StaBBer Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skal bestille en ASRock Core 100 HT mediacenter PC. LINK Kan noen anbefale en god, men ikke altfor dyr SSD-disk til slik bruk? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) OCZ Vertex 2 120GB 2.5-tommer Den har jeg er god, men syns lagringsplassen blir fort brukt opp. Nå er denne litt tykkere en vanlig harddisker, så sjekke plassen før du bestiller. På ytelse er denne ganske så god. Skal du bruke med video, syns jeg det ville vært lurt med tanke på plass, og heller koble seg opp mot en server, å spille derfra, burde gå bra gjennom gigabit nettverk. Etter hva jeg ser så har ikke denne windows. Så kanskje linux mediacenter isteden? Endret 25. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Takk for svar, skal se på den disken om den passer. Tenkte på 120 GB. Har ellers ikke det store behovet for mer plass enda, har 2 TB eksterne disker. Har en W7 HP 64 bit lisens liggende som jeg muligens bruker. Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har same som LHM1,bare min er 3,5tommer.Vill si att dete er det beste jeg har kjøpt når det kommer til hd.Den er rask fra oppstart av htpcen og starter program nesten med en gang.Dene htpcen har jeg på soveromet og jeg har en med nesten same hardwar på stua,uten ssd og den er ikke så rask som den på sv.Jeg har en server som jeg lager musikk og filmer,så den er stor nokk til mitt bruk.Har windows7 ultimate 64bits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå