iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ungdom i Norge er blitt snillere - de drikker og røyker mindre, kriminaliteten går ned, og de unge gjør mer som de blir fortalt nå, enn for 10 og 20 år siden. De trives også bedre på skolen og PISA har gått litt oppover. http://podkast.nrk.no/fil/ekko_-_et_aktuelt_samfunnsprogram/nrk_ekko_-_et_aktuelt_samfunnsprogram_2011-0524-1235_6344183753.mp3 Hva kan dette skyldes? Og synes du det er heldig/uheldig at ungdommene gjør mindre ugagn enn før? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Voksne ser ikke ugangen ungdommer gjør på internettet Endret 25. mai 2011 av chri-ot 4 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Voksne ser ikke ugangen ungdommer gjør på internettet:fun: +1 På en annen side så ja.... vel... ingenting galt med det... eller? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Sikkert alle videospillene. Da slipper de/vi å gå rundt å drepe folk i virkeligheten Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Men invandrarna blir allt elakare och deras brott alltmer grusamma. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Morsomt du skulle si det, tallene i statestikken skulle vel tilsi det motsatte... Selv om sammenhengen nok er urimelig spuriøs... Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Morsomt du skulle si det, tallene i statestikken skulle vel tilsi det motsatte... Selv om sammenhengen nok er urimelig spuriøs... Jeg stoler ikke på statistikk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg stoler ikke på statistikk. Så du kan skrive norsk altså... Nei statistikk er ingenting å stole på, men vi har dessverre lite alternativer... Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg stoler ikke på statistikk. Så du kan skrive norsk altså... Nei statistikk er ingenting å stole på, men vi har dessverre lite alternativer... Man trenger ikke kunne flytende Norsk for å skrive en setning. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Absolutt ikke, men det er den første norske setningen brukeren har postet som jeg kan se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå