Kasp0me Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei. Jeg driver og lager musikk på pcen. Bruker fruity loops og har drevet med dette i 2 år, noen som har peiling på midikeyboard til en rimelig penge? Snakker kvalitet og korg frister. Jeg vet ikke hva jeg snakker om, men er intressert i å lære. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Billig og kvalitet henger lite sammen i musikkverdenen. Man får billige MIDI-keyboard som slettes ikke er dårlige, men så får man gode MIDI-keyboard som man må betale litt for. Korg er et relativt dyrt merke, så du kan stryke billig fra det. M-audio er relativt billig med gode funksjoner, selv om det ikke gir en ultimat piano-opplevelse. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg ville satset på noe ale denne så får du litt flere knapper å leke med: http://www.procom.no/midi-usb/keyboard/49-tangenter/novation-nocturn-49.html Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Flere knapper og leke med har jeg inne på FL, men M-Audio frister. Hvor får jeg tak i det keyboardet? Lenke til kommentar
Andreeaz Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har et BEHRINGER: UMX490 til salgs Billig og bra. kom med et bud om du vil. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Mye er nyprisen på og hva er du villig til og selge den for? edit: send på pm! Lenke til kommentar
Illus Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Rundt 1400,- nytt ser det ut til: http://www.instrumentbutikken.no/product_info.php?products_id=1959 Finnes i 25 og 61 tangenters versjon også. Så vidt jeg kan se av tilbakemeldinger ute i den store vide verden så er Behringer ikke kjent for kvalitet, slik at du er klar over dette. I din første post nevnte du at du var på utkikk etter nettopp dette Men har ikke testet denne kontrolleren selv så dette er bare basert på andres meninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå