endret 25. mai 2011 av HtotheE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå