mcgroven Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hemmelig prosjekt vises frem under E3. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nå bør de faen ikke gi konsoller noe eksklusivt. Jeg har 360 selv, men nå har de noe bra gående for PC og håper det kan fortsette. Om det er Witcher vs eller hva det nå heter, så er det greit. Lenke til kommentar
Mariiita Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Dette har jeg ventet lenge på! har alltid vært større fan av konsoll enn PC-gaming. Gleder meg til å spille The Witcher på Xbox! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Syns ikke de skal porte Witcher 2 over, heller lage et RPG for konsoll fra bunnen av. Jeg trenger ikke The Witcher 2 til konsoll heller, skaffa det nettopp til min nye PC Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Witcher 2 er jo designet for konsoller. Om du tar en titt på UIen så ser du dette. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 prøvde TW2 med gamepad i går og det følte ikke som de laget det for gamepad for å si det sånn... gikk fort tilbake til keyboard/mouse Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 At Uien er laget for å fungere bra på konsoller er ikke dermed sagt at spillet fungerer bra med gamepad på pc. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner det, men UIen er ganske perfekt på PC, så ser ikke hvorfor de absolutt må ha tenkt på konsoll når de lagde den? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 TW2 er jo klargjort for porting allerede, er bare å trykke ctrl-c - ctrl-v, siden kampsystem, menyer og alt er klargjort. Men utviklerene sa at TW2 ikke vil komme på dagens generasjon konsoller pga. de er for dårlige grafisk. Bare så synd at det er penga som rår Lenke til kommentar
Nass1 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 prøvde TW2 med gamepad i går og det følte ikke som de laget det for gamepad for å si det sånn... gikk fort tilbake til keyboard/mouse Jeg spilte gjennom hele The Witcher 2 med 360 gamepad. Fungerte veldig bra det. Nå skal det sies at jeg også liker, kanskje til og med foretrekker, å spille med gamepad. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeez....rollespill for PC med gamepad? Uhørt! Hmmrpff!! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 prøvde TW2 med gamepad i går og det følte ikke som de laget det for gamepad for å si det sånn... gikk fort tilbake til keyboard/mouse Jeg prøvde å spille med tastatur og mus, men gikk fort over til gamepad. Hver sin smak. Jeez....rollespill for PC med gamepad? Uhørt! Hmmrpff!! Sannsynligvis skulle det komme til konsoll også opprinnelig, men av en eller annen grunn droppet de det. Men bare fordi det er mulig å spille med gamepad gjør det ikke automatisk spillet dårligere. Det gjør det bar mer tilgjengelig, så vi kan fokusere mer på selve spillet enn å holde styr på kontrollene. Selv Baldur's Gate-sagaen burde gå helt fint å spille med gamepad. Seriøst. Litt mer on-topic tviler jeg på at de snakker om Witcher 2 til konsoll. For det første er en konsollversjon ikke så interessant, og de trenger strengt tatt bare å gi oss en dato. For det andre er det E3 vi snakker om, og der holder det ikke med å komme med en annonsering av en konsollversjon av et spill som kom til PC noek uker tidligere. Skal jeg tippe vil det være et eget spill til konsoll som ikke har noe med hovedserien å gjøre. Jeg har ikke spilt gjennom Witcher 2 ennå (ikke engang prologen pga Fable 3), men Witcher 2 er jo en direkte oppfølger av Witcher 2, og han sa de ikke har startet Witcher 3 ennå. De de kommer nok til å gjøre det, så det er ikke urealistisk å tro den vil følge handlingen fra de to første. Kanskje de annonserer en konsollversjon som fokuserer på en annen Witcher? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kan umulig se for me TW2 på konsollene. De kommer jo til å smelte bare det startes! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nja, så lenge de ikke saster på Wiitcher 2 går det vel bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 http://xbox360.ign.com/articles/117/1170652p1.html Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 "The Witcher 2: Assassins of Kings has been rated by the ESRB for Xbox 360. The listing has since been removed, however." Som jeg sa er det godt mulig det skulle komme til konsollene, men de droppet det og lager heller noe nytt til dem. Det forklarer hvorfor det ble vurdert av ESRB til xbox360, men vurderingen ble trukket tilbake. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Begynte på 1`ern i går faktisk, regner med nye PC`en skal få kjørt seg litt med 2`ern så raskt eg har fullført det første =) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Og hvis konsollene ikke går i oppløsning av å kjøre Tw2, så kommer konsollspilleren til å ragequitte før epilogen er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå