Retz Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har en 5-6 år gammel Acer som har hanglet en stund. Begynte med "rødskjerm" for noen måneder siden, dvs. alt som er svart får et sterkt rødt eller rødflimrete skjær over seg, inkludert skjermbildet som kommer fram når man velger om man vil starte windows i sikkerhetsmodus eller på vanlig måte. Siste par ukene har den rett og slett slått seg av i hytt og pine. Og det må mange forsøk til før den vil starte opp igjen, uavhengig av hvor lenge den har fått stå og kjøle seg. Vil det være noe poeng i å reaparere den? Hvor lang levetid har slike billige pc-er? Da tenker jeg at alternativet er å kjøpe ny og rimelig pc, prisklasse 3-6000. Regner med jeg får minst like god pc som det den gamle aceren var da den var ny. Mitt bruk er surfing, epost, onlinespill og annet som er lite ressusrkrevende, bruker stort sett vanlige programmer som open office, avg, dropbox, cc-cleaner, itunes. Har imidlertid innstallert photoshop, og har sett at aceren etterhvert har slitt noe med dette, så jeg lurer på om GIMP er et ok alternativ på en ev. ny pc? Eller bør jeg opp i ram hvis jeg laster ned dette? Setter pris på noen anbefalinger til ev. ny pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå