Gå til innhold

Beste Detonator til GeForce 4?

robinei

Anbefalte innlegg

Hadde 44.03 og så installerte jeg 45.20. Det førte til at jeg gikk ned 1000 poeng i 3DMark2001SE. Det fikk meg til å lure på om kanskje heller ikke 44.03 er best for mitt kort..

Eller kanskje det er fordi 45.20 er en beta driver?

Noen som vet om nyest mulig Detonator virkelig er best for GeForce 4 også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste detonator driverne er mest rettet mot fx kortene, og av den grunn så kan man oppleve å gå ned i ytelese ved bruk av de driverne på andre kort enn fx.

Selv bruker jeg 40.72 driverne, som gir den beste ytelsen til mitt gf3 kort.

Hvilken som gir best ytelse til ditt gf4 må du nesten finne ut selv.

Lenke til kommentar

3dmark er langt ifra alt altså. Er _MANGE_ andre programmer som er bedre og teste med. Er bare og se på feks Anandtech.com eller Tomshardware.com og se hva de tester med. Da finner du ut at verden er med en 3dmark.

3dmark er bare et program som er blitt etterhvert har blitt driveroptimalisert. Men jeg inrømmer at det er grådig greit når du klokker og letter etter sweetspot og slike ting.

Lenke til kommentar

Jeg har lurt på akkurat det samme, hva er best til gf4... Har spurt litt rundt men ikke fått no vettugt svar, vil helst ikke sette meg ned å teste driver for driver..

Men samtidig, jeg har ikke falt 1000 poeng i 3dmark01, ihvertfall ikke som jeg har lagt merke til... trur jeg sitter på den nest siste driveren, husker ikke hva den het.. (er på jobb akkurat nå så jeg sjekker når jeg kommer hjem)..

:o :roll: :o

Lenke til kommentar

Jeg bruker nesten konsekvent nyeste beta versjon. 45.20 har fått dårlig kritikk jevnt over så den har jeg holdt meg unna. Bruker for øyeblikket 44.90 og er storfornøyd. Om den gir +/- 100 3DMarks kunne ikke brydd meg mindre. Men 45.20 gir jo -1000 3DMarks jevnt over så det er noe annet muffins med den. Selvsagt kan det jo hende at Nvidia har laget en driver uten juksing for en gangs skyld? :lol:

Husk at det er hvordan driveren funker til alt mulig annet (enn 3DMark 200x) som egentlig teller. 44.90 har ihvertfall vært stabil og fin i alt jeg spiller om dagen.

Lenke til kommentar
nedlast omegadriver!

www.omegacorner.com

har ikke nvidia, men ati. men de driverne funker flott.

Agree! Har brukt Omega i et par år og de er gode! (Nvidia)

Kan noen ganger være litt treig i og oppdatere sine drivere, særlig nvidia da han hadde noe pes med de. Men nå ser det til at denne tvisten er løst og han kan tweake de som han vil.

Gleder meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...